Hop til indhold
22 cm and thick

ROSSA ODENSE - en blandet fornøjelse

Recommended Posts

Hej med jer!

Ja, så havde jeg igen kløe i shortsene og måtte finde på noget. :-) Inden I læser videre vil jeg advare om muligt stødende ord og vendinger.

Havde på forhånd set mig ret lun på Rossa https://annoncelight.dk/showad/207346 da jeg har en forkærlighed for små slanke piger og store bryster. Da det ikke er så tit at disse to ting kombineres på naturlig vis besluttede jeg mig for at hun måtte være dagens "offer".
Ringede til hende og spurgte om hun havde tid en times tid senere. Da jeg ikke kunne give et præcist tidspunkt kunne hun ikke garantere at jeg kunne komme til. Fair nok, så aftalte med hende at jeg ringede senere når jeg vidste hvad tid jeg kunne være der.
Vel ankommet til den adresse hun gav mig ringede jeg op - og øv - hun var optaget den næste times tid. Hun lovede at ville ringe når hun igen var ledig. Så stoppede "pikken i bukserne" og mig selv i bilen og kørte et par ærinder.

Som lovet ringede hun tilbage og vi aftalte et tidspunkt. Efter lidt problemer med at få åbnet døren (en dørtelefon/lås der levede sit eget liv) kom jeg endelig ind til hende. Uha uha uha hun så dejlig ud. Lille, fin og slank med store dejlige bryster. Sød og venlig var den lille kvinde også, så det kunne kun blive en god oplevelse. Aftale 30 min for 700 kr. Hun gemte pengene væk og jeg smed tøjet og hun kom tilbage og smed den smule hun havde på. Hun bad mig ligge mig på sengen så det gjorde jeg så. Hun fik et lidt mærkeligt udtryk i ansigtet og pegede på min slappe pik. "It's huge" fremstammede hun. Spurgte om det var et problem? Nej sagde hun men har ikke kondomer i den størrelse. Jeg tilbød hende et af mine egne som hun takkede ja til og vi kunne komme i gang.

Hun lagde sig ved siden af mig og jeg legede med brysterne som var virkeligt dejlige at se og røre. Ja, de hænger lidt - mere end billederne lige giver udtryk for, men de er ægte og bløde.

Hun spurgte om jeg ville suttes med eller uden gummi. Dejligt at blive spurgt og jeg foretrak uden. Hun gik straks i gang med "jobbet", og det var hun faktisk rigtig god til. :-) Tænkte at så trængende som jeg var skulle jeg nok liiiige passe lidt på med det sutteri og heldigvis undgik jeg at komme før jeg fik den ind i varmen.  
Fik monteret gummi og hun spurgte hvad stilling jeg foretrak? Ville gerne rides så det gjorde hun så. Gled langsomt ned over den og begyndte at ride den stille og roligt. Det var hun faktisk også ret god til. :-) Ville gerne tage hende bagfra med det ville hun helst ikke, var bange for at det ville gøre ondt. Helt i orden, skulle jo nødig give hende en arbejdsskade. I stedet lagde hun sig på ryggen og jeg tog hende i missionæren. Hun stødte selv godt til og fik den næsten i bund. Efter at have prustet lidt spurgte hun om jeg var ved at komme... Naa det var jeg nu ikke og mit indre ur sagde mig også at den halve time langt fra var gået. Jeg sagde at jeg gerne ville afslutte mens hun red mig med ryggen til. En stilling jeg rigtigt godt kan lide, specielt når det er slanke piger med en rigtig god røv, for det har hun også. Hun satte sig så omvendt på mig og begyndte at ride løs - og minsandten, det var hun også rigtig godt til. :-) Da hun havde redet lidt stoppede hun op og spurgte om jeg snart kom. Ja hvis du fortsætter svarede jeg. Det gjorde hun så et par gange hvilket egentlig irriterede mig lidt. Men hun fik mig redet færdig og jeg afleverede en god ladning i kondomet. Efter endt rengøring af pikken tog jeg tøj på, fik en kram og kys på kinden og sagde farvel.
Det tog ca 20 min fra jeg smed tøjet til jeg gik. Kan reelt god irritere mig til at det skal forceres når man har betalt for en halv time. Hun virkede rigtig træt af lidt fraværende. Det ændrede dog ikke på at hun leverede varen på en god og dejlig måde. Men der var ikke meget engagement eller indlevelse. Men ok, det er vel heller ikke det man betaler for.

Alt i alt en ok oplevelse. Hvad billeder angår er der slet ingen tvivl om at de er af hende. Men tror de er nogen år gamle. Rossa er en virkelig smuk kvinde, vil skyde hende til ca 30 år, i hvert fald mere end de 26 der står i annoncen. Hendes bryster er dejlige og bløde at røre ved, det kan jeg godt lide. Hvad ansigt angår yder billederne hende SLET ikke retfærdighed, hun er virkelig smuk uden den alt for røde læbestift der er på billederne. Flot slank og fast krop med en virkelig dejlig røv. Eneste anke jeg har ved besøget var at hun virkede træt og fraværende. Men det er altså heller ikke optimalt at have det job i så mange dage, så mange timer i træk. Så kære venner, møder i samme træthed og fravær ved en pige, så bær over med dem og nyd den vare de ellers leverer.... :-) Og sidst men ikke mindst, vær god ved dem. Selvom de tjener penge på det er de her også for vores skyld.

Tak for denne gang - nu er det til til en:
LEVERPOSTEJMAD! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virkede nu ikke træt da jeg besøgte hende, men måske har min anmeldelse givet hende for meget at lave :-D

Jeg oplevede heller ikke at hun skyndede på mig, men jeg kom også relativt hurtigt efter næsten 14 dage uden sex. Måske var det pga. størrelsen at hun skyndede på dig ;-)

Problemet med døråbningen kan jeg genkende efter 4 besøg på adressen (3 hos Emma). Rossa spurgte endda om jeg kunne hjælpe hende med at få det til at virke. Hun var faktisk nødt til selv at gå ned og åbne døren for mig, så godt det ikke er på 3. sal hun holder til.

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være hun var træt af det ikke var dig der kom og besøgte hende. ;-) Vi kan vel alle have en dag på jobbet hvor man er træt og uoplagt, bare lidt surt når kunderne kan mærke det på en. Hun var heller ikke på noget måde uvenlig - slet ikke. Og håber da ikke at det får nogen til at holde sig væk. Tror det er en ting man kan være uheldig at opleve alle steder. Tjaaa hvis du kom efter 2 minutter nåede hun vel ikke at skynde på dig? ;-) 
Hun spurgte også mig om jeg vidste hvad der var galt. Hun måtte også selv ned og åbne for mig. :-o Mon man får en gratis tur hvis man fikser det? :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sige rigtig god og indlevende fortælling.......og der blev da også lige plads til endnu en anmeldelse af pikken :-D:-D;-).

Men ret skal være ret......man får da som læser et rimeligt godt indblik i hvad man kan forvente af pigen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

.......og der blev da også lige plads til endnu en anmeldelse af pikken :-D:-D;-).

Hahahahahahahaha!!! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse, jup :)

Med hensyn til pikken tror jeg vi andre må finde os i den.....

Den synes at leve sit eget liv, have sin egen historie i historien, bliver båret fra pige til pige af sit transportmiddel, der så også får lov at anmelde det bagefter, da pikken bliver øm af af trykke på taster og derfor ikke selv gider anmelde.....

En anmeldelse uden Pikken minder nærmest om et sidespring......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Jeg må sige rigtig god og indlevende fortælling.......og der blev da også lige plads til endnu en anmeldelse af pikken :-D:-D;-).

Men ret skal være ret......man får da som læser et rimeligt godt indblik i hvad man kan forvente af pigen :-)

Kan da godt levere en fyldestgørende anmeldelse af min pik, men tror sgu ikke rigtigt der er stemning for det? ;-) Selv har jeg lært at leve med den, på godt og på ondt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...