Hop til indhold

Recommended Posts

Som overskriften siger, så vil jeg høre lidt om hvad Tantra er på et thai-sted. 

Har fået masser af massager med afslutning, men overvejer Tantra eller endda b2b.

Er i Vejle lige nu. Et sted der kan anbefales? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det eneste tantra jeg har prøvet på et thaisted, er at massøren egentlig bare kører rundt med neglene på kroppen , istedet for med fingre og håndflade

Og det er efter min mening ikke de ekstra penge værd. Koster typisk 50 kr ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lakridspibe skrev, den 29/7/2016 at 05:38:

Det eneste tantra jeg har prøvet på et thaisted, er at massøren egentlig bare kører rundt med neglene på kroppen , istedet for med fingre og håndflade

Og det er efter min mening ikke de ekstra penge værd. Koster typisk 50 kr ekstra.

Det er da trist, at lidt køren rundt med neglene på kroppen er det du forbinder med Tantramassage. Vil påstå at du overhovedet ikke har prøvet at få en tantramassage. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sanselig fyr skrev, for 42 minutter siden:

Det er da trist, at lidt køren rundt med neglene på kroppen er det du forbinder med Tantramassage. Vil påstå at du overhovedet ikke har prøvet at få en tantramassage. :-(

Nu var det på et thaisted, spørgsmålet gik på. Så det er absolut ikke det jeg forbinder med tantra. Synes det tydeligt fremgår af mit svar til Alfiz. Netop thaisteder reklamerer ofte med tantra uden at det på nogen måde har det mindste med tantra at gøre.

Forstår ikke helt hvorfor du mener jeg aldrig har prøvet tantramassage, når jeg nu netop påpeger at tantra på thaisted ikke har noget med tantra at gøre........  Jeg har fået tantramassage en del gange og derfor ved jeg hvad det handler og også at det ikke findes i thaiverdenen.

Du læser vist det andre skriver med de samme briller som en vis mandlig tantramassør fra Randers. Han misforstår også alting.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 7/10/2016 at 14:40:

Nu var det på et thaisted, spørgsmålet gik på. Så det er absolut ikke det jeg forbinder med tantra. Synes det tydeligt fremgår af mit svar til Alfiz. Netop thaisteder reklamerer ofte med tantra uden at det på nogen måde har det mindste med tantra at gøre.

Forstår ikke helt hvorfor du mener jeg aldrig har prøvet tantramassage, når jeg nu netop påpeger at tantra på thaisted ikke har noget med tantra at gøre........  Jeg har fået tantramassage en del gange og derfor ved jeg hvad det handler og også at det ikke findes i thaiverdenen.

Du læser vist det andre skriver med de samme briller som en vis mandlig tantramassør fra Randers. Han misforstår også alting.....

Du skrev dette: "Det eneste tantra jeg har prøvet på et thaisted, er at massøren egentlig bare kører rundt med neglene på kroppen, istedet for med fingre og håndflade..."

Jeg forstod det du skrev helt bogstaveligt..  Opfangede ikke ironien i din tekst.. :-) Beklager... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...