Hop til indhold
Opitop

Møgfræk og lækker - SWEET ALICE IS BACK TO AMAGER-100% REAL PICTURES

Recommended Posts

Anmeldelsen drejer sig om dette fantastiske stykke kvindemenneske :-D

Sweet Alice

Kort intro:
Nu er der jo altid en ”hvis” skepsis, når en ny bruger opretter et positivt indlæg. Hvilket vel egentligt også er fair nok, meeen nogle gange kan det godt tage lidt overhånd. Jeg ønsker ikke, at ende på sådan et ”sidespor”, og derfor vil jeg lige kort fortælle om mig selv.

Jeg har primært været besøgende hos Sexyclub med Dina, Alba, Jasmin, Alia mfl. og ”de ungarnske piger”, startende tilbage med Candy, Anna, Jasmin, Sandra, Barbie osv. (Som nogle sikkert kan huske). Jeg er selv ”ung”, og holder mig derfor til de yngre glædespiger. Der har selvfølgelig været både gode og dårlige oplevelser, men i dag ramte jeg glædeligt en af dem helt i toppen! :-)

Jeg har haft holdt en ”længere” pause fra det her game, men da jeg faldt over Alice’s billeder tænkte jeg, at det var på tide at komme ud af busken. Hendes krop, øjne, smil og ansigt er lige min stil, så hun måtte have et ”skud” tænkte jeg, og sikke et fantastisk ”skud”.;-)



Og nu til selve anmeldelsen af dejlige ”Alice”.
Det er uden tvivl hende på billederne, hun er endda mere sød, fræk, pæn, smilende og lækker i virkeligheden end på billederne, men sådan er det vel altid med folk som har en dejlig energi.
Hun er bare møg lækker. Kan man lide hendes billeder, kan man i den grad også lide hende live ;-) Der er ingen grund til at beskrive hende for meget, da billederne som sagt taler sandt. Det er i særdeleshed de første billeder i annoncen som viser, hvem der står klar til en omgang eller to når døren åbnes.
Jeg vil ikke gå for meget i detaljerne omkring selve akten, men hendes røv er helt fænomenal at se på, mens man tager hende bagfra. Hendes blowjob var for mig rigtig godt. Godt varierende, tilpas kombination af mund/hånd/tung og der var også salv og andet godt. Hun slikkede/massagerede endda bollerne undervejs. Desuden var hun rigtig rigtig god til at holde øjen-kontakt, og kigge op mens hun suttede løs. Bare blikket fra hendes utroligt flotte øjne kunne næsten få mig til at komme. Man bliver helt små-liderlig når man sidder og tænker tilbage og skriver om det hændte :D Hun har virkelig en flot krop, og det er en stor nydelse både visuelt og fysisk at kneppe hende. Hun stønner ganske fint, hverken for lavt, eller for overdrevet til min smag. Det virker oprigtigt som om at hun føler sig tilpas i branchen, hvilket er stort plus for mig når jeg besøger en glædespige.
Hendes engelske er dog ikke super godt, men man kan sagtens små snakke lidt, og hun er bestemt ikke en øster som bare lukker i. Hun virker oprigtigt som et dejligt menneske – servicen var helt i top! Namme nam.
Spørg hvis der er noget Du/I vil have mere detaljeret.

Eneste ”minus” var at der blev lidt hedt på værelset, men det er vel også svært at undgå, når der bliver dyrket lagengymnastik i det her vejr.

Alice ryger direkte ind på min top-liste, om hun er 1’er eller 2’er er svært at sige, da pigerne har forskellige ”kompetencer”. En ting er sikkert, efter mine præferencer, så findes der ikke en glædespige som matcher mine præferencer bedre end Alice. En duet med hende og Candy ville være det perfekte! ;-)

Udseende: 9,5/10
Service: 10/10

For at opsummere ganske kort, så tror jeg næppe, at man finder en ligeså smuk, ung, fræk og dejlig dame indenfor Danmarks grænser som samtidigt yder en service af allerhøjeste kvalitet.
Stor anbefaling herfra, og jeg kommer helt sikkert igen. Var jeg millionær, så havde jeg booket hende i flere dage :D

Ps. Som altid, så husk selvfølgelig at være sød ved hende. Hun SKAL komme igen!;-)

Første anmeldelse, måske kommer der flere, hvem ved.
Håber at i kan bruge den og hende ;-)

 

Mvh. Opitop.



Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Opitop skrev, for 41 minutter siden:

Anmeldelsen drejer sig om dette fantastiske stykke kvindemenneske :-D

Sweet Alice

Kort intro:
Nu er der jo altid en ”hvis” skepsis, når en ny bruger opretter et positivt indlæg. Hvilket vel egentligt også er fair nok, meeen nogle gange kan det godt tage lidt overhånd. Jeg ønsker ikke, at ende på sådan et ”sidespor”, og derfor vil jeg lige kort fortælle om mig selv.

Jeg har primært været besøgende hos Sexyclub med Dina, Alba, Jasmin, Alia mfl. og ”de ungarnske piger”, startende tilbage med Candy, Anna, Jasmin, Sandra, Barbie osv. (Som nogle sikkert kan huske). Jeg er selv ”ung”, og holder mig derfor til de yngre glædespiger. Der har selvfølgelig været både gode og dårlige oplevelser, men i dag ramte jeg glædeligt en af dem helt i toppen! :-)

Jeg har haft holdt en ”længere” pause fra det her game, men da jeg faldt over Alice’s billeder tænkte jeg, at det var på tide at komme ud af busken. Hendes krop, øjne, smil og ansigt er lige min stil, så hun måtte have et ”skud” tænkte jeg, og sikke et fantastisk ”skud”.;-)

 

 


Og nu til selve anmeldelsen af dejlige ”Alice”.
Det er uden tvivl hende på billederne, hun er endda mere sød, fræk, pæn, smilende og lækker i virkeligheden end på billederne, men sådan er det vel altid med folk som har en dejlig energi.
Hun er bare møg lækker. Kan man lide hendes billeder, kan man i den grad også lide hende live ;-) Der er ingen grund til at beskrive hende for meget, da billederne som sagt taler sandt. Det er i særdeleshed de første billeder i annoncen som viser, hvem der står klar til en omgang eller to når døren åbnes.
Jeg vil ikke gå for meget i detaljerne omkring selve akten, men hendes røv er helt fænomenal at se på, mens man tager hende bagfra. Hendes blowjob var for mig rigtig godt. Godt varierende, tilpas kombination af mund/hånd/tung og der var også salv og andet godt. Hun slikkede/massagerede endda bollerne undervejs. Desuden var hun rigtig rigtig god til at holde øjen-kontakt, og kigge op mens hun suttede løs. Bare blikket fra hendes utroligt flotte øjne kunne næsten få mig til at komme. Man bliver helt små-liderlig når man sidder og tænker tilbage og skriver om det hændte :D Hun har virkelig en flot krop, og det er en stor nydelse både visuelt og fysisk at kneppe hende. Hun stønner ganske fint, hverken for lavt, eller for overdrevet til min smag. Det virker oprigtigt som om at hun føler sig tilpas i branchen, hvilket er stort plus for mig når jeg besøger en glædespige.
Hendes engelske er dog ikke super godt, men man kan sagtens små snakke lidt, og hun er bestemt ikke en øster som bare lukker i. Hun virker oprigtigt som et dejligt menneske – servicen var helt i top! Namme nam.
Spørg hvis der er noget Du/I vil have mere detaljeret.

Eneste ”minus” var at der blev lidt hedt på værelset, men det er vel også svært at undgå, når der bliver dyrket lagengymnastik i det her vejr.

