Hop til indhold

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Har været der en gang 

Billederne er passende af kvinden 

der bliver skabt en hyggelig stemning og de er søde 

der er to årsager til at jeg ikke kommer igen.

det første og nok vigtigste er at jeg simpelthen synes cream pie er mega klamt når der ikke er test - men det er individuelt og jeg gider ikke starte en diskussion 

den anden er at stemningen var hyggelig og slet ikke fræk - nærmest lidt kedelige. Pigen var ikke proaktiv hun lagde sig bare sådan lidt dovent på madrassen og så kunne man gå derover og knalde hende hvis man havde lyst til det :) det havde jeg ikke - fordi hun blev fyldt af sæd af den første deltager der hoppede på. Hun så sådanset ud til at Synes det var sjovt - men bare ikke spor frækt 

mange andre gang bangs jeg har været til har kvinden været meget mere på og ligesom  været med til at skabe en god hyggelig fræk stemning - og så er det fedt at være til GB - men ikke her. 

så jeg fik ikke lige det jeg kom efter 

men konceptet er vel ok hvis man bare kommer for en CP. 

Prøv det ud - 1000kr er klart en fair pris hvis man er til den slags 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Har været der en gang 

Billederne er passende af kvinden 

der bliver skabt en hyggelig stemning og de er søde 

der er to årsager til at jeg ikke kommer igen.

det første og nok vigtigste er at jeg simpelthen synes cream pie er mega klamt når der ikke er test - men det er individuelt og jeg gider ikke starte en diskussion 

den anden er at stemningen var hyggelig og slet ikke fræk - nærmest lidt kedelige. Pigen var ikke proaktiv hun lagde sig bare sådan lidt dovent på madrassen og så kunne man gå derover og knalde hende hvis man havde lyst til det :) det havde jeg ikke - fordi hun blev fyldt af sæd af den første deltager der hoppede på. Hun så sådanset ud til at Synes det var sjovt - men bare ikke spor frækt 

mange andre gang bangs jeg har været til har kvinden været meget mere på og ligesom  været med til at skabe en god hyggelig fræk stemning - og så er det fedt at være til GB - men ikke her. 

så jeg fik ikke lige det jeg kom efter 

men konceptet er vel ok hvis man bare kommer for en CP. 

Prøv det ud - 1000kr er klart en fair pris hvis man er til den slags 

Altså jeg har aldrig deltaget i en GB... to ting gøre jeg ikke har prøvet ... den ene er tænk hvis jeg kender en af deltagerne... den anden andre nøgne mænd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Postmand69 skrev, for 1 minut siden:

Altså jeg har aldrig deltaget i en GB... to ting gøre jeg ikke har prøvet ... den ene er tænk hvis jeg kender en af deltagerne... den anden andre nøgne mænd ;-)

Måske er du ironisk det ved jeg ikke ? men jeg forsøgt at give et seriøst review af hvad jeg oplever i Nivå jvfr det request du havde 

Dit lidt tågede svar på mit temmeligt grundige svar er måske fint nok. Men så får Du nok heller ikke så mange svar når du spørger næste gang. 

Du har i hvertfald brugt nok af min tid

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...