I_love_it 45 Skrevet 28. Juli, 2016 Kære brødre, Har netop været på tur til Køln for at besøge FKK Samya og Club-Mondial. Blev lidt lang, men dem der har travlt kan jo nøjes med at læse kionklusion nederst:-) Har faktisk søgt efter et par logebrødre til en sydtysklands tur og der har også været lidt interesse. Den manglende interesse skyldes nok tildels at jeg var sent ude og egentlig ville til NRW området, som jeg nu forstår at blandt fagfolk er det egentlig ikke syd-tyskland - eller også passede timingen ikke. Hvorom alting er endte jeg på en 2-dages alene tur derned...med stau tog det 9 timer derned! - og 6 hjem (om aftenen). Vidste sgi' ikke rigtigt hvad jeg ville - dog at jeg ville på Samya som har fået fantastiske anmeldelser herinde - så det skulle i alt fald prøves - og så måske på FKK Acaulco eller Living room - ændrede det så til at jeg ville på Totalclub Osnabück som jeg rent tilfældigt (næsten da:-.)) endte på (på en FKK tag (oben ohne und unter - som fagfolk siger) en varm sommerdag sidste år. Helt fantastisk at ligge der og sole sig med nøgne piger (og synes altså en del af dem var næsten lige så lækre som dem på Samya/Mondial) spankulerende omkring sig, drikke øl og sige "zimmer?". Er jo flatrate med fri bar (dvs fri piger, fri øl). Fantastisk - og 120 Euro for hele dagen. Nå, det var et flashback - ja de kære minder. Nåh, men på vej derned ændrede jeg til at jeg ville køre direkte på Samya - skulle være der kl. 16...men med stau blev kl. 18:-(. Samya er blevet rigeligt anmeldt herinde så interesserede kan jo søge på det (og Club-Mondial). Samya er lidt en festklub, men kl. 18 var festen endnu ikke startet - det var stille og roligt - super...måske 30 piger og 15 fyre...guestimat. Nåh, kom igennem “erste mal” intro proceduren - på med sandal og badekåbe...og styrtede op efter en øl ...og en pige….Der var sørme mange smukke så det var ikke sådan lige - men Blowy var den sødeste og smukkeste - og med det navn kunne det jo nok ikke gå helt galt. Efter lidt chit-chat poppede hun det store spørgsmål og jep - jeg svarede “ja”... og min Samya mødom blev taget (sammen med 75 Euro for halv time med aufnahme). Skulle så have lidt at spise fra den absolutte fine - men ikke luksuriøse - buffet...og skulle så lige have løst mit hotelproblem - havde ikke lige fået det på plads - men med hjælp fra Samya fandt de hotel Kölnisch Wasser - som er et bryghus:-) (åbenbart med hotel:-)) - 50 Euro for ok værelse med breakfast - og 10 Euro/5 km for taxi fra og til. Vendte hurtigt tilbage til Samya (man kan komme ind igen hvis man lige får det aftalt)...og nu var der ved at være gang i en rigtig god fest - og jeg var i festhumør - sgi’ svært ikke at blive...nu var der nok 50 piger og 30 fyre guestimate - måske der var flere… Og ved baren så jeg det sødeste ungpigeansigt - så fik heldigvis talt med hende og hun ville også gerne med på zimmer….stoppede dog ved de 50 euro......Og lidt senere...endnu en fantastisk sød pige...var altså søøøøøde, selvom jeg desværre ikke kan huske navnene Så mødte jeg Zina oppe ved baren - så altså ogsåfantastisk sød ud - faktisk den sødeste wg jeg nogensinde - gentager nogensinde - har mødt. fantastisk ansigt og petite krop og så dejligt snakkesalig - tysker :-o- (sagde hun, og beklagede sig noget over at hun med sit lange sorte hår lignede en bulgarer (ved ikke om det var et (tvivlsomt) salgstrick (som hun absolut ikke behøvede)).….vi stod ved baren, vi gik i rygerrummet, vi stod i baren igen, vi sad i sofaen - havde det helt vildt sjovt og fantastisk...nåh ja - vi var da også på zimmer en god times tid ….og det var også helt ubeskriveligt…selvom jeg nu havde fået lidt at drikke så det tog lidt tid...men det synes hun nu bare var synd for mig….Må indrømme at det er meget lang tid jeg har fået GFE der bare nåede dette til sokkeholderne...blev sgi helt forelsket... Desværre forsvandt magien pludselig og vi gled fra hinanden….meeeen så mødte jeg en pige som jeg ikke kan huske navnet på men som jeg havde kigget efter tidligere...og det kunne jeg lige nå inden Samya lukkede kl. 3.