Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg skal et smut til Århus her i næste uge og kunne godt bruge noget sjov og spas og jeg kan se at Aroma annoncer godt inde på EB men ikke rigtig med noget "nyt"

Er der nogle som har været der (Aroma) i løbet af de sidste par uger (eller måned) eller hvad med NN i Grønnegade sker der noget nyt der? eller er det ikke rigtig noget at skrive hjem om fra de steder?

Tak på forhånd

Skrevet

Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. 

Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". 

Redigeret af Thai-fan

Skrevet
Thai-fan skrev, den Monday, August 01, 2016 at 10:42:

Kan ikke rigtigt bidrage med noget med NN. 

Aroma er (dømt ud fra anmeldelserne) en stor lodseddel, hvor det enten kan være rigtigt godt eller rigtigt skidt, alt efter GP og dagsformen på stedet. Jeg har desværre ikke været der for nyligt, men for et års tid siden, hvor kodeordet var "ligegyldigt oliesjask". 

Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. :-D

Skrevet
Sexhat skrev, for 19 minutter siden:

Har i nogle links eller andet info på de to steder? På forhånd tusind tak. God søndag. :-D

Google "thailisten vest", der vedligeholdes af Organdonor herinde.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvid du tager på aroma,  så skal du vælge massage af ejeren "pia" det er fantastisk,  og "fuld pakken" af assistenten,  hun var,  sidst jeg var der, Max lækker og et rigtig godt knald.  (selvfølgelig alt med gummi) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.