Alice ryger direkte ind på min top-liste, om hun er 1’er eller 2’er er svært at sige, da pigerne har forskellige ”kompetencer”. En ting er sikkert, efter mine præferencer, så findes der ikke en glædespige som matcher mine præferencer bedre end Alice. En duet med hende og Candy ville være det perfekte! ;-)

Udseende: 9,5/10
Service: 10/10

For at opsummere ganske kort, så tror jeg næppe, at man finder en ligeså smuk, ung, fræk og dejlig dame indenfor Danmarks grænser som samtidigt yder en service af allerhøjeste kvalitet.
Stor anbefaling herfra, og jeg kommer helt sikkert igen. Var jeg millionær, så havde jeg booket hende i flere dage :D

Ps. Som altid, så husk selvfølgelig at være sød ved hende. Hun SKAL komme igen!;-)

Første anmeldelse, måske kommer der flere, hvem ved.
Håber at i kan bruge den og hende ;-)

 

 

 

 

Mvh. Opitop.


 

 

Tak for en grundig anmeldelse og velkomnes :) 

jeg har lige et par hurtige spørgsmål

kysser hun? Og hvis ja hvordan ?

er hun velduftende for neden? 

Lyder jo sød og dejlig - spændene om DR følger lignende anmeldelser med i løbet af hendes ophold :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse:) Jag gjorde en i början av veckan och den överensstämmer med din upplevelse, även om mitt besök var i April. Hon gillar nog sitt yrke och det märks.

Jag fick superfrench då, men det kan vara annat nu, ring o fråga.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Suttehus skrev, for 1 time siden:

Fin anmeldelse:-)

hvordan var stedet ellers? Var det diskret og pænt?

Det foregår på et "hotel" af en art. Det er dog et stort sted, så det er nemt nok at "blende" ind med de andre gæster og virke som en almindelig hotelgæst. Jeg var den første gæst på dagen, og det er et helt fint sted.

 

 

anders Jensen skrev, for 1 time siden:

Tak for en grundig anmeldelse og velkomnes :) 

jeg har lige et par hurtige spørgsmål

kysser hun? Og hvis ja hvordan ?

er hun velduftende for neden? 

Lyder jo sød og dejlig - spændene om DR følger lignende anmeldelser med i løbet af hendes ophold :) 

Jeg tilkøbte ikke kys, da jeg holder dem til "privaten", så det kan jeg desværre ikke svare på. Men hun tilbyder kys via annoncen.

Jeg var ikke helt tæt på hendes mis, da jeg ikke slikker glædespiger - synes ikke, at det tænder mig, så jeg springer over. Men jeg kan kun forestille mig, at den er velduftende. Jeg var ikke helt tæt på, men der var ikke "noget" at spore i nærområdet ellers. Jeg tror godt, at du kan forvente at den smager godt :P

 

 

JuliusKBH skrev, 1 time siden:

Giver hun BJ med eller uden gummi?

Hun sutter uden gummi :) Det er det herlige ved de "ungarnske piger", superfransk er altid med i prisen. Hun ser virkelig sød ud med de bambiøjne og en stor pik i munden ;-)

 

 

Loppan skrev, for 44 minutter siden:

Fin anmeldelse:) Jag gjorde en i början av veckan och den överensstämmer med din upplevelse, även om mitt besök var i April. Hon gillar nog sitt yrke och det märks.

Jag fick superfrench då, men det kan vara annat nu, ring o fråga.

Loppan

Godt at høre :D Så er jeg ikke alene om glæden ved at besøge hende :P
Jeg kan desuden se, at vi jo meget har samme smag i piger ud fra dine tidligere anmeldelser - skønt.. Må hellere følge lidt med på din profil ;-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse ! 

Et langskud - Er Candy tilbage ?  Eller er det en drøm du har :)

Opitop skrev, for 2 timer siden:

En duet med hende og Candy ville være det perfekte! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Donderdag skrev, for 3 timer siden:

Fin anmeldelse ! 

Et langskud - Er Candy tilbage ?  Eller er det en drøm du har :)

Mener ikke Candy er tilbage, sidste gang hun var her, snakkede hun om at hun IKKE kom tilbage 

men enig, hun var fucktastisk - 10'krop, MEGA frække øjne. 

