Hop til indhold

Danish Casting Agency - andre der har fået henvendelse?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Vil lige høre om der er andre som har fået henvendelse fra Danish Casting Agency med tilbud om casting - og nå ja - måske store penge. 

Nu er jeg ret så skeptisk, men spørger lidt ind til det - via email - og siger de gerne må ringe til mig dagen efter. 

Men intet opkald - egentlig som forventet. I mellemtiden skulle jeg nemlig sende nogle billeder som ikke er på min annonce. Sendte naturligvis ikke noget, jeg skulle jo netop komme til en casting og få taget billeder :-)

Har ikke kunne søge noget frem på dem, så vil bare høre om nogen andre rent faktisk har talt med dem eller om der skal advares mod dem.

Lisa

Skrevet
  • Author
Midtj skrev, for 27 minutter siden:

Det ser ud til, at det er en ny foretagende. Det ville naturligvis være rimelig tillidsfuld, at poste dem noget, som man måske ikke ønsker at finde på nettet efterfølgende.

http://www.danishcastingagency.dk/opretprofil/

Hmmmmm ja - de svarede mig faktisk at de ikke har en hjemmeside, da det ikke er lovligt i DK. 

• 1 year later...
Skrevet

"De" har også lige kontaktet mig på mail. 

Finder det meget mærkeligt at der intet er om dem på nettet, de skriver selv de har castet piger i over 7 år, så burde der være et spor et sted på nettet, men næh.

Så Danish casting agency er nok bare en opfindsom gut der prøver at få billeder og info ud af os piger på annoncelight.

Skrevet

Ja, hold jer langt væk fra de banditter.

Skrevet

I må da gerne komme til casting hos mig og vise hvad i har at byde på ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.