Hop til indhold
Romeomand

Jamina i Dortmund

Recommended Posts

Fik besøg af Jamina i Dortmund igår aftes,

Har været skiftevis heldig og uheldig i Ruhr området de sidste par besøg.

Havde fundet denne skønhed på intimrevier.de og hun var beskrevet som halv Thai og halv Inder.

Er træt af skumle værelser hos de fleste TS, så ringede og fik en feminin stemme i røret.

For 20 ekstra euro ville hun komme til mit hotel.

Vi aftalte 1 måske to timer, 100 pr time. 

Jeg mødte hende foran hotellet, da hun ikke kunne komme op i lejligheden uden kort til elevatoren. 

Meget smuk og velduftende, umuligt at se at det ikke er en kvinde. Små hænder og fødder, lys stemme og slank bygget.

Vi gik på værelset, jeg betalte 120 euro og vi fik snakket lidt på tysk om hvilke ydelser jeg ville have. Hun er let devot, så dejligt at tage styringen.

Vi fik lidt hvidvin og jeg trak hendes bryster og ret lille men hårde pik ud mens vi sad og drak. Fik hende på knæ og gav hende en rod behandling.

Vi legede i en times tid hvor vi begge kom og jeg valgte at sige tak her da jeg ikke havde mere at skyde med.

Virkelig smuk og blid og behagelig gf. Oplevelse. Kunne li at blive brugt hårdt...

Er i Dortmund ugen ud så rejser hun til Osnabrück. 

Romeomand. 

IR_5142fa2841af2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...