Hop til indhold
sprøjte klar

Vedr Tiffany Dreams.

Recommended Posts

Til alle jer der har prøvet denne lækre mørke sag. Er hun virkelig så god til blowjob som hun skriver i sin annonce?..og ELSKER hun virkelig analsex så vildt som hun beskriver?

Håber nogle kan give lidt konkrete og ærlige svar.:-)

 

På forhånd tak..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om man synes en pige er god til blow er da nok lidt individuelt, men hun kan virkelig forkæle en pik :) Hun tager mig til roden uden problem.( jeg er ikke den største pik i gaden :P ),

Anal er ikke lige mig, så jeg kan ikke personligt tale med om den del, men jeg har ALDRIG set en dårlig anmeldelse.

Hun har dog flere gange spurgt til om jeg ikke ville prøve det, så jeg tror på hun nyder det.

Der er ingen tvivl om at Tiffany er så god til job, simpelthen fordi hun godt kan li mænd og sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hun kan bestemt forkæle en pik og er god til blowjob, hun er rigtig sød og giver god behandling.

Du skal nok regne med at hendes billeder er en anelse forskønnet, men sådan er det generelt med mange piger jo.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Hun kan bestemt forkæle en pik og er god til blowjob, hun er rigtig sød og giver god behandling.

Du skal nok regne med at hendes billeder er en anelse forskønnet, men sådan er det generelt med mange piger jo.

Hendes billeder er ganske nye, de er en smule redigerede for at fjerne tatoveringer, som hun har lidt af, men ellers er der ikke pillet ved dem. Hvad du ser er hvad du får. ( Men de er da taget af en proff fotograf, hvilket man godt kan se )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
T.Hansen47 skrev, for 22 minutter siden:

Hendes billeder er ganske nye, de er en smule redigerede for at fjerne tatoveringer, som hun har lidt af, men ellers er der ikke pillet ved dem. Hvad du ser er hvad du får. ( Men de er da taget af en proff fotograf, hvilket man godt kan se )

Nu har jeg selv besøgt hende og går op i at man altid skriver ærligt. Hendes hud ser ikke ud i virkeligheden som på billederne, så de er forskønnet lidt som jeg skriver og det er ikke fordi tatoveringer er fjernet. Men når det er sagt så er hun en dejlig pige, sød pige der giver en god behandling, synes jeg.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
sprøjte klar skrev, for 22 timer siden:

Takker for jeres svar.

Det lyder jo på ingen måder som en kvinde man IKKE skal besøge. Så hun skal da absolut prøves i den nye måned..

 

Tak allesammen.;-)

Dette er bestemt ikke de første - positive - anmeldelser, jeg har læst om skønheden. :-) Var lige ved at besøge hende, da hun var i Århus forrige gang, men blev forhindret. ØV!

Har skrevet med hende on and off siden sidste weekend - rigtigt sød at skrive med osse, i øvrigt! Nu kommer hun så fremover til Århus hver tirsdag siden sidste tirsdag - i en periode i hvert fald, så jeg fik gaflet halvanden time på tirsdag tidlig aften. ;-) Det ser jeg - qva de positive anmeldelser - meget frem til, selvom hun ligger i den liiidt dyre ende. Fik dog halet en rimeligt fornuftig pris hjem for de halvanden time incl. både super og megafransk. :-) selvom sidstnævnte ikke fremgår af "menukortet". At billederne er en smule redigerede generer mig ikke, da det ser ud til, at hun dog er en flot og sød pige, ifølge diverse kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Hej

Hun har da megafransk på menukortet. Det står til 900 kr. Eller misforstod jeg hvad du mente?

https://annoncelight.dk/showad/199675

Ja, det tror jeg du gjorde. :-)  Megafransk til 900 er en enkeltydelse. Det koster væsentligt mindre, hvis du napper en time - og ingenting i mit tilfælde med halvanden time! ;-) Men det var ren venskabelig forhandling!

Det er mit indtryk, at de fleste ordentlige danske GP'er foretrækker lidt god tid frem for en svingdør hvert kvarter til tyve minutter - men måske tager jeg fejl, dog har jeg oplevet, at rigtigt mange - osse de danske - er til at forhandle lidt med, hvis man smider en halv eller hel time oveni! ;-) Og hvorfor ikke, hvis kvinden er dejlig!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 8 timer siden:

Det er mit indtryk, at de fleste ordentlige danske GP'er foretrækker lidt god tid frem for en svingdør hvert kvarter til tyve minutter - men måske tager jeg fejl, dog har jeg oplevet, at rigtigt mange - osse de danske - er til at forhandle lidt med, hvis man smider en halv eller hel time oveni! ;-) Og hvorfor ikke, hvis kvinden er dejlig!?

Har du måske ret i, men her vil jeg nok være så kynisk at sige at jeg er lidt lige glad med hvad GP'erne foretrækker. Det er mig der betaler og det er mig der skal tilfredsstilles. 
Dermed naturligvis ikke sagt at man ikke skal behandle dem ordentligt.

Naaa du skrev at hun ikke tilbød sidstnævnte. og det gør hun da. Men never mind... Hovedsagen er jo at du og hun forstår hinanden.
God fornøjelse med din 1½ time. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at få en aftale med denne mørke skønhed i tirsdags;) fuck hun er dejlig!!! Det er ikke hende på billederne, ellers er de ihvertfald redigeret eller meget gamle!! Men det gør ikke spor for hun er pisse lækker og fræk, og fik den hurtigste 69'er nogensinde! Hun kan virkelig noget helt specielt med hendes tunge og mund;) 

hende skal jeg helt sikkert besøge igen, eller aller helst ha besøg af, fuck hun er dejlig!!!!

go jagt boys

Kokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mogensem skrev, for 15 timer siden:

Jeg var så heldig at få en aftale med denne mørke skønhed i tirsdags;) fuck hun er dejlig!!! Det er ikke hende på billederne, ellers er de ihvertfald redigeret eller meget gamle!! Men det gør ikke spor for hun er pisse lækker og fræk, og fik den hurtigste 69'er nogensinde! Hun kan virkelig noget helt specielt med hendes tunge og mund;) 

hende skal jeg helt sikkert besøge igen, eller aller helst ha besøg af, fuck hun er dejlig!!!!

go jagt boys

Kokken

Uh ja, et privat besøg ville være fedt :)

Men billederne er altså ægte. Det er der ingen tvivl om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kigget lidt ekstra på dem og må nok gi dig ret, men det er redigeret en smule, men som sagt gør det ikke spor for hun er sindsygt dejlig og behagelig at snakke med samtidig!! Helt sikkert et besøg værd!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...