Hop til indhold
hamdermab

Fake profiler...

Recommended Posts

Syntes der er fyldt med fake profiler alle steder..

Bruger meget tid på at finde de seriøse.

SD bliver man blokeret med det samme når man antyder en fake..så har man ikke en chance til at advare andre.. og så kan de fortsætte med at snyde..

Annonce Light er ikke bedre... 

Der må da være en side der er seriøs.. 

Sorry skulle bare ud med det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, for 4 minutter siden:

SD bliver man blokeret med det samme når man antyder en fake.

På Sugardaters? Lidt svært med de der forkortelser - det er en uskik at bruge en forkortelse uden at have nævnt hele navnet først i et indlæg!

Men havde du en profil på sugardaters, der blev lukket? - eller blev du bare blokeret af vedkommende? - svært at vide, når du ikke forklarer nærmere.

Men ellers er det jo bare at bruge Eroguide og kun gå efter de piger, der får gode anmeldelser af brugere med flere gedigne anmeldelser på samvittigheden ;-)

Vil man absolut støve nye og uprøvede profiler op - må man regne med en del nitter - og så anmelde dem her på Eroguide til skræk og advarsel, så vi andre kan spare vores gryn :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hamdermab skrev, den 30. jul. 2016 at 21:33:

Syntes der er fyldt med fake profiler alle steder..

Bruger meget tid på at finde de seriøse.

SD bliver man blokeret med det samme når man antyder en fake..så har man ikke en chance til at advare andre.. og så kan de fortsætte med at snyde..

Annonce Light er ikke bedre... 

Der må da være en side der er seriøs.. 

Sorry skulle bare ud med det...

Fint, bare ud med din frustration.

Skal så hilse fra en Q, som har været på SD af ren nysgerrighed  og blot i ganske få dage (og som ikke er det mindste fake), at det, jeg fik ud af det, var to aftaler med - meget lovende mænd, der fik solgt sig pænt og nydeligt ind (er pænt kræsen), som så aflyste i sidste øjeblik - begge på den dag, hvor vi skulle mødes. Efter mange og lange skriverier op til. Endda Skype med den ene.

Så meget totalt tidsspilde. Glæde sig til hvad? Ingenting! De sad sikkert og fik sig et billigt grin over, at jeg var hoppet på deres 'historie'. Og så videre til den næste. Trist. Så det er ikke kun kvinder, der er fake.

Har også prøvet det på andre netsider. Alting går SÅ hurtigt nu til dags. Vælg til, vælg fra. Cut cut.

Hvis man er singlekvinder, som ikke gider score i byen, så kan man i den grad blive taget ved næsen. Det gør lidt avs hver gang. Og man mister lidt af sin tro på, at dejlige mænd - er for reel. Mit panser bliver lidt tykkere hver gang, jeg bliver skuffet.

Derfor endnu engang - fake findes på begge sider af 'hegnet'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja helt sikker på der er lige så mange fake mænd...

De eneste der score på det er dem som har siden... mænd skal betale 236 kr for 4 uger..

Det er bare for nemt at blokere folk... eller bare ikke svare... 

Lige før det er nemmere at hoppe på cyklen og suse rundt i skoven. Så måske ramme et træ.. blive hentet af ambulancen. Og måske møde en sød sygeplejerske... 

Øh ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdermab skrev, 1 time siden:

Det er bare for nemt at blokere folk... eller bare ikke svare...

Ja, med den måde du skriver på med halve historier, kan jeg da godt forstå at du hurtigt bliver blokeret - og beskylder du en pige for at være fake, kan du vel ikke fortænke hende i at blokere eller ikke svare dig - og det uanset om hun er fake eller ej - og så bliver din oplevelse jo netop at de er 100% fake :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Nok svært at undgå fake profiler :oops: så der er kun to muligheder; enten at satse på en profil, der har fået god(e) anmeldelse(r)  eller tage chancen og håbe på, at ens mavefornemmelse holder. Jeg tror ikke, at der findes sider, der kan eller vil garantere seriøsitet af alle de profiler, der annoncerer.  :-(

Og hvis det sker vil der sikkert komme til at koste en bondegård i gebyrer, fair nok efter min mening. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...