Jeg havde flere drømme oplevelser med hende, men hun fik lidt blander anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Opitop skrev, for 6 timer siden:

Anmeldelsen drejer sig om dette fantastiske stykke kvindemenneske :-D

Sweet Alice

Kort intro:
Nu er der jo altid en ”hvis” skepsis, når en ny bruger opretter et positivt indlæg. Hvilket vel egentligt også er fair nok, meeen nogle gange kan det godt tage lidt overhånd. Jeg ønsker ikke, at ende på sådan et ”sidespor”, og derfor vil jeg lige kort fortælle om mig selv.

Jeg har primært været besøgende hos Sexyclub med Dina, Alba, Jasmin, Alia mfl. og ”de ungarnske piger”, startende tilbage med Candy, Anna, Jasmin, Sandra, Barbie osv. (Som nogle sikkert kan huske). Jeg er selv ”ung”, og holder mig derfor til de yngre glædespiger. Der har selvfølgelig været både gode og dårlige oplevelser, men i dag ramte jeg glædeligt en af dem helt i toppen! :-)

Jeg har haft holdt en ”længere” pause fra det her game, men da jeg faldt over Alice’s billeder tænkte jeg, at det var på tide at komme ud af busken. Hendes krop, øjne, smil og ansigt er lige min stil, så hun måtte have et ”skud” tænkte jeg, og sikke et fantastisk ”skud”.;-)

 

 


Og nu til selve anmeldelsen af dejlige ”Alice”.
Det er uden tvivl hende på billederne, hun er endda mere sød, fræk, pæn, smilende og lækker i virkeligheden end på billederne, men sådan er det vel altid med folk som har en dejlig energi.
Hun er bare møg lækker. Kan man lide hendes billeder, kan man i den grad også lide hende live ;-) Der er ingen grund til at beskrive hende for meget, da billederne som sagt taler sandt. Det er i særdeleshed de første billeder i annoncen som viser, hvem der står klar til en omgang eller to når døren åbnes.
Jeg vil ikke gå for meget i detaljerne omkring selve akten, men hendes røv er helt fænomenal at se på, mens man tager hende bagfra. Hendes blowjob var for mig rigtig godt. Godt varierende, tilpas kombination af mund/hånd/tung og der var også salv og andet godt. Hun slikkede/massagerede endda bollerne undervejs. Desuden var hun rigtig rigtig god til at holde øjen-kontakt, og kigge op mens hun suttede løs. Bare blikket fra hendes utroligt flotte øjne kunne næsten få mig til at komme. Man bliver helt små-liderlig når man sidder og tænker tilbage og skriver om det hændte :D Hun har virkelig en flot krop, og det er en stor nydelse både visuelt og fysisk at kneppe hende. Hun stønner ganske fint, hverken for lavt, eller for overdrevet til min smag. Det virker oprigtigt som om at hun føler sig tilpas i branchen, hvilket er stort plus for mig når jeg besøger en glædespige.
Hendes engelske er dog ikke super godt, men man kan sagtens små snakke lidt, og hun er bestemt ikke en øster som bare lukker i. Hun virker oprigtigt som et dejligt menneske – servicen var helt i top! Namme nam.
Spørg hvis der er noget Du/I vil have mere detaljeret.

Eneste ”minus” var at der blev lidt hedt på værelset, men det er vel også svært at undgå, når der bliver dyrket lagengymnastik i det her vejr.

