Hop til indhold
Gæst

Lara gentlemnhouse

Recommended Posts

Gæst

Det var fredag jeg ringede på klokken.. Blev lukket ind af en tyk pige.. Der kom 4-5 piger op og valget fald på Lara..meget snobbet pige, man kan ikke snakke med hende..

Hun er den værste skrald jeg nogensinde har besøgt.

hendes fisse STANK rørte på et tidspunkt hendes fisse og hendes klamme fisse lugt sad fast på hænderne 

synes i hele taget selve stedet er noget møg.

det er de samme tykke,gamle kvinder som kommer igen og igen.. Hvad med at få nye piger..

Man kan lugte kriminalitet langt væk når man ser stedet. Har tidligere fået afvide stedet er bandidos ejet.

Besøgte stedet for 3 år siden fatter stadig