Hop til indhold

Recommended Posts

Kan helt sikkert sige god for hende var forbi idag omkring middag

Nem og finde og diskret lidt men man ved hvor det er 

Kommer ind og bliver taget imorgen af en knap så pænt dame lidt ældre tror jeg en kollega til ann, bliver vist ind i et lille rum for jeg får og vide der lige går 5 min 

Kunne hører på det hele at hun lige skulle færdig gør en anden kunde fair nok ligger og venter

Så kommer hun ind(skal lige siges jeg havde ikke fået og vide nok med prisen ud over at vi kunne snakke om den ansigt til ansigt+ den pris der var opgivet her inde)men var ikke så imponeret til at starte med men hun sagde priserne og de var nu rimelig 1300 for sex og blow plus lidt massage 

Hun starte med en gang massage, vsr skam fint nok klager ikke 

Så smide hun den fine blå kjole og bh og fortsatte så hun og havde den dejligest lille krop dejlig fine lille røv og en rigtig fin størrelse bryster til hende og alt var berørings venligt fantastisk siger jeg bare 

Så kravle hun op på top efter og havde smidt det sidste og sad og legede lidt der stak hendes dejlige bryster ned til mit ansigt og bed mig om at sutte 

Nippels stride allerede så der var lidt og sutte på 

Sex var nu os super hun startede på top og stille og rolig fik hun bevæge os begge op i siddende stilling og så ned på hendes ryg 

Efter sexen var færdig fik jeg en gang hovede massage med i prisen og et bad 

Alt dette var med en masse kys og kram 

Så gentagelsen bliver helt sikker et go her fra 

I andre må se og komme afsted til hende rigtigt dejlig og sød og rar kvinde med en dejlig krop fra top til tå 

Og et link https://annoncelight.dk/showad/202311

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu at prisen på 1300 kr. for en time er i overkanten, når man ved at det typisk inkluderer ca. 15 minutters sex og 30 min. halvdårlig massage. Jeg kan købe en times bedre massage plus en halv times sex for 1000 kr. (dog ikke begge dele samme sted) eller en hel times sex for 1200 kr. Så selv om pigerne er lækre er prisen høj nok til at jeg holder mig væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nysgerrig!

Er der nogen der har besøgt Ann og mener der er andre thai piger der er på samme niveau - både med udseende, være måde og indlevelse? Var forbi hende i dag for 3 gang, og hun er i mine øjne vanvittig meget bedre på alle måder end alle jeg ellers har besøgt. Pris er 1200,- og det er bestemt rimeligt når man sammenligner med at alle andre halv-slatne thai steder tager stort set samme pris. Og når man finder en som Ann som bestemt virker som om hun kan lide det, i modsætning til mange østpiger, der nærmest kan stønne fraværende af kedsomhed, så synes jeg bestemt prisen er ok i forhold til dem.  15 minutters sex, er jo op til en selv, om man kan /vil mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt Ann og har kun hilst på hende en enkelt gang. Derimod har jeg besøgt Bee flere gange og været tilfreds med kvaliteten af de seksuelle ydelser. Bee har på ingen måde lagt op til at levere mere end de ca. 15 minutters sex som et besøg plejer at indeholde. Hun har beholdt tøjet på under massagen og først når den halve time var gået og jeg skulle vende mig om var der mulighed for lidt mere sjov. Hele seancen har typisk varet 45-50 minutter og derfor var der ikke tid til mere sex. Sidste gang jeg besøgte hende kunne hun kun give et blowjob pga. det månedlige, hvilket hun skulle have 1000 kr. for.

Nu har jeg jo været forvænt med, da Ten var der, at hele pakken kostede 1000 kr. og at der ikke blev snydt med tiden. Samtidig var kvaliteten af massagen væsentligt bedre end den man får nu. Så i en tid hvor andre etablissementer end thaistederne sætter priserne ned er det svært at forstå denne prisstigning når kvaliteten af massagen samtidig er blevet meget ringere.

Men stedet har selvfølgelig lov til at forlange den pris de ønsker, ligesom kunderne har lov at blive væk hvis de ikke vi betale prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel et spørgsmål om smag, men jeg synes Bee ser bedre ud end Ann. Der var tidligere billeder på annoncen så man kunne sammenligne, men de er desværre væk. Bee har også en perfekt krop med flotte ægte bryster. Det skal siges at jeg ikke har prøvet Ann, så jeg kan ikke sammenligne deres ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Den Lange skrev, den 29/7/2016 at 10:08:

Jeg mener nu at prisen på 1300 kr. for en time er i overkanten, når man ved at det typisk inkluderer ca. 15 minutters sex og 30 min. halvdårlig massage. Jeg kan købe en times bedre massage plus en halv times sex for 1000 kr. (dog ikke begge dele samme sted) eller en hel times sex for 1200 kr. Så selv om pigerne er lækre er prisen høj nok til at jeg holder mig væk.

det er fordi du er nærig og virkelig dårlig til at forstå ret meget.. det er fordi de begynder at blive kendte at prisen lige stiger lidt for hvis man venter med at besøge dem i længere tid så falder priserne igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 2 timer siden:

det er fordi du er nærig og virkelig dårlig til at forstå ret meget.. det er fordi de begynder at blive kendte at prisen lige stiger lidt for hvis man venter med at besøge dem i længere tid så falder priserne igen

Tak, jeg elsker at blive belært af nogen der både er klogere og mere generøse end jeg er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
audisexy skrev, for 5 timer siden:

Hej ann og bee . 

jeg har ny medlem til erogude.dk ;-) 

Hold op hvor er du sød i alle dine ubehjælpsomme forsøg på at agere dansk. 

Guder er der ingen der er på Eroguide - et par gudinder er der dog.

 

 

Kan man møde dig til en skøn massage/elskovs time i Fredericia?

En pige som dig må jeg simpelthen møde :)

Aften kys til dig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 10 minutter siden:

Hold op hvor er du sød i alle dine ubehjælpsomme forsøg på at agere dansk. 

Guder er der ingen der er på Eroguide - et par gudinder er der dog.

 

 

Kan man møde dig til en skøn massage/elskovs time i Fredericia?

En pige som dig må jeg simpelthen møde :)

Aften kys til dig ;)

 

Tak hvor du ved massage/elskovs time i Fredericia?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, 1 time siden:

Hold op hvor er du sød i alle dine ubehjælpsomme forsøg på at agere dansk. 

Guder er der ingen der er på Eroguide - et par gudinder er der dog.

 

 

Kan man møde dig til en skøn massage/elskovs time i Fredericia?

En pige som dig må jeg simpelthen møde :)

Aften kys til dig ;)

 

Tak hvor du ved massage/elskovs time i Fredericia? send dig besked 

??????

 

Redigeret af audisexy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...