Alice ryger direkte ind på min top-liste, om hun er 1’er eller 2’er er svært at sige, da pigerne har forskellige ”kompetencer”. En ting er sikkert, efter mine præferencer, så findes der ikke en glædespige som matcher mine præferencer bedre end Alice. En duet med hende og Candy ville være det perfekte! ;-)

Udseende: 9,5/10
Service: 10/10

For at opsummere ganske kort, så tror jeg næppe, at man finder en ligeså smuk, ung, fræk og dejlig dame indenfor Danmarks grænser som samtidigt yder en service af allerhøjeste kvalitet.
Stor anbefaling herfra, og jeg kommer helt sikkert igen. Var jeg millionær, så havde jeg booket hende i flere dage :D

Ps. Som altid, så husk selvfølgelig at være sød ved hende. Hun SKAL komme igen!;-)

Første anmeldelse, måske kommer der flere, hvem ved.
Håber at i kan bruge den og hende ;-)

 

 

 

 

Mvh. Opitop.


 

 

Ved du om hun tilbyder græsk? En lækker røv skal da udnyttes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donderdag skrev, for 3 timer siden:

Fin anmeldelse ! 

Et langskud - Er Candy tilbage ?  Eller er det en drøm du har :)

Hehe det er bare en drøm desværre.. Der skal ske noget helt vildt radikalt, hvis Candy skal vende tilbage til branchen - så hende får vi nok aldrig at se som glædespige igen desværre :-) Tror kun Candy fik lidt mindre gode anmeldelser på de dage, hvor hun var blevet kneppet helt i smadder :P Men for mig var hun en stjerne :-) 

OG jeg kan kun tilslutte mig Tbone, havde også mange drømmeoplevelser med hende. Hun var min første glædespige, og mon ikke, at det er hendes "skyld", at man blev lidt addicted ;-) Desværre er det bestemt ikke alle unge piger som lever op til Candy's og nu Alice's kanon høje service niveau :-D Samtidigt med at deres udseende er helt i top!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 20 minutter siden:

Ved du om hun tilbyder græsk? En lækker røv skal da udnyttes!

Det gør hun dog ikke, desværre :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opitop skrev, for 9 timer siden:

Hehe det er bare en drøm desværre.. Der skal ske noget helt vildt radikalt, hvis Candy skal vende tilbage til branchen - så hende får vi nok aldrig at se som glædespige igen desværre :-) Tror kun Candy fik lidt mindre gode anmeldelser på de dage, hvor hun var blevet kneppet helt i smadder :P Men for mig var hun en stjerne :-) 

OG jeg kan kun tilslutte mig Tbone, havde også mange drømmeoplevelser med hende. Hun var min første glædespige, og mon ikke, at det er hendes "skyld", at man blev lidt addicted ;-) Desværre er det bestemt ikke alle unge piger som lever op til Candy's og nu Alice's kanon høje service niveau :-D Samtidigt med at deres udseende er helt i top!

Jag har besökt många glädjepiger men kan inte riktigt minnas Candy. Kan någon beskriva henne och vilka hon var med så kanske jag kommer ihåg :) Det fanns väl en på Mansiongirls som kallade sig för Candy, men är det henne ni menar?

 

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar ! 

Jeg er glad på Candys vegne, selvom hun var fantastisk.

Jeg ville ikke afspore tråden fra den fine anmeldelse - så håber vi kan fokusere på Alice lyder til hun fortjener en tråd hvor vi bare snakker om hvor fantastisk hun er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 18 timer siden:

Tak for en grundig anmeldelse og velkomnes :) 

jeg har lige et par hurtige spørgsmål

kysser hun? Og hvis ja hvordan ?

er hun velduftende for neden? 

Lyder jo sød og dejlig - spændene om DR følger lignende anmeldelser med i løbet af hendes ophold :) 

Betal ikke for kys, det er rigtig tante kys. Men det så også det eneste minus,  hun er fandeme lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hr. Lick me

du ringer ikke fra ukendt nummer ?

.hun tager ikke tlf hvis ukendt . 

ud over det så er hun nok temmelig optaget nu :) 

mvh

softcore

ps. har personligt kendskab til hende

(lovede adm. en passende signatur , har ikke fået lavet endnu )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
LOVER BY CHOICE skrev, for 5 timer siden:

Betal ikke for kys, det er rigtig tante kys. Men det så også det eneste minus,  hun er fandeme lækker.

Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...