tykke 1 Skrevet 30. Juli, 2016 (edited) længe siden vi har hørt noget til the lady mylena har provet mange gang at ringe men det er næsten håbløst. nogen der ved noget ? Redigeret 30. Juli, 2016 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 30. Juli, 2016 (edited) tykke skrev, for 2 timer siden: længe siden vi har hørt noget til the lady mylena har provet mange gang at ringe men det er næsten håbløst. nogen der ved noget ? Efter Nordsjælland med flere besøg på en gård (fantastiske besøg) tog hun jo billetten til fastlandet !! Så der slipper mine kontakter ! Altså udover at se hendes anonser og anmeldelser Hun tager lange pauser fra branchen God slank smuk kvinde små skønne bryster høj og smuk milf VH JP Redigeret 30. Juli, 2016 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 30. Juli, 2016 (edited) Har den samme oplevelse. Undrer mig over at hun har annonce på hver dag, men aldrig tager telefonen, når man ringer. Redigeret 30. Juli, 2016 af Extinguisher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke 1 Skrevet 30. Juli, 2016 det er også min oplevels masser af annonser men ingen kontakt når man prøver at ringe eller skrive Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 30. Juli, 2016 tykke skrev, for 2 timer siden: ingen kontakt når man prøver at ringe eller skrive Prøv at scrolle lidt mere ned her og se hendes tlf. tider: http://www.theladymylena.com/#!kontakt-mig Bemærk dog at hun ikke sidder og venter på at du skal ringe - så du er nok nødt til bare at være ihærdig og forsøge flere gange med mellemrum - indenfor hendes tlf. tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 30. Juli, 2016 Har haft samme erfaring men prøvede så kontakt via besked herinde og den blev der svaret på hvor jeg fik muligt tidspunkt til kontakt via Tlf. Fik det dog aldrig til og passe ind med et besøg mht tidsplan!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 30. Juli, 2016 (edited) jp skrev, for 6 timer siden: Hun tager lange pauser fra branchen God slank smuk kvinde små skønne bryster høj og smuk milf Det kan jo være at hun har et 'almindeligt' arbejde ved siden af som skal passes sammen med arbejdet som GP, det mener jeg at kunne huske fra mit gode besøg på Østerbro for en del år siden. Det er jo sådan, at mange GP'er kun har jobbet som en fritidsbeskæftigelse/hobby. Redigeret 30. Juli, 2016 af Søren Brun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg