goz 38 Skrevet 29. Juli, 2016 De finder jo på mange sjove ting de thai'er, men den her så jeg ikke lige komme: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 717 Skrevet 29. Juli, 2016 tror de er udfordrede på grammatik i DK men my pen ray , forstår budskabet go røv og go weekend butterfly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 419 Skrevet 29. Juli, 2016 goz skrev, for 9 timer siden: De finder jo på mange sjove ting de thai'er, men den her så jeg ikke lige komme: Boy 2 boy, det er vel bare fyr til fyr. Hvorfor er det så usædvanligt? Der er flere af klinikkerne, der har ladyboys ansat, så hvorfor ikke også en "rigtig" fyr. Tanee Massage, hvor mon den ligger? Den er vist ikke på thailisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goz 38 Skrevet 29. Juli, 2016 juipui skrev, for 34 minutter siden: Boy 2 boy, det er vel bare fyr til fyr. Nej det er en skrive fejl. Syntes bare det var sjovt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 419 Skrevet 29. Juli, 2016 goz skrev, for 1 time siden: Nej det er en skrive fejl. Syntes bare det var sjovt. Damn, det tog lang tid for mig at gennemskue, at der skal stå "body 2 body". Sorry! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg