Hop til indhold
Guest TboneDK

NEW BIANCA IN AMAGER-100% REAL PICTURES

Recommended Posts

Jeg har godt nok ikke været der, men jeg tør vædde en 1000,- på at hun er god nok (Billedmæssigt).
Så se du bare at kom afsted og skriv en anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Plaskeren skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan rapportere at det er ægte billeder af hende. 

Hvordan er servicen? Min erfaring med de flotte østeuropæiske piger er, at ja, de er virkelig flotte, men service-niveauet er også ret lavt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Det er også min generelle oplevelse af dem. Jeg tør vædde på, at hun findes med to andre i kælderen på en sidegade til Amagerbrogade. At dømme ud fra deres menu. 

Hold mig gerne opdateret, om hende her er værd at besøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 1 minut siden:

Det er også min generelle oplevelse af dem. Jeg tør vædde på, at hun findes med to andre i kælderen på en sidegade til Amagerbrogade. At dømme ud fra deres menu. 

Hold mig gerne opdateret, om hende her er værd at besøge :)

Jeg er ret sikker på, at din antagelse ikke holder stik :D Så har jeg heller ikke sagt for meget, men jeg er da frisk på et væddemål, hvis det er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 2 minutter siden:

Hvilken af dem?

At hun befinder sig i en kælder med to andre :D Jeg er overbevist om, at hun er indlogeret et ganske fint sted. Hendes service har jeg dog ingen ide om :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

;-)

Det "slæng" plejer at være indlogeret ganske godt, så havde undret mig hvis de var blevet gemt væk i en kælder :D

Men gør endeligt det, også skriv gerne en anmeldelse af Bianca her ;-) Tror hun er en frækkert :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 17 minutter siden:

I will. Har booket tid. Wish me luck!

Fedt! Jeg håber, at du også tester hendes deep throat evner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortennn skrev, for 2 timer siden:

 

Hvordan er servicen? Min erfaring med de flotte østeuropæiske piger er, at ja, de er virkelig flotte, men service-niveauet er også ret lavt.

Middelmådigt og forglemmeligt.

Men meget køn og sød pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Fuldstændig enig. Hun ville ikke give mig Superfransk og beklagede sig over min piks størrelse og form. Lækker, men måske for ung til det. Igen igen. Jeg må holde mig til de mere erfarne latinaer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hmmm .. Jeg høre heller ikke til de mindste hvad angår størrelse, og gider bare ikke det der, med at pigen holder en hånd imellem- og, eller lægger sig, så man "ikke kan komme til" 

ved sgu ikke om jeg skal strege hende fra listen, hun ser ellers meget DOABLE ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig sød pige. Hun skyndte ikke på mig men tog sig tid, og prøvede ihærdigt at få mig til at komme (omend det desværre ikke lykkedes). Det er ikke muligt at støde helt i bund med hende, desværre.
Hendes engelsk er ikke så godt, men hun er sød og dejlig, og hendes røv er virkelig god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...