Legacy of Pinkeye 32 Skrevet 30. Juli, 2016 Hejsa. Jeg skal et smut til Århus her i næste uge og kunne godt bruge noget sjov og spas og jeg kan se at Aroma annoncer godt inde på EB men ikke rigtig med noget "nyt" Er der nogle som har været der (Aroma) i løbet af de sidste par uger (eller måned) eller hvad med NN i Grønnegade sker der noget nyt der? eller er det ikke rigtig noget at skrive hjem om fra de steder? Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 1. August, 2016 (edited) Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". Redigeret 1. August, 2016 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sexhat Skrevet 7. August, 2016 Thai-fan skrev, den Monday, August 01, 2016 at 10:42: Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 7. August, 2016 Sexhat skrev, for 19 minutter siden: Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. Google "thailisten vest", der vedligeholdes af Organdonor herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 22. August, 2016 Hvid du tager på aroma, så skal du vælge massage af ejeren "pia" det er fantastisk, og "fuld pakken" af assistenten, hun var, sidst jeg var der, Max lækker og et rigtig godt knald. (selvfølgelig alt med gummi) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg