Slikkeprinsen 83 Skrevet 29. Juli, 2016 Efter mails frem og tilbage var aftalen i hus, næsten for godt til at være sandt, så kom beskeden om at overføre penge fra min mobil! Da jeg ikke kunne det, så skulle jeg lave en bankoverførsel, og da jeg skrev at det ikke var muligt, så døde mailudvekslingen pudsigt nok ud, selv om vi skulle mødes 25 minutter efter... https://annoncelight.dk/showad/212263 Så desværre endnu en som måske ikke har rent mel i posen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PerFyn Skrevet 29. Juli, 2016 Jeg har skrevet det før i en anden tråd. Lad være med at lave aftaler med nogen, der ikke har telefonnummer på deres annonce. Ikke at det er en garanti for ikke at blive snydt, men kan dog i det mindste få vished om at der faktisk er en kvinde i den anden ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 590 Skrevet 29. Juli, 2016 (edited) haha haha - hende har jeg også skrevet til.. har dog ikke hørt noget endnu. Afventer og ser - men prøver at køre den til "ende" som dig @Slikkeprinsen Så ser vi om udgangen bliver den samme - sandsynligvis. Og tak for deleren - så vi er advaret på forhånd. Dressmann Redigeret 29. Juli, 2016 af Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 29. Juli, 2016 Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. Mange tak for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vuong 15 Skrevet 29. Juli, 2016 Vuong skrev, for 3 timer siden: Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. Mange tak for advarslen. En update her - Jeg havde en aftale men ikke gik igennem da personen ikke gad at svare. Ventede i ca. 10 min og uden svar så gad jeg ikke at bruge min tid på en som ikke har andet at lave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 29. Juli, 2016 Det er nok samme svindler som laver alle de annoncer fra "Gym-piger... ordlyden er nogenlunde den samme i alle annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg