Hop til indhold

18-årig på hotel, Århus

Featured Replies

Skrevet

Efter mails frem og tilbage var aftalen  i hus, næsten for godt til at være sandt, så kom beskeden om at overføre penge fra min mobil!

Da jeg ikke kunne det, så skulle jeg lave en bankoverførsel, og da jeg skrev at det ikke var muligt, så døde mailudvekslingen pudsigt nok ud, selv om vi skulle mødes 25 minutter efter...

https://annoncelight.dk/showad/212263

Så desværre endnu en som måske ikke har rent mel i posen :-(

Skrevet

Jeg har skrevet det før i en anden tråd. Lad være med at lave aftaler med nogen, der ikke har telefonnummer på deres annonce. Ikke at det er en garanti for ikke at blive snydt, men kan dog i det mindste få vished om at der faktisk er en kvinde i den anden ende. 

Skrevet

haha haha - hende har jeg også skrevet til.. har dog ikke hørt noget endnu. Afventer og ser - men prøver at køre den til "ende" som dig @Slikkeprinsen
Så ser vi om udgangen bliver den samme - sandsynligvis.
Og tak for deleren - så vi er advaret på forhånd.

Dressmann

Redigeret af Dressmann

Skrevet

Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. 

Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. 

Mange tak for advarslen. 

Skrevet
Vuong skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. 

Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. 

Mange tak for advarslen. 

En update her - Jeg havde en aftale men ikke gik igennem da personen ikke gad at svare. Ventede i ca. 10 min og uden svar så gad jeg ikke at bruge min tid på en som ikke har andet at lave.

Skrevet

Det er nok samme svindler som laver alle de annoncer fra "Gym-piger...

ordlyden er nogenlunde den samme i alle annoncer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.