Hop til indhold
The Deep

Sophie, Mille, Kamilla

Recommended Posts

Guest Borntofly

Sofie annoncerede for nyligt herinde at hun var stoppet som GP og startet som Domina. Man skal stoppe mens legen er god skrev hun vidst nok;)

Men det holdt ikke mere end en måned så er hun på igen som "almindelig" GP:)

Ved ikke om det er er nyt salgstrick jeg ikke kender til. Nå, men velkommen tilbage og måske farvel snart igen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Det er skam intet salgstrick. Jeg er blot ved at lære en ny side af mig selv at kende som fungere rigtigt godt. 

Jeg modtager IKKE nye kunder som "almindelig" GP. Kun mine faste :) Jeg har sagt farvel til branchen og jeg ønsker ikke at ligge og rode rundt med hvem som helst længere. Det er mine faste kunder opmærksomme på. 

Jeg synes det er en fræk og ubehagelig kommentar at komme med Borntofly. 

Redigeret af StudinenSofie

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenSofie skrev, for 2 timer siden:

Det er skam intet salgstrick. Jeg er blot ved at lære en ny side af mig selv at kende som fungere rigtigt godt. 

Jeg modtager IKKE nye kunder som "almindelig" GP. Kun mine faste :) Jeg har sagt farvel til branchen og jeg ønsker ikke at ligge og rode rundt med hvem som helst længere. Det er mine faste kunder opmærksomme på. 

Jeg synes det er en fræk og ubehagelig kommentar at komme med Borntofly. 

Jeg så i dag denne annonce for en Sofie - endda med samme e-mailadresse som dig: https://annoncelight.dk/showad/210002

Er der noget jeg har misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
KnaldeBriks skrev, for 16 timer siden:

Jeg så i dag denne annonce for en Sofie - endda med samme e-mailadresse som dig: https://annoncelight.dk/showad/210002

Er der noget jeg har misforstået?

Ja det er også derfor jeg ikke helt kan forstå kommentaren fra Sofie. Hvis det kun er faste kunder , hvorfor er der så en annonce oppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Det er den udelukkende fordi jeg ikke har alle mails på mine faste kunder længere. 

Desuden ønsker jeg ikke at skulle skrive ud til alle mine faste kunder hver gang jeg er på. De henvender sig til mig hvis de vil se mig. Så kan de så fint se på annoncelight når jeg er på:))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu nævner annoncen intet om at der kun ønskes henvendelser fra gamle faste kunder. Det havde ellers været let at tilføje. Så enten tager hun i virkeligheden nye kunder, eller også er hun ligeglad med at spilde andres og hendes egen tid med en masse overflødige henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Så prøv du at åbne øjnene og læse annoncen . Det står aller øverst :)) spilder aldrig MIN tid. Og tror jeg har fat i stort set alle de seriøse mænd/kunder der findes i København. Alle andre henvendelser er som regel useriøse, så lad dem endelig spilde deres tid. Mine kunder ved hvordan man henvender sig.

 

For mig virker det dybt absurd at du/I ikke har mere indhold i jeres dagligdag end at sidde og holde øje med min annonce og skabe debat omkring det på eroguide. Men det lader vi bare ligge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...