….:-) Det var en helt fantastisk aften - superfest, smukke piger, forelskelse….for i alt knap 500 euro. Er altså også sjældent det hele klapper - specielt - de piger jeg kiggede efter fik jeg faktisk fat i - tit er det jo sådan at hun er optaget...hun ikke vil...eller et eller andet...men her faldt det bare i hak, På vej hjem i taxaen fortalte chaufføren at han også havde været på Samya et par gange men han nu mere gik på Club-Mondial som var det samme koncept (bare billigere) - iøvrigt samme ejer (som jo iøvrigt kommer rundt og siger personligt velkommen på Samya). Der røg min Totalclub Osnabrück plan...Det samme som Samya men billigere..Kan det passe at træerne vokser ind i himlen..… Nåh fik mig en ok søvn på bryggerihotellet og ok morgenmad...og var faktisk så frisk jeg kunne tage en løbetur...og der var et fantastisk flot parkanlæg omkring en golfbane tæt ved (kan ikke huske hvad hedder), så kørte der forbi og løb...og så tog jeg morgenbad kl. 11 på club-mondial:-). Og så op og få en øl - det er jo ferie….:-) Der var vel 5 fyre - og 20 piger...og pigeudvalget var absolut fint...lige så fint som på Samya...bortset fra at der måske ikke helt var piger af samme klasse som Zina (men nu var jeg jo også forelsket)...men næsten….og henad aftenstide kom der noǵle der virkeligt nærmede sig… da jeg gik kl 19 var der iøvrigt nok 25 fyre og 40 piger Som man kan læse andetsteds herinde er konceptet her på Club-Mondial... same-same, but different. Her koster entre kun 30 uden øl/alkohol (mod 50 på Samya med gratis øl (og longdrinks tror jeg nok))) og pigerne 30 euro for tyve minutter eller 50 euro for 30 min (mod 50 euro på Samya for 30 min. (ingen 20 min. mulighed). Aufnahme er 25 som på Samya. Kan ikke umiddelbart se nogen forskel i maden, og den affaldsplads der var nabo til klubben er fjernet, så jeg kan ikke se nogen stor forskel på klubberne….dog har Mondial fordel af en udendørs tagterrasse hvor man kan ligge og sole sig ...og få sig en morfar (som jeg gjorde - da jeg ville køre hjem om aftenen), mens Samya måske har lidt flottere interiør. Igen var jeg på Mondial absolut heldig med pigerne…”scorede” dem jeg gerne ville score..:-) Men jeg endte med kun at bruge ialt 200 euro på 4 absolut søde piger, entre, mad (incl.) og et par øl (3 euro stykket)…hvilket nok tildels skyldtes at jeg havde besluttet mig for at køre hjem ved 19-tiden, så festede ikke….men det var sgi’ en rigtig hyggelig dag. Alt i alt - forskellen på de 2 klubber er stort set nul...club-mondial har den fordel at du kan gøre det på budget hvis du vil. I princippet kan du ordne 10 piger for 300….cirka det dobbelte af flatrate, men ordner du 5-6 piger (og ikke køber ekstra), som jo nok er det de fleste gør når de er på flatrate - man kan jo oftest ikke mere - så er prisen meget tæt på den samme. Og går man på Totalclub Osnabrûck på en solskins FKK tag, så vinder totalclub - grundet udearealer og den - meget - MEGET - bedre udsigt:-). Der har jo været meget diskussion om hvad der er bedst - flatrate eller FKK...Club-Mondial er sgi begge i een. Er man ikke til fest kan man komme hjem og kun have brugt 150 euro...finder man en sød pige man falder i hak med og køber ekstra er der også muligheden for at bruge de 1000 euro…. Vil da også lige nævne P-club og Fantasy Lounge...P-clubs pigerne kan sagtens være med og jeg synes der kan være hyggeligt, og er jo let at komme til, men den er uforholdsmæssig dyr - og lå Club-Mondial el Samya ved siden af var den jo nok lukket. Fantasy lounge er sgi også hyggelig...og har nogle virkelig søde piger omend de ikke kan følge med Samya/Mondial/P-club pigerne… Min konklusion er : “Bedst i test - alles is best….” Dog - lad mig gerne høre om pigerne på andre klubber er sødere, kønnere eller andet...For mig er interiør og mad ikke så vigtigt...omend jeg synes Oasis kunne være spændende at opleve grundet deres romerske interiør - ser sgi lækkert ud. Så det er på to do listen - er der andre der bør være det? I_love_it 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 29. Juli, 2016 Hvis du er glad for Total Club Osnabruck, så vil du elske Pauschalclub Münster. http://www.pauschalclub.de/muenster Der er også La Vita ca 15 min i bil fra Total Club. http://www.partytreff-lavita.de Begge klubber er i mine øjne bedre end TCO. Dog er de ikke så meget en fest klub som TCO er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
I_love_it 45 Skrevet 1. August, 2016 Oralis - takker - dem vil jeg da lige kigge på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 11. August, 2016 Eller de to andre Pauschalclub søsterklubber ... søg, de er omtalt i en anden tråd et sted i Tysklandsforummet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg