Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg skal et smut til Århus her i næste uge og kunne godt bruge noget sjov og spas og jeg kan se at Aroma annoncer godt inde på EB men ikke rigtig med noget "nyt"

 

Er der nogle som har været der (Aroma) i løbet af de sidste par uger (eller måned) eller hvad med NN i Grønnegade sker der noget nyt der? eller er det ikke rigtig noget at skrive hjem om fra de steder?

 

Tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. 

 

Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". 

 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexhat
Thai-fan skrev, den Monday, August 01, 2016 at 10:42:

Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. 

 

Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". 

 

 

Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexhat skrev, for 19 minutter siden:

Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. :-D

Google "thailisten vest", der vedligeholdes af Organdonor herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvid du tager på aroma,  så skal du vælge massage af ejeren "pia" det er fantastisk,  og "fuld pakken" af assistenten,  hun var,  sidst jeg var der, Max lækker og et rigtig godt knald.  (selvfølgelig alt med gummi) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...