Hop til indhold

Recommended Posts

https://daisyclub.dk/

Stimuleret af de mange positive anmeldelser af Candy valgte jeg her til morgen at slå et smut forbi Daisyclub, mit første besøg på stedet. Efter at være blevet lukket ind af mutter, blev jeg præsenteret for tre små, dejlige asiatere, Miya, Candy og Yoki, den ene mere indbydende og sødt smilende end den anden. Der var frit valg på alle hylder, og selvom jeg egentlig havde sat næsen op efter Candy, kunne jeg simpelthen ikke stå for Yokis frække smil og, ikke mindst, store barm. Så det blev hende valget faldt på. Jeg afregnede med mutter, 900 kr. for en halv times GFE. Og det med GFE var virkelig noget Yoki kunne finde ud af. Øjenkontakt, smil og indlevelse samt dybe tungekys fra først til sidst. Vi lå længe i en dejlig 69’er, hvor jeg fik god lejlighed til at gå i dybden med både hendes forreste og bageste hul, alt i mens hun bearbejdede kalorius det bedste hun havde lært. Og det gjorde hun så godt at jeg til sidst måtte trække mig for ikke at komme for tidligt. Vi skiftede til missionæren, og inden alt for længe måtte jeg simpelthen overgive mig, nok lidt tidligere end jeg egentlig havde håbet på. Der var vel kun gået 20 minutter, og normalt ville man jo så være blevet smidt på porten. Men nej, den kære Yoki insisterede på at jeg blev tiden ud, og foreslog således at give mig en gang massage i de resterende 10 minutter. Og det gjorde hun til topkarakter. Her kunne mangt en thaimassør lære noget. Vi sluttede af med et fælles brusebad, hvor det heller ikke skortede på kys og øjenkontakt. Ja, selv mit tøj fik jeg ikke lov til at tage på selv. Også her insisterede Yoki på assistance.

Alt i alt, en af de bedste oplevelser jeg har haft i år. Sød, dejlig pige med top indlevelse, flotte, rene lokaler, og en overkommelig pris. Der var så godt som intet at sætte en finger på. Yoki får absolut topkarakter herfra, og Daisyclub har fået en ny fan.

Forsat god sommer derude! :)

yoki-a-12.jpg

Redigeret af juipui
glemte et link... dødssynd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulerod skrev, for 2 minutter siden:

Er hendes bryster ægte?

Måtte du give hende finger?

Jeg tror brysterne er ægte. De føltes i hvert fald sådan.

Jeg forsøgte ikke at stikke andet end tunge og pik op i hende. Så om det også var gået med en finger, ved jeg desværre ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gulerod skrev, for 1 time siden:

Er hendes bryster ægte?

Måtte du give hende finger?

Har også været sammen med hende, og jeg tror ikke brysterne er helt ægte. Og ja jeg fik lov til at få en finger op. Dejlig tøs , livlig og sød. :-P Miya er også alle pengene vær, var sammen med hende i en time i formiddags. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 1 time siden:

Har også været sammen med hende, og jeg tror ikke brysterne er helt ægte. Og ja jeg fik lov til at få en finger op. Dejlig tøs , livlig og sød. :-P Miya er også alle pengene vær, var sammen med hende i en time i formiddags. :-D

Det kan godt være at brysterne ikke er helt ægte alligevel. Jeg lagde ikke mærke til det selv, men du har nok ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans44 skrev, for 10 minutter siden:

kan man godt kigge forbi uden tidsbestilling? :)

Du kan altid tage derover uden forudbestilling,men hvis du er interesseret i en bestemt pige bør du lave en aftale på forhånd.

Yoki er i øvrigt blevet erstattet af Kiki,som ser rigtig sød ud på billederne (som blev taget i naboværelset sidste gang jeg besøgte Candy).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...