Hop til indhold
stålmanden

Jessica Valle

Recommended Posts

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2048&lan=en

 

Har smidt en anmeldelse af fruen.. Hold nu ferie en nitte.. vi havde aftalt 1000 for 30 min over telefonen.. Vel ankommet lagde hun ud med 1500.. øhhh.. nej.. det var så ikke aftalen.

.. ok nemt at finde og diskret..var ved at gå.. mest fordi hele hendes attitude bare var .. no go.. men øv.. lille stål vandt.. og jeg blev.. det var en fejl.. 

 

Ikke sikker på det er hende på billederne.. lyset blev hurtigt dæmpet.. og så var der ellers røvsygt maskinsex.. 

 

Spild af penge.. kom ikke og gad ikke engang øffe over det.. var der 10 min og det var så 10 min for meget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
stålmanden skrev, den ‎28‎-‎07‎-‎2016 at 01:47:

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2048&lan=en

 

Har smidt en anmeldelse af fruen.. Hold nu ferie en nitte.. vi havde aftalt 1000 for 30 min over telefonen.. Vel ankommet lagde hun ud med 1500.. øhhh.. nej.. det var så ikke aftalen.

.. ok nemt at finde og diskret..var ved at gå.. mest fordi hele hendes attitude bare var .. no go.. men øv.. lille stål vandt.. og jeg blev.. det var en fejl.. 

 

Ikke sikker på det er hende på billederne.. lyset blev hurtigt dæmpet.. og så var der ellers røvsygt maskinsex.. 

 

Spild af penge.. kom ikke og gad ikke engang øffe over det.. var der 10 min og det var så 10 min for meget.. 

har prøvet det samme i Ålborg ved hende, men jeg vendte om og gik igen , bliver sku  sur nå aftaler ikke holder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun fik lige min og en anden et stjernet lorte anmeldelse på shemale wiki.. som nu er fjernet!!.. hvad faen er det så værd at lave anmeldelser !!.. Synes bestemt ikke godt om.. nu bliver far sgu lidt sur..

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, den 30/7/2016 at 10:37:

Hun fik lige min og en anden et stjernet lorte anmeldelse på shemale wiki.. som nu er fjernet!!.. hvad faen er det så værd at lave anmeldelser !!.. Synes bestemt ikke godt om.. nu bliver far sgu lidt sur..

Har du skrevet din mail på, da du sendte dit review? Jeg har fået fin besked fra dem, hver gang der har været knas med mine reviews. I øvrigt har hun tre 1-stjerners og ét 2-stjerners review liggende, så de holder da ikke hånden over hende... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...