Hop til indhold
ims

Anne sfofie T

Recommended Posts

Desværre har jeg ikke, men hun ser altså godt ud på de billeder. :-)

Jeg prøver også at skrive til hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Høre gerne hvad du får af svar, tror også jeg skriver, synes dog bare de priser virker ret billige så er lidt nervøs for om det er fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

Har også prøvet og skrive til hende så venter på svar. Det lyder på hendes profil at hun har kørt før så gid vide om nogen kender hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 49 minutter siden:

Høre gerne hvad du får af svar, tror også jeg skriver, synes dog bare de priser virker ret billige så er lidt nervøs for om det er fake?

Husk regel nr 1:

 

"Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det sandsynligvis for godt til at være sandt"

 

Uden at gøre mig til ekspert er jeg bange for det er tilfældet denne gang,  ellers vil jeg gerne melde mig i køen også :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre den er fake, men kan selvfølgelig ikke garantere det... Har bare før været sammen med piger der vejede 70 kg og deres kroppe så ikke sådan der ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt Ole v havde jeg ikke lige tænkt over. hvis det var ægte vil der nok være skrevet noget andet?

Redigeret af ims

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 7 timer siden:

Hejsa jeg har skrevet til hende nogle gange både på dagen hun har haft vagt eller dagen før, er der nogen der har haft held med at få fat i hende ?

hejsa er der nogen der kender hende her ?

https://annoncelight.dk/showad/212266

Beklager de første linjer det var vidst en fejl den har gemt fra en anden tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

Efterhånden er det sådan på annoncelight at man kun kan gå ud fra de øverste profiler det er dem som betaler. Resten er 90% snart fake ved og være en elendig side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bullermadsen skrev, for 3 timer siden:

Efterhånden er det sådan på annoncelight at man kun kan gå ud fra de øverste profiler det er dem som betaler. Resten er 90% snart fake ved og være en elendig side.

De der er billeder ved er betalte annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

prøv og læs hva jeg skriver de øverste annoncer er ikke fake det er de annoncer som kunden betaler for men stadigvæk kan du smide et billede op på en profil selv om du ikke betaler for en annonce. nok om det har hørt fra pigen hun forlanger penge først så endnu en faker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...