Hop til indhold
Gavmilde42

Jasmine thai masage Frederikshavn

Recommended Posts

Jeg var der i fredags, og blev glædelig overrasket over pigen der tog sig af mig.

Det var "den gamle" der lukkede mig ind, men da jeg havde fået tøjet af og mig lagt ned, var det pludselig en anden stemme der sagde hej da døren gik op :-)

En smuk, synes jeg, pige på omkring de 25 vil jeg tro. Hun massere meget med albuen, men det var godt.
Al tøj bliver fjernet når hun påbegynder HJ, hvilket var det jeg havde bestilt.. :-)

En super god oplevelse, jeg gerne gentager..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super. Er det mon altid hende den unge der kommer og massere osv?? Måtte du røre hende imens du fik HJ.??

Og hvad gav du for sådan en omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, den 15/8/2016 at 15:07:

Jeg var der i fredags, og blev glædelig overrasket over pigen der tog sig af mig.

Det var "den gamle" der lukkede mig ind, men da jeg havde fået tøjet af og mig lagt ned, var det pludselig en anden stemme der sagde hej da døren gik op :-)

En smuk, synes jeg, pige på omkring de 25 vil jeg tro. Hun massere meget med albuen, men det var godt.
Al tøj bliver fjernet når hun påbegynder HJ, hvilket var det jeg havde bestilt.. :-)

En super god oplevelse, jeg gerne gentager..

Den lille tykke er den yngste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...