Hop til indhold
Nv Herre

Erotisk buttet milf

Recommended Posts

Gæst

uha, hvor er smag og behag forskellig. Jeg må ha' fået de forkerte briller på i dag. Kan ikke se meget skønhed på de fotos... - tror sgu hellere, at jeg ville undvære. Men men men dejligt med et varieret udbud, så der er noget til alle.

måske jeg bevæger mig ud på for tynd is med denne kommentar... så må jeg ta' tæskene. Det er i den grad agurketid. Så min reflektion kommer af ren kedsomhed. touche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er jo næsten, Mizz Skov, allerede inden du postede indlægget klar over at du har bevæget dig derud hvor du ikke kan bunde, hvorfor man selvfølgelig kunne have den umiddelbare holdning, at har man ikke noget interessant at bidrage med holder man hellere kæft. Men touche, det er jo et debatforum åbent for alle, indtil man evt. bliver lukket ned for brud på reglementerne.

Min grundholdning er, at alle mennesker er forskellige og som udgangspunkt tror jeg på det bedste i folk. Den pågældende profil har jeg set flere gange og synes så absolut der er tale om en både ganske sød, almindeligt udseende glædespige med en indbydende, venligtsindet og åben profiltekst.

Redigeret af Pele10
grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 53 minutter siden:

uha, hvor er smag og behag forskellig. Jeg må ha' fået de forkerte briller på i dag. Kan ikke se meget skønhed på de fotos... - tror sgu hellere, at jeg ville undvære. Men men men dejligt med et varieret udbud, så der er noget til alle.

måske jeg bevæger mig ud på for tynd is med denne kommentar... så må jeg ta' tæskene. Det er i den grad agurketid. Så min reflektion kommer af ren kedsomhed. touche.

Så er det på med agurke brillen Mizz skov. Skønhed kommer indefra.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
modenelsker skrev, den 28. jul. 2016 at 18:34:

Så er det på med agurke brillen Mizz skov. Skønhed kommer indefra.;-)

I forhold til hvor direkte og yderst kritiske nogle hankønsvæsner tillader sig at være herinde, så er min kommentar mild og blid.

Og smag kan ikke diskuteres, da den er individuel.  - bambi på glatis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 time siden:

uha, hvor er smag og behag forskellig. Jeg må ha' fået de forkerte briller på i dag. Kan ikke se meget skønhed på de fotos... - tror sgu hellere, at jeg ville undvære. Men men men dejligt med et varieret udbud, så der er noget til alle.

måske jeg bevæger mig ud på for tynd is med denne kommentar... så må jeg ta' tæskene. Det er i den grad agurketid. Så min reflektion kommer af ren kedsomhed. touche.

Kunne du ikke bare spare din negative kommentarer. Husk på, at der er et mennesker bag en profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 3 minutter siden:

Kunne du ikke bare spare din negative kommentarer. Husk på, at der er et mennesker bag en profil. 

Jep, der er et menneske bag, men hun har trods alt offentlig gjort sig, så må hun være indstillet på lidt af hvert!

Jeg valgte dog også i første omgang at tie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

uha, hvor er smag og behag forskellig. Jeg må ha' fået de forkerte briller på i dag. Kan ikke se meget skønhed på de fotos... - tror sgu hellere, at jeg ville undvære. Men men men dejligt med et varieret udbud, så der er noget til alle.

måske jeg bevæger mig ud på for tynd is med denne kommentar... så må jeg ta' tæskene. Det er i den grad agurketid. Så min reflektion kommer af ren kedsomhed. touche.

Syntes ærlig talt du burde skamme dig med sådan en nedladende kommentar. Det siger ufatteligt meget om din personlighed og den finder jeg ganske utiltrækkende når du vælger at skrive dette om en anden GP som sikkert mange andre finder tiltrækkende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som flere har påpeget, så er smag og behag meget forskellig - bare vi hver især nyder det, så må alt være godt ;-)

Men jeg syntes prisen er noget høj!

Er det bare mig, der synes at der skal noget særligt til for kr. 2.000,- for en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 7/28/2016 at 17:39:

uha, hvor er smag og behag forskellig. Jeg må ha' fået de forkerte briller på i dag. Kan ikke se meget skønhed på de fotos... - tror sgu hellere, at jeg ville undvære. Men men men dejligt med et varieret udbud, så der er noget til alle.

måske jeg bevæger mig ud på for tynd is med denne kommentar... så må jeg ta' tæskene. Det er i den grad agurketid. Så min reflektion kommer af ren kedsomhed. touche.

1. Skønhed kommer indefra.

2. Personligt kan jeg bedst lide kvinder med lidt sul på kroppen. 

3. Det må jo være op til hver enkelt hvad de synes, jeg synes hende her er smuk og sexet.

Hvad nu hvis jeg kom med nedladende kommentarer om slanke piger? ( hvilket ligger mig meget fjern) 

Vi er alle mennesker med følelser. Saglig kritik er ok, men bliver man personlig står jeg af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun ser mega dejlig ud på de billeder, og kan da så tilføje at "drenge-kvinder" i min verden er total turn-off....med ganske få undtagelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 28. juli 2016 at 18:56:

I forhold til hvor direkte og yderst kritiske nogle hankønsvæsner tillader sig at være herinde, så er min kommentar mild og blid.

Og smag kan ikke diskuteres, da den er individuel.  - bambi på glatis.

Der er intet i vejen med din vurdering, jeg ville også helst undvære den omtalte. Desuden er der en vis frøken i samme kaliber jeg heller ikke vil bruge en bøjet 25 øre på. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...