Hop til indhold
20 and curious

Søger mand til samleje med min 19 årige kæreste

Recommended Posts

Hej venner, min kæreste og jeg er begge begyndt at interessere os for sex med andre mennesker. Vi søger derfor en mand mellem 18-25 år som ønsker at komme og deltage i et samleje hvor du får lov til at penetrere min kæreste sammen med mig og mens jeg kigger på. Min kæreste er en super fræk studine med en dejlig fyldig røv, dog slank samtidig. Hun er - og jeg ved det er min kæreste og man måske "skal" sige sådan om sin kæreste - MEN hun er virkelig lækker. Hun har piercing i bryst, læbe og næse, dog ser hun super uskyldig og fræk ud på samme tid. Det er et must at du er godt udstyret, hvor længden er det vigtigste. Du må helst ikke være for bred, da hun er stram, og det derfor vil gøre ondt på hende (hendes eget ønske). 

Dette sker privat/diskret i Ballerup i vores lejlighed, eller - hvis du har sted tæt på, - kan vi komme til dig.

Er du interesseret, skal jeg modtage et billede af dit vedhæng i privatbesked, og måske får vi brug for et billede af ansigt også (hvis hun synes det er nødvendigt). 

Skulle der være yderligere spørgsmål så skriv endelig, men vi opgir ikke personlige oplysninger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hvor ærgerligt, men jeg har vist holdt (ALT) for mange fødselsdage til det der - ellers ville jeg gerne byde ind. :-)

Hvis der kan snakkes om muligheden, så er 20 and curious selvf. velkommen til at sende en privatbesked :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, for 5 minutter siden:

Nej hvor ærgerligt, men jeg har vist holdt (ALT) for mange fødselsdage til det der - ellers ville jeg gerne byde ind. :-)

Hvis der kan snakkes om muligheden, så er 20 and curious selvf. velkommen til at sende en privatbesked :-)

 

 

Haha, kontakter dig hvis der skulle opstå interesse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
20 and curious skrev, 1 time siden:

Hej venner, min kæreste og jeg er begge begyndt at interessere os for sex med andre mennesker. Vi søger derfor en mand mellem 18-25 år som ønsker at komme og deltage i et samleje hvor du får lov til at penetrere min kæreste sammen med mig og mens jeg kigger på. Min kæreste er en super fræk studine med en dejlig fyldig røv, dog slank samtidig. Hun er - og jeg ved det er min kæreste og man måske "skal" sige sådan om sin kæreste - MEN hun er virkelig lækker. Hun har piercing i bryst, læbe og næse, dog ser hun super uskyldig og fræk ud på samme tid. Det er et must at du er godt udstyret, hvor længden er det vigtigste. Du må helst ikke være for bred, da hun er stram, og det derfor vil gøre ondt på hende (hendes eget ønske). 

Dette sker privat/diskret i Ballerup i vores lejlighed, eller - hvis du har sted tæt på, - kan vi komme til dig.

Er du interesseret, skal jeg modtage et billede af dit vedhæng i privatbesked, og måske får vi brug for et billede af ansigt også (hvis hun synes det er nødvendigt). 

Skulle der være yderligere spørgsmål så skriv endelig, men vi opgir ikke personlige oplysninger.

 

Hvorfor taget i ikke bare i byen og scorer en fyr i kan lide :) jeg er ret sikker på det lykkes 

det har jeg gjort en del gange når jeg har haft kærester der var til det

og jeg har selv været heldig at komme med hjem med et Par - eller et par kvinder

ved godt net dating er let og fedt - men helt ærligt den er er en slam Dunk - 

i skal 50 meter ned af strøget så har i scoret en fed oplevelse :) 

held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, Lige nu:

Hvorfor taget i ikke bare i byen og scorer en fyr i kan lide :) jeg er ret sikker på det lykkes 

det har jeg gjort en del gange når jeg har haft kærester der var til det

og jeg har selv været heldig at komme med hjem med et Par - eller et par kvinder

ved godt net dating er let og fedt - men helt ærligt den er er en slam Dunk - 

i skal 50 meter ned af strøget så har i scoret en fed oplevelse :) 

held og lykke 

Hej du, og tak for tippet. Dette er dog mere os, da vi ikke rigtig går i byen sammen, ydermere er det ikke noget vi vil reklamere med at vi gør. Og så har vi heller ikke den glimrende mulighed for at "se om udstyret" lever op til det forventede, uden vi kan stå i en helvedes masse akavede situationer. Men tak for tippet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

He he :) i kan da bare spørge :) eller mærke efter - enhver fyr der bliver tilbudt at komme med hjem som kan levere kan sgu da få jern på på steder :) men self er det en god pointe i ikke vil eksponeres :) 

fra en ikke eksponeret sex glad på 42 så spring ud nu :) det er lettere at vise kulør når man er 20 end når man er 30 eller 40 

mig det giver frihed at vise sig som man er

jeg er selv i et ægteskab hvor min kone ikke er til andre og vil ikke have jeg gør der - så det er lidt besbærligt og nogle vil mene uærligt :) 

havde jeg vidst hvad jeg ved i dag - var jeg kommer clean fra start :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
20 and curious skrev, den 30/7/2016 at 21:54:

Hej venner, min kæreste og jeg er begge begyndt at interessere os for sex med andre mennesker. Vi søger derfor en mand mellem 18-25 år som ønsker at komme og deltage i et samleje hvor du får lov til at penetrere min kæreste sammen med mig og mens jeg kigger på. Min kæreste er en super fræk studine med en dejlig fyldig røv, dog slank samtidig. Hun er - og jeg ved det er min kæreste og man måske "skal" sige sådan om sin kæreste - MEN hun er virkelig lækker. Hun har piercing i bryst, læbe og næse, dog ser hun super uskyldig og fræk ud på samme tid. Det er et must at du er godt udstyret, hvor længden er det vigtigste. Du må helst ikke være for bred, da hun er stram, og det derfor vil gøre ondt på hende (hendes eget ønske). 

Dette sker privat/diskret i Ballerup i vores lejlighed, eller - hvis du har sted tæt på, - kan vi komme til dig.

Er du interesseret, skal jeg modtage et billede af dit vedhæng i privatbesked, og måske får vi brug for et billede af ansigt også (hvis hun synes det er nødvendigt). 

Skulle der være yderligere spørgsmål så skriv endelig, men vi opgir ikke personlige oplysninger.

 

ville gerne, men min pik er gennemsnitlig, dvs 15cm så desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@20 and curious fedt udspil måske er vi desværre nogle få ! der  falder ud herinde men deltager gerne (hvad med blinde folde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
20 and curious skrev, for 2 timer siden:

Det kommer ikke til at ske. hun har tatoveringer og piercinger som ville afsløre hende.

Eller også findes hun ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
20 and curious skrev, for 2 timer siden:

Det kommer ikke til at ske. hun har tatoveringer og piercinger som ville afsløre hende.

Hej Curious. Jeg er seriøs og har skrevet til dig. Tjek lige din post ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...