Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj alle sammen.

Jeg har været væk fra disse kanter i langt tid da jeg havde en sød kæreste på fra December sidste år indtil Marts.

Jeg har haft en fysisk krævende uge i denne uge og jeg trængte til en omgang god forkælelse. Inden jeg fik kæreste på havde jeg haft et godt øje til Ratree.

Jeg synes at hun ser rigtig sød, smuk og rigtig fræk ud. Har så også læst rigtige gode anmelderser om hende her på siden hvor servicen bare er i top.

Jeg ringede til Ratree kl 17.00 og det var Ratree der tog telefonen. Jeg fortalte hende at jeg ønskede at lave en aftale med hende da jeg synes at hun var rigtig smuk og fræk. Jeg spurgte om det var muligt at lave en aftale kl 21.00 i aften med hende. Og det var det. Hun lød meget possitivt i telefonen og de næste par timer glædet jeg mig så meget til at få fornøjelsen af at være i selskab med Ratree.

Jeg fik barberet mig, tog mig et langt bad og kørte så mod Valby (jeg bor lidt langt væk men vil gerne kører langt til gode oplevelser)

Nu var det en Lørdag aften og det viste sig at der var et bryllup selskab der holdt fest i selskabs lokalerne så der var ingen parkerings pladser ude foran bygningen. Men lige bag ved bygningen var der flere pladser og det var også meget mere diskret, så måske et godt tip til andre :)

Jeg ankom kl 21.00 og blev vist ind af Emmy. Emmy er en lille kvinde med et smukt ansigt og et fantastisk smil når hun smiler :) 

Jeg fortalte at jeg havde en aftale med Ratree. Emmy kunne så fortælle mig at Ratree var gået hjem. Jeg må indrømme jeg blev godt nok skuffet over at hører det.

Nu havde jeg brugt langt transport tid så gik med til en aftale med Emmy på trods af at det måske ikke lige var den oplevelse jeg havde sat mig i øjnene.

Emmy gik i gang med at skifte lagen på sengen og jeg blev bedt om at smide tøjet.

Jeg blev tilbudt noget at drikke som jeg takkede ja til. Emmy gik så ud for at hente en Cola til mig. Imens kiggede jeg rundt omkring i rummet og kunne se at der var spejle på begge sider af rummet. Cool, tænker jeg, jeg kan godt lige at kigge på pigen mens jeg får massage og snakke lidt.

Emmy kommer så tilbage et par minutter senere med en kold Cola til mig og jeg bliver bedt om at ligge mig på madrassen med hovedet nedad. Der var et hul i madrassen med håndklæder lagt beskyttende omkring det. Det var måske fint nok til massagen men jeg kunne ikke snakke ordentlig da lyden ikke var så god sådan.

Selve massagen var ganske god. Hun fik trykkede mig de rigtige steder og det hjalp min ryg. Desværre var der ikke så meget pirring undervejs, altså hvor hun strejfer min pennis med hendes hånd. Hvis der havde været lidt mere focus på det område så havde det været rigtigt godt.

Jeg tror problemet var at jeg lå med hovedet i det hul så det var svært for Emmy at se mine reaktioner og hvad der gjorde mig rigtig glad.

Efter 25 minutters massage var der tid til afslutning. Det var den store tur jeg fik. Jeg fik lov at prøve forskellige stillinger og Emmy gjorde hvad der skulle til, for at gøre mig glad.

På et tidspunkt da jeg lå oven på hende smilte hun så meget at det gjorde mig glad at vide at jeg havde givet hende lidt fornøjelse.

Så selve afslutningen gjorde hun godt.

Kl var nu 21:45 og jeg gik i bad med Emmy. Det var en god oplevelse og her blev der også til lidt pirring.

Jeg fik tøj på og Emmy sagde at hendes chef gerne ville møde mig.

Ratree kom så ind og sagde hej. Jeg spurgte til hvorfor hun ikke havde tid til mig og fik at vide at hvis hun havde vidst at jeg skulle køre langt så ville havde været der.

Hun ville ikke spørger mig for meget i telefonen fortalte hun også.

Jeg sagde så at jeg ringede og spurgte om lige præcis dig og om det var muligt kl 21.00, så jeg forventede at en aftale var en aftale.

Det fik jeg ikke så meget ud af da det ikke virkede til at påvirke hende. Der var ingen "det beklager jeg" eller det må du undskylde men da kom lige noget i vejen" intet.

Jeg må indrømme da Emmy sagde at hendes chef ville møde mig forventede jeg at hun ville komme og sige, beklager men næste gang du kommer så er der en extra bonus til dig for at sikrer at du som første gangs besøgende hos Ratree ikke føler dig snydt.

Men hun ville bare lige møde mig og sige hej. Og det var det.

Så jeg tog mine sko på og gik.

Var ude af døren kl 22.00 præcis. Så 60 minutter fra jeg trådte ind af døren til jeg kom ud.

Jeg havde så efterfølgende dårligt samvittighed i bilen at jeg ikke fik sagt ordentlig farvel til Emmy, men blev distraheret af Ratree.

Det var så min første gang på Ratree.

Om det bliver til flere besøg der har jeg endnu ikke besluttet.

Det at man ikke kan lave en aftale er et stort minus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil af Ratree ikke at overholde en aftale, og endnu dårligere ikke at beklage eller undskylde det.

Har aldrig selv bestilt tid der, er altid bare 'dumpet ind'. 

Ja Emmy er dejlig. Næste gang så bed hende være mere nærgående, for hun kan bestemt godt være erotisk.

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Jeg forstår ikke helt dit indlæg, først skriver du at Emmy fortæller Ratree er gået hjem for efterfølgende at fortælle at Ratree gerne vil tale med dig, altså er hun ikke gået hjem, som jeg læser det.

hvad er op og ned ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det var hvad jeg fik at vide af Emmy, at Ratree var gået hjem da jeg ankom på stedet. 

Efter at vi havde været i bad så sagde hun at hendes chef gerne ville møde mig.

Om hun var ankommet efterfølgende eller at hun var optaget med en anden kunde kan jeg ikke sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har sgu også sket for mig. Havde en avtale med hende over email men fandt ud at hun ikke var der da jeg ankom. Måtte tage Emmy/Sara (?) stedet , og hvar ikke så tilfredse som før mødet med Ratree.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en ung dame da jeg var der for 2 måned siden. Hun var sgu så lækker at jeg slet ikke ville have Ratree

kan desværre ikke huske hvad hun hedder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...