Hop til indhold
love64$

Nogen der har prøvet denne ungpige godte fra sexpiger.dk

Recommended Posts

Jeg ville have prøvet hende i går, ringede til hende, og hendes engelsk var ikke det bedste, tror hun var bedre på tysk, så fik at vide jeg skulle sms. jeg forespurgte en specifik ydelse, hvilket hun sagde hun kunne, jeg spurgte igen for at få bekræftet.. Vi aftalte en tid er par timer senere så jeg kunne nå hjem fra job.

Så hurtigt hjem og vende og så afsted, jeg ringede ti min før ankomst for at få bekræftet hun havde tid, men telefonen blev pludselig ikke svaret, der gik ti min og så skrev hun tilbage.

ankom til stedet og der var en stor gårdsplads med en garage med en masse lys, ikke lige stedet man umiddelbart ville køre ind til, men tænkte jeg lige ville bremse ned og de det an, der stod en fyr uden for og anviste mig det, rummet er lidt bøvlet at finde, men din hjælp man fik, og endda uden det blev akavet, hvilket man ellers godt kunne forestille sig.

Nå, men op til pigen og fik hilst på.

Billederne er noget redigeret, men flot pige, meget ung, og meget ny i det.

Næsten ingen bryster, ikke at det gør noget, for hun var meget lille og petit, næsten så ung man tænker om hun dog er 18. Lille røv, små ben osv. Super fræk krop.

Men tvivlen om alder, samt at hun nu ikke kunne tilbyde den aftalte ydelse gjorde jeg kørte igen. Det efterlod en lidt presset stemning, men ingen sure miner.

Kommer nok ikke igen derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...