Hop til indhold
Peter-6

advarsel Storsexy (Middelfart)

Recommended Posts

Peter-6 skrev, for 30 minutter siden:

Brug ikke Sforsexy (22år fra Middelfart) hun tager betaling uden sex og kører hjem.

Du er nødt til at beskrive forløbet mere udførligt, hvis vi skal kunne bruge det til noget :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder altså meget mærkeligt. Jeg har været sammen med hende nogle gange, både sidste år og i år - senest i maj måned - og der har aldrig været problemer.

Hun er kommet hjem til mig på de aftalte tidspunkter, har været frisk og klar på hygge og hver gang givet mig en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså en lidt høj og lidt stor pige? Havde i sex første gang? Det kan jo også være mig der er forkert. men man bør ikke tage fuld betaling hvis det ikke kommer til sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 2 timer siden:

Altså en lidt høj og lidt stor pige? Havde i sex første gang? Det kan jo også være mig der er forkert. men man bør ikke tage fuld betaling hvis det ikke kommer til sex. 

Du mangler stadig at beskrive forløbet - det kan jo være hun fandt dig og/eller din våning for ulækker :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Peter-6 skrev, for 2 timer siden:

Altså en lidt høj og lidt stor pige? Havde i sex første gang? Det kan jo også være mig der er forkert. men man bør ikke tage fuld betaling hvis det ikke kommer til sex. 

HVis du har brugt hendes tid - og hun er kommet fra middelfart 

så husk lige, at man  betaler for kørsel og den tid du er sammen med pigen

Uanset om I har sex eller ej ! Jeg tror altså ikke at det er anderledes med piger fra det omtalte forum - men spank mig gerne verbalt , om jeg tager fejl.

Mon ikke det bare er dig der har misforstået noget ? 

Vil give de andre i tråden ret i , at du er ekstrem mangelfuld i din udtalelse 

Faktisk synes jeg, at  du burde skamme dig over at skrive noget negativt , uden at give belæg for dit forløb med pigen . 

Det er respektløst af dig - både over for omtalte pige 

og for de andre brugere der gerne ser en ordentlig anmeldelse med belæg for dine argumenter , så de kan bruge den til noget andet 

end blot at sidde som et stort spørgsmålstegn over for din kommentar. 

 

Hvis det var mig du havde skrevet sådan om uden belæg eller argumenter , så kan jeg forsikre dig om, at du måtte bruge hånden for eftertiden. 

Så vis lidt respekt

og giv belæg for din negativitet -

 prøv at google begrebet "anmeldelse " så du for eftertiden ved , hvilke aspekter dette begreb indeholder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Kamilla K skrev, for 11 minutter siden:

HVis du har brugt hendes tid - og hun er kommet fra middelfart 

så husk lige, at man  betaler for kørsel og den tid du er sammen med pigen

Uanset om I har sex eller ej ! Jeg tror altså ikke at det er anderledes med piger fra det omtalte forum - men spank mig gerne verbalt , om jeg tager fejl.

Mon ikke det bare er dig der har misforstået noget ? 

Vil give de andre i tråden ret i , at du er ekstrem mangelfuld i din udtalelse 

Faktisk synes jeg, at  du burde skamme dig over at skrive noget negativt , uden at give belæg for dit forløb med pigen . 

Det er respektløst af dig - både over for omtalte pige 

og for de andre brugere der gerne ser en ordentlig anmeldelse med belæg for dine argumenter , så de kan bruge den til noget andet 

end blot at sidde som et stort spørgsmålstegn over for din kommentar. 

 

Hvis det var mig du havde skrevet sådan om uden belæg eller argumenter , så kan jeg forsikre dig om, at du måtte bruge hånden for eftertiden. 

Så vis lidt respekt

og giv belæg for din negativitet -

 prøv at google begrebet "anmeldelse " så du for eftertiden ved , hvilke aspekter dette begreb indeholder. 

Så godt skrevet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
dallevalle skrev, for 7 minutter siden:

Så godt skrevet 

Jeg kan ikke fordrage at man taler negativt om andre på den måde som trådstarter gør. 

 

 Formår man ikke at bruge det øverste hoved korrekt, til at kunne at udpensle , hvorfor man ikke har formået  at "få noget" med det nederste hovede

 Så skal man holde bøtte, Indtil man har noget godt at sige. 

 

Jeg bliver skidesur hver gang jeg ser den slags disrespekt og tåbelighed. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har talt med flere om det her, og de giver mig medhold mere eller mindre. Selvfølgelig skal damen have noget for sin ulejlighed og kørsel, men 2000 er altså for meget.                  Kan den pågældende dame med en anden er det jo fint. Der er ingen grund til at jeg udpensler noget her. men fyrene bør generelt være ops. på dette fænomen. Det er det tråden drejer sig om.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Lige et hurtigt input fra mig. Jeg har haft besøg af hende en enkelt gang, og der var absolut ingen problemer. Tværtimod var hun sød, reel og gav en god oplevelse for pengene, så jeg har lidt svært ved at tage trådstarters indlæg seriøst - specielt når der ingen beskrivelse er af forløbet eller noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
UerfarenM skrev, for 45 minutter siden:

Lige et hurtigt input fra mig. Jeg har haft besøg af hende en enkelt gang, og der var absolut ingen problemer. Tværtimod var hun sød, reel og gav en god oplevelse for pengene, så jeg har lidt svært ved at tage trådstarters indlæg seriøst - specielt når der ingen beskrivelse er af forløbet eller noget.

Hvis man læser trådstartes andre krumspring af virkelighedsfjerne og finurlige indslag i andre tråde ,så tror jeg heller ikke at man skal tage trådstarters ord seriøst.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 4 timer siden:

 Der er ingen grund til at jeg udpensler noget her. 

Sjovt at du slet ikke vil fortælle noget om forløbet - så længe du ikke gør det kan vi ikke tage dig seriøst.

OK kr. 2000,- er mange penge, men hvad gjorde du for at få dem tilbage f.eks.?

Hvor lang tid havde du f.eks. booket hende? - og hvor lang tid var hun hos dig, inden hun valgte at forlade dig og overlade dig til din højre hånd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 1 time siden:

Hej du. jeg svarer dig privat, er det ok?

Ja, det var OK, men jeg syntes ikke jeg blev meget klogere - og håber Storsexy vil komme med sin version, så vi kan få hoved og hale på historien :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - fik nu et mere uddybende svar, men man kan ligesom ikke forvente at pigen har afsat mere tid end aftalt - eller vil forlænge tiden, fordi man har spildt tiden med at servere mad og vise ting på computeren :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Ok - fik nu et mere uddybende svar, men man kan ligesom ikke forvente at pigen har afsat mere tid end aftalt - eller vil forlænge tiden, fordi man har spildt tiden med at servere mad og vise ting på computeren :roll:

SKAM DIG peter6 !!!

Din tråd er det det mest respektløse og virkelighedsfjerne jeg endnu har set her på EG !!!

 

Man burde jo advare folk mod dig

- ikke omvendt !! 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, Lige nu:

SKAM DIG peter6 !!!

Din tråd er det det mest respektløse og virkelighedsfjerne jeg endnu har set her på EG !!!

 

Man burde jo advare folk mod dig

- ikke omvendt !! 

 

 

 

 

 

HVor er det stort af dig , Jernsvinet . 

thumbs up til dig og jer andre i denne tråd der har formået at give jeres besyv med jeres positive oplevelse af pigen. 

Igen : SKAM DIG PETER6 !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peter-6 skrev, for 18 timer siden:

Hej du. jeg svarer dig privat, er det ok?

Hvorfor svare du kun nogen?

Når man siger a, må man også sige b...Syns ikke det fair overfor nogen..Hverken pigen. Som ER sød og reel. Har mødt hende :)

Og heller ikke fair for dem som læser med her!

Del dette indlæg


Link til indlæg

har sagt nej tak til 3 efter et møde med kaffe, en fik til benzin hjem igen

ellers bare hej, det siger jeg i øvrigt også tydeligt til dem når vi mødes, at begge parter kan sige nej tak, og så er det bare en kop kaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...