Hop til indhold
Pite

Har idag .....

Recommended Posts

Har idag været ved, at rydde op i min gamle mailboks, da der ikke var mere plads, så jeg har siddet og slettet gamle mail med Domina aftaler. Faktisk lidt sjovt, at følge hvordan jeg har udviklet mig som slave gennem de sidste 5-6 år, se hvordan min grænse hele tiden er blevet skubbet.

Er ikke en slave som er i fast "stald" ved en Domina, med halsbånd eller brændemærke på ballen, er liberalist, vil havde lov at vælge ;) har også noget, at gøre med, at det ikke altid er det samme jeg søger, nogle gange vil jeg gerne have alm. sex i legen, andre gange mere hardcore, hvor det ender med, at man selv må spille pikken af, og efterfølgende slikke sit eget sperm af et par støvler eller på det stramme læder, der dækker et par flotte baller.

Og så er der en anden væsentlig parameter, når det gælder valg af Domina, nemlig geografien, bor i det vestjyske, så besøg i hovedstaden skal koordineres lidt og helst falde sammen med, at jeg har et andet ærinde derover, det kan sommetider værre lidt svært, at få til, at gå op, særligt når det er med kort varsel.

En jeg har besøgt tit og haft mange gode stunder med er Mistress Kikki Cat, lærte Kikki Cat at kende mens hun var i Domicilet i Rødover og har siden besøgt hende i hendes nuværende sted, som er blevet sat rigtig flot  i stand efter en brand, nemlig Amazing Phoenix

Når man skal give slip, kræver det både tillid og kemi, det har jeg til Mistress Kikki Cat, føler mig utroligt tryg. Der har aldrig været to gange der har været ens ved Kikki, der er selvfølgelig nogen ting der går igen, med det er ikke det samme program der køres af hvergang, som jeg i tidens løb har oplevet andre steder. En af de ting der går igen er den anale pirring og at Kikki gennemknepper min slave røv med forskellige strap-on, mens jeg rider på en bølge af anal orgasmer. Er blevet domineret af Kikki iført fuld læderdress over jeans til nærmest nøgen, alt efter hendes humør den pågældende dag.

Kikki er utrolig dygtig til, at læse en, og nøjagtig ramme det man den dag har brug for. Tit er et besøg hos Kikki aftalt i meget god tid og det kan jo godt være, at man ikke lige på dagen er helt oppe og hug på en SM oplevelse, men Kikki formår, at man går derfra med en god fornemmelse i kroppen og tilpasse røde baller, så de kan mærkes helevejen hjem, brystvorter der er så følsomme, at bare det skjorten glider over dem får en til, at tænke tilbage.

For mig har det rette miljø altid betydet meget, der skal være den rette stemning, de rigtige møbler og det rigtige udstyr og det har Kikki altid formået at have.

En anden jeg i tiden sløb har besøgt er Dronningen enkle gange alene, men tit sammen med Kikki, hvor jeg så står til rådighed for to Dominaer, det har været gode og intense oplevelser, der tit har været over en længer periode.

Har i det jyske besøgt Miss Janni en del gange, Janni tilbyder også alm. sex, hvilket tit har været en del af legen, Janni er god til, at bruge sex undervejs i legen, man kan ligge bundet på sengen, Janni bruger læber og tunge til, at gøre en helt stiv, sætter sig over en, ridder nogle gange, der er ikke noget man heller vil, end skyde kanonen af op i hende, med hun hopper af lige inden og finder på noget andet og nyt. Engang havde hun kørt mig helt op pikken dunkede, blev sendt ud på badeværelset, med besked om, at onanere min pik og komme ned i håndvasken, da jeg kom tilbage stod pikken stadigvæk, blev spændt fast på bukken og fik en gang med pisken for, at være en mega liderlig slave. Blev flyttede over på korset og fik sat klemmer i pik og nosser, hvorefter Janni hentede en stol, stillede sig foran mig med ryggen til, bukkede sig frem, mens hun tog fat i stolens ryglæn og pressede sin røv mod mig og jeg gled op i varmen, hun kneppede mig stykke tid, med et løsnede hun mig og smed sig på sengen, med de støvleklædte ben i vejret, mens hun råbte knep mig slave, nok den eneste gang afslutningen var på den måde. 

Det var lidt fra bunken af aftaler ;)

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...