Hop til indhold
Slikkeprinsen

18-årig på hotel, Århus

Recommended Posts

Efter mails frem og tilbage var aftalen  i hus, næsten for godt til at være sandt, så kom beskeden om at overføre penge fra min mobil!

Da jeg ikke kunne det, så skulle jeg lave en bankoverførsel, og da jeg skrev at det ikke var muligt, så døde mailudvekslingen pudsigt nok ud, selv om vi skulle mødes 25 minutter efter...

https://annoncelight.dk/showad/212263

Så desværre endnu en som måske ikke har rent mel i posen :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Jeg har skrevet det før i en anden tråd. Lad være med at lave aftaler med nogen, der ikke har telefonnummer på deres annonce. Ikke at det er en garanti for ikke at blive snydt, men kan dog i det mindste få vished om at der faktisk er en kvinde i den anden ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha haha - hende har jeg også skrevet til.. har dog ikke hørt noget endnu. Afventer og ser - men prøver at køre den til "ende" som dig @Slikkeprinsen
Så ser vi om udgangen bliver den samme - sandsynligvis.
Og tak for deleren - så vi er advaret på forhånd.

Dressmann

Redigeret af Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. 

Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. 

Mange tak for advarslen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vuong skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også skrevet til hende og fået en aftale med personen. Personen har ikke skrevet noget vedr. Betaling endnu. 

Jeg prøver lige at tjekke hvordan det foregår. 

Mange tak for advarslen. 

En update her - Jeg havde en aftale men ikke gik igennem da personen ikke gad at svare. Ventede i ca. 10 min og uden svar så gad jeg ikke at bruge min tid på en som ikke har andet at lave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok samme svindler som laver alle de annoncer fra "Gym-piger...

ordlyden er nogenlunde den samme i alle annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...