Hop til indhold

Recommended Posts

Miya hos DaisyClub er endnu ikke blevet anmeldt i EG,men here goes…

https://daisyclub.dk/miya

Bookede en time med Miya hos DC,men blev ringet op ½ time før tidspunktet, og fik at vide, at den forrige kunde havde udvidet sin bestilling, så jeg måtte vente lidt længere,men de undskyldte mange gange, og jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid, så det er accepteret.

Mødte en glad og smilende Miya, og efter et hurtigt bad tog hun mig straks under kærlig behandling.

Pigen: Miya er en petite (når mig max. til skulderen, og jeg er ca. 182 cm) kinesisk studine med små økobryster, en lille røv og en sød stram glatbarberet mis. Hun er lidt ”naboens datter” typen, og er virkelig sød og imødekommende,og virker som om hun elsker både sex, kys og kærtegn. Hun taler et ret sparsomt engelsk,men det var nok til at alt fungerede, og til en hyggechat tilsidst.

Indlevelse: hvis man er ude efter en GFE fås det ikke meget bedre!

Sex: god tid, og ingen begrænsninger kombineret med en villig og sød pige gør at det går op i en højere enhed. Lækkert. I stedet for en afsluttende massage tog jeg en hurtig runde mere, og fik så til gengæld bagefter Miya med i bad til en sæbe b2b 8-)

Tid: som nævnt blev min bookede tid udskudt, men jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid bagefter. Med efterfølgende hyggesnak var jeg der mindst 1,5 time! Dette kunne selvfølgelig kun lade sig gøre, fordi der åbenbart ikke var nogen der havde booket hende lige efter mig,men Miya valgte altså at bruge sin fritid på mig, og det var luksus.

Jeg gik derfra fuldstændigt afslappet med et smil fra øre til øre. Har på fornemmelsen, at DC ender med at blive et dyrt bekendtskab!

Erfaring: jeg har på fornemmelsen, at de kinesiske piger ikke er vandt til at få så meget respekt som de får af danskere, men de giver virkelig tilbage når de får den (bare et lille tip).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 3 timer siden:

Miya hos DaisyClub er endnu ikke blevet anmeldt i EG,men here goes…

 

 

https://daisyclub.dk/miya

 

Bookede en time med Miya hos DC,men blev ringet op ½ time før tidspunktet, og fik at vide, at den forrige kunde havde udvidet sin bestilling, så jeg måtte vente lidt længere,men de undskyldte mange gange, og jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid, så det er accepteret.

 

Mødte en glad og smilende Miya, og efter et hurtigt bad tog hun mig straks under kærlig behandling.

 

Pigen: Miya er en petite (når mig max. til skulderen, og jeg er ca. 182 cm) kinesisk studine med små økobryster, en lille røv og en sød stram glatbarberet mis. Hun er lidt ”naboens datter” typen, og er virkelig sød og imødekommende,og virker som om hun elsker både sex, kys og kærtegn. Hun taler et ret sparsomt engelsk,men det var nok til at alt fungerede, og til en hyggechat tilsidst.

 

Indlevelse: hvis man er ude efter en GFE fås det ikke meget bedre!

 

Sex: god tid, og ingen begrænsninger kombineret med en villig og sød pige gør at det går op i en højere enhed. Lækkert. I stedet for en afsluttende massage tog jeg en hurtig runde mere, og fik så til gengæld bagefter Miya med i bad til en sæbe b2b 8-)

 

Tid: som nævnt blev min bookede tid udskudt, men jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid bagefter. Med efterfølgende hyggesnak var jeg der mindst 1,5 time! Dette kunne selvfølgelig kun lade sig gøre, fordi der åbenbart ikke var nogen der havde booket hende lige efter mig,men Miya valgte altså at bruge sin fritid på mig, og det var luksus.

 

Jeg gik derfra fuldstændigt afslappet med et smil fra øre til øre. Har på fornemmelsen, at DC ender med at blive et dyrt bekendtskab!

 

Erfaring: jeg har på fornemmelsen, at de kinesiske piger ikke er vandt til at få så meget respekt som de får af danskere, men de giver virkelig tilbage når de får den (bare et lille tip).

Super anmeldelse . Jeg kan helt og fuldt støtte det du skriver , var sammen med hende i en time i denne her uge . Hun er en rigtig sød pige som virker oprigtig kærlig og glad. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fordi du anmelder en ny pige -:)

Jeg er nysgerrig ang. dit navne Lynkineseren. Er du kineser? Kunne du så snakke med Miya på kinesisk! Hvis ikke, hvor meget engelsk kan hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, 1 time siden:

Tak fordi du anmelder en ny pige -:)

Jeg er nysgerrig ang. dit navne Lynkineseren. Er du kineser? Kunne du så snakke med Miya på kinesisk! Hvis ikke, hvor meget engelsk kan hun?

Tak! Har selv haft stor fornøjelse ved at læse andres anmeldelser herinde.

Nej, jeg er dansk, og kan desværre ikke et ord kinesisk, og mit medlemsnavn var blot en indskydelse. Det hedder i øvrigt "FLASH-BANGER" på engelsk, hvilket måske er lidt mere sigende....

Det engelske var som sagt meget begrænset,men det lykkedes alligevel at chatte med hende et stykke tid til sidst, hvor der ikke var noget pres. Hun fortalte at hun virkeligt prøver at lære mere engelsk.

Redigeret af Lynkineseren
Glemte at svare på et spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak og undskyld. Mit første spørgsmål skyldes åbenbart mit manglende kendskab til det danske sprog, og mit andet havde du allerede svaret på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 11 timer siden:

Indlevelse: hvis man er ude efter en GFE fås det ikke meget bedre!

 

Jeg var selv forbi uden bestilling og begge de to andre, som ud fra billeder og anmeldelser var mit førstevalg, var optagede. Mutter solgte mig så Miya med løfter om "god service".

Jeg er meget enig. Hun var meget serviceorienteret! Jeg købte kun 45 minutter, fordi jeg selv skulle nå noget videre, men hvis ikke jeg havde stoppet legen var vi fortsat. Hun var meget opsat på at få mig til at komme anden gang. Efter første runde gik hun straks i gang med at kæle sensuelt for mig, så jeg meget hurtigt fik en halvfed på - uden medicinsk hjælp hjemmefra (det var et spontant besøg). Hun vinder ingen skønhedskonkurrencer, hvis hun stiller op mod de to andre (som jeg begge mødte efterfølgende. Men hendes service kan hun godt få en førsteplads for i sammenligning med langt de fleste GP.

Eneste minus var hendes tænder under blowjob. Men da jeg under anden runde nævnte det for hende, virkede hun nærmest helt ulykkelig og gjorde sig så helt vildt umage med at undgå at de strejfede. Så blev det faktisk godt, og eneste grund til at jeg ikke kom igen på rekordtid var stress over tidspres.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
noget skrev, Lige nu:

Er mega med i en halv time hos DC ?

Det siger anmeldelserne - det er det altid derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, for 23 timer siden:

Jeg så hende da jeg besøgte DaisyClub sidste gang. Hun er lidt over sidste salgsdato i min bog :mrgreen:

Uklart, hvad du mener - måske hendes alder? Den er som altid svær at bedømme, men jeg vurderer under 30. Hun har blot ikke så "unge" ansigtstræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, den 30. juli 2016 at 17:45:

Jeg så hende da jeg besøgte DaisyClub sidste gang. Hun er lidt over sidste salgsdato i min bog :mrgreen:

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, den 7/30/2016 at 17:45:

Jeg så hende da jeg besøgte DaisyClub sidste gang. Hun er lidt over sidste salgsdato i min bog :mrgreen:

Er du sikker på at hun er ældre end Candy? og hvad er sidste salgsdato for en pige? (20...21...22 år?)

Jeg foretrækker personligt "mindst holdbar til",når det er piger 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den Saturday, July 30, 2016 at 02:54:

Miya hos DaisyClub er endnu ikke blevet anmeldt i EG,men here goes…

 

 

https://daisyclub.dk/miya

 

Bookede en time med Miya hos DC,men blev ringet op ½ time før tidspunktet, og fik at vide, at den forrige kunde havde udvidet sin bestilling, så jeg måtte vente lidt længere,men de undskyldte mange gange, og jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid, så det er accepteret.

 

Mødte en glad og smilende Miya, og efter et hurtigt bad tog hun mig straks under kærlig behandling.

 

Pigen: Miya er en petite (når mig max. til skulderen, og jeg er ca. 182 cm) kinesisk studine med små økobryster, en lille røv og en sød stram glatbarberet mis. Hun er lidt ”naboens datter” typen, og er virkelig sød og imødekommende,og virker som om hun elsker både sex, kys og kærtegn. Hun taler et ret sparsomt engelsk,men det var nok til at alt fungerede, og til en hyggechat tilsidst.

 

Indlevelse: hvis man er ude efter en GFE fås det ikke meget bedre!

 

Sex: god tid, og ingen begrænsninger kombineret med en villig og sød pige gør at det går op i en højere enhed. Lækkert. I stedet for en afsluttende massage tog jeg en hurtig runde mere, og fik så til gengæld bagefter Miya med i bad til en sæbe b2b 8-)

 

Tid: som nævnt blev min bookede tid udskudt, men jeg blev rigeligt kompenseret med ekstra tid bagefter. Med efterfølgende hyggesnak var jeg der mindst 1,5 time! Dette kunne selvfølgelig kun lade sig gøre, fordi der åbenbart ikke var nogen der havde booket hende lige efter mig,men Miya valgte altså at bruge sin fritid på mig, og det var luksus.

 

Jeg gik derfra fuldstændigt afslappet med et smil fra øre til øre. Har på fornemmelsen, at DC ender med at blive et dyrt bekendtskab!

 

Erfaring: jeg har på fornemmelsen, at de kinesiske piger ikke er vandt til at få så meget respekt som de får af danskere, men de giver virkelig tilbage når de får den (bare et lille tip).

Jeg bliver sgu nødt til at prøve dc snart, så mange gode anmeldelser derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 2 minutter siden:

Jeg bliver sgu nødt til at prøve dc snart, så mange gode anmeldelser derfra.

Hvis du gør det, så skriv lige en kommentar til den pige du valgte. Det er altid spændende med andres erfaringer, men gætter på, at du bliver positivt overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 12 minutter siden:

Hvis du gør det, så skriv lige en kommentar til den pige du valgte. Det er altid spændende med andres erfaringer, men gætter på, at du bliver positivt overrasket.

Det skal jeg absolut gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hur håller man koll på tiden som går när man besöker en tjej på DaisyClub? Finns det en klocka i rummet som både tjejen och kunden kan titta på? Eller hur fungerar det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 2 minutter siden:

Hur håller man koll på tiden som går när man besöker en tjej på DaisyClub? Finns det en klocka i rummet som både tjejen och kunden kan titta på? Eller hur fungerar det?

Jep, ur på væggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...