FritidsQ 410 Skrevet 28. Juli, 2016 Hej Vil lige høre om der er andre som har fået henvendelse fra Danish Casting Agency med tilbud om casting - og nå ja - måske store penge. Nu er jeg ret så skeptisk, men spørger lidt ind til det - via email - og siger de gerne må ringe til mig dagen efter. Men intet opkald - egentlig som forventet. I mellemtiden skulle jeg nemlig sende nogle billeder som ikke er på min annonce. Sendte naturligvis ikke noget, jeg skulle jo netop komme til en casting og få taget billeder Har ikke kunne søge noget frem på dem, så vil bare høre om nogen andre rent faktisk har talt med dem eller om der skal advares mod dem. Lisa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 28. Juli, 2016 Det ser ud til, at det er en ny foretagende. Det ville naturligvis være rimelig tillidsfuld, at poste dem noget, som man måske ikke ønsker at finde på nettet efterfølgende. http://www.danishcastingagency.dk/opretprofil/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 28. Juli, 2016 Midtj skrev, for 27 minutter siden: Det ser ud til, at det er en ny foretagende. Det ville naturligvis være rimelig tillidsfuld, at poste dem noget, som man måske ikke ønsker at finde på nettet efterfølgende. http://www.danishcastingagency.dk/opretprofil/ Hmmmmm ja - de svarede mig faktisk at de ikke har en hjemmeside, da det ikke er lovligt i DK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 2. Januar, 2018 "De" har også lige kontaktet mig på mail. Finder det meget mærkeligt at der intet er om dem på nettet, de skriver selv de har castet piger i over 7 år, så burde der være et spor et sted på nettet, men næh. Så Danish casting agency er nok bare en opfindsom gut der prøver at få billeder og info ud af os piger på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 3. Januar, 2018 Ja, hold jer langt væk fra de banditter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 3. Januar, 2018 I må da gerne komme til casting hos mig og vise hvad i har at byde på 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg