Hop til indhold
The_Man

Nogle der kender hende her ??

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Frederikkebabe  har snakket en del med hende også skulle vi lave en aftale, jeg hører hende om vi ikke skal sms, men det kan hun ikke da hun ikke har nogle penge på, så siger jeg, så sød som jeg er :) så lad mig ringe dig op, men det kunne vi heller ikke fordi hende tlf mic ikke dur :? når vi får så aftale over SD og hun får min adr, men der kom aldrig nogle,  så ville hører om andre har prøvet det sammen ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal så sige nu skrev hun til mig at hun kunne se min dør, og at jeg skulle overføre 50% af det vi aftalt på mobilpay, problemet er bare der hvor jeg bor kan jeg se hele vejen fra min altan, og der stod ikke nogle pigen nogle steder, da jeg sagde at det ville jeg ikke, og hvis hun var der hvorfor hun ikke bare kom, så ville hun jo få alle pengene og vi kunne hygge os, men nej desværre så ville hun smutte igen,  så det måtte hun jo så gøre selv om du slet ikke har været der..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde jeg ikke også blev hun eller ham tror jeg nu der er sur, også fik jeg det her med hun ville hun gå til politiet og finde på det her som i kan se.  Skærmbillede 2016-07-29 14.10.19.pngSkærmbillede 2016-07-29 14.10.19.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt at blive så sur, når man bliver taget i at snyde.. 

Jeg har også haft en som truende mig... og pludselig kendte mig og ville sladre til mine venner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 5 timer siden:

men det kunne vi heller ikke fordi hende tlf mic ikke dur 

100 at det er en mand!

Dumt at du udleverede din adresse.

The_Man skrev, for 4 timer siden:

nu skrev hun til mig at hun kunne se min dør,

Kunne hun fortælle hvilken farve døren var - eller andet specielt omkring døren?

Men der må åbenbart stadig være folk, der hopper på disse scams eller bondefangeri.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ofte være en god idé, at gemme screen shot af samtaler, men hvis du efterfølgende vil poste det herinde, så vil jeg foreslå, at du bruger et lille program til screen shot - det kunne f.eks. være Greenshot, som er et fint lille gratis program. Med det kan du selv markere den del af din skærm, som du vil vise andre - og du undgår dermed, at andre piger, som du skriver med, også bliver "vist frem" herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
hamdermab skrev, for 4 timer siden:

Underligt at blive så sur, når man bliver taget i at snyde.. 

Jeg har også haft en som truende mig... og pludselig kendte mig og ville sladre til mine venner.

Det du gør der er simpelthen at være kold i røven 

bliver du tager ja så er det det der sker :) 

lad aldrig en fejltagelse få dig til at lave en mere der er værer - så ender man som Hillary eller endnu værrer som Donald t 

gå direkte i fjæset på bæstet - og selvfølgeligt til politiet og få en advokat 

har du råd til at købe kvinder så har du også råd til advokater - det er et spørgsmål om prioritet 

Tag kampen op :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...