Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været der igen hos den smukke Amanda, hun havde ikke været på et stykke tid, så frygtede hun måske var stoppet......det er hun heldigvis ikke :-)

https://annoncelight.dk/showad/210501

Hun havde bare holdt lidt ferie, nu hvor solen havde vist sig igen, og hun var blevet dejlig brun, som hun stod der i døren, i flotte stiletter, en kort lædernederdel og en top som var dejlig gennemsigtig og næsten ikke eksisterende og bh var der ikke noget af, fik et dejligt kys da jeg kom ind og hun fik sin belønning, havde bestilt en time i godt selskab.

Vi gik ind i hendes soveværelse, hvor hun havde tændt stearinlys så der var hyggeligt, vi lagde os på hendes seng og hyggesnakkede lidt, men havde haft en stor bule i bukserne siden jeg så hende i døren, og den blev bare større og større mens jeg lå der og kiggede på hendes flotte krop og smukke ansigt, begyndte stille og roligt at køre min hånd op og ned af hendes lår, så lækkert, fik hende vendt om på maven og taget hendes nederdel og trusser af, smed også selv tøjet, det synes hun var dejligt, begyndt at kramme og massere hendes baller, verdens bedste røv....begyndte at slikke hendes numse og anus.....det var frækt og hun var helt nybarberet, tungen gled ogs pmkring hendes dejlig skamlæber, en stor nydelse, og hun stønnede blidt, så blev ved et godt stykke tid

Hun var klar, jeg var klar, så på med kondomet, hun smed toppen, og var nu kun iført stiletter, så så godt ud, som hun lå der med røven i vejret, bare klar til at blive taget, hun spredte sine skamlæber med fingrene, og jeg trængte stille og roligt op i hendes stramme våde fisse, og begyndte at kneppe hende i doggy. Der er noget helt fantastisk ved hendes fisse, ikke noget jeg har følt hos andre piger, hun er ganske stram, men jo længere jeg trænger op i hende, føles det som at trænge ind i en meget varm lidt større grotte, som gør at mit pikhoved bliver sluppet løs ud i en helt fantastisk varm, det føles bare helt fantastisk, det er lige så det sitrer i hele min krop, når jeg kommer op i den grotte, den oplevelse bør enhver prøve, ved ikke om hun kan nogle tricks med sin fisse, det er i hvert fald noget helt specielt.

Pumpede løs i doggy med hende i et godt stykke tid, trak mig ud, og vendte hende om, og gav hende min pik i munden, hun havde fortjent at smage den, hun kigger uskyldigt på mig mens hendes mund er fyldt med stor stiv pik, et smukt syn, holder hendes hoved blidt, så hun kan komme helt i bund.

Det er tid til en gang missionær så hun kan få spredt sine ben godt, pumper løs hendes i fisse, mens jeg nyder udsigten af hendes smukke krop, hendes små ungpigebryster og det kønne uskyldige ansigt....og helt i vejret med stiletterne, det er så godt det her, sengen gynger godt og musikken i baggrunden er dejlig behagelig, og hun stønner dejligt, kan mærke på hende at hun nyder det her, en ægte nymfoman.

Kan mærke jeg er ved at nå min orgasme, men vil gerne have min orgasme når jeg tager hende bagfra. så om på alle fire med hende igen, og op i hendes fisse som er drivvåd, knepper hende hårdt og klasker hende forsigtigt på numsen hun stønner og siger jeg skal komme oppe i hendes lille fisse, knepper hende hårdere og hårdere..... åh ja sprøjter så vildt, føles så lækkert oppe i hendes grotte, den fantastiske varme uhmmmm.....

Trækker mig forpustet ud og ligger mig på ryggen, Amanda smiler til mig, og kigger på kondomet med et anderkendende blik på al spermen i kondomet.....og kommenterer at det var noget af en ladning, det kan jeg jo kun give hende ret i, hun går ud i køkkenet og henter et glas vand til mig, meget tiltrængt.

Vi snakker lidt bagefter, jeg er ret udmattet, men  har en fantastisk følelse mens jeg tager tøj på, hun sidder kun med stiletter på.....mmmm.....det er tid til at gå, hun kysser mig farvel og siger hun håber vi ses, det ved jeg vi gør.... hun er helt fantastisk.

Amanda, tak for endnu en fantastisk oplevelese, håber snart vi ses igen

AMANDA - BEST IN TOWN!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
McLovin skrev, for 13 minutter siden:

Må vist snart forbi for at ha det bad hun har lovet ;)

Ja sådan et skal jeg da også have - skøn tøs :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 31. juli 2016 at 16:55:

Ja sådan et skal jeg da også have - skøn tøs :) 

Kan være hun er frisk på en sandwich i badet med to friske fyre ;) Arbejdet skulle jo nødigt blive for rutinepræget, med en kø af fyre klar til skrub på ryggen med økologisk sæbe. Hun kan ligeså godt tag et par stykker af gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Arne God besretning !!

Kan Godt lide

i har fået løn og den skal bruges på min fisse

Det er klasse Må snart forbi stege

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan sige noget om, hvor ofte hun er på?

Jeg har prøvet at kontakte hende, men uden held - hvilket måske kan skyldes, at hun kun svarer når hun er aktiv?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for dit søde indlæg Arne Nougatgren, håber du kommer og besøger mig i dag, inden jeg rejser på ferie, så skal jeg rigtig forkæle dig :-) 

Alle jer andre dejlige fyre er også meget velkomne. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...