Hop til indhold
tykke

The Lady Mylena

Recommended Posts

længe siden vi har hørt noget til the lady mylena har provet mange gang at ringe men det er næsten håbløst. nogen der ved noget ?

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
tykke skrev, for 2 timer siden:

længe siden vi har hørt noget til the lady mylena har provet mange gang at ringe men det er næsten håbløst. nogen der ved noget ?

Efter Nordsjælland med flere besøg på en gård  (fantastiske besøg) tog hun jo billetten til fastlandet !!

Så der slipper mine kontakter ! Altså udover at se hendes anonser og anmeldelser

Hun tager lange pauser fra branchen

God slank smuk kvinde små skønne bryster høj og smuk milf

VH JP

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har den samme oplevelse. Undrer mig over at hun har annonce på hver dag, men aldrig tager telefonen, når man ringer. 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
tykke skrev, for 2 timer siden:

ingen kontakt når man prøver at ringe eller skrive

Prøv at scrolle lidt mere ned her og se hendes tlf. tider:

http://www.theladymylena.com/#!kontakt-mig

Bemærk dog at hun ikke sidder og venter på at du skal ringe - så du er nok nødt til bare at være ihærdig og forsøge flere gange med  mellemrum - indenfor hendes tlf. tider ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft samme erfaring men prøvede så kontakt via besked herinde og den blev der svaret på hvor jeg fik muligt tidspunkt til kontakt via Tlf. 

Fik det dog aldrig til og passe ind med et besøg mht tidsplan!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
jp skrev, for 6 timer siden:

Hun tager lange pauser fra branchen

God slank smuk kvinde små skønne bryster høj og smuk milf

Det kan jo være at hun har et 'almindeligt' arbejde ved siden af som skal passes sammen med arbejdet som GP, det mener jeg at kunne huske fra mit gode besøg på Østerbro for en del år siden. :-P

Det er jo sådan, at mange GP'er kun har jobbet som en fritidsbeskæftigelse/hobby. :-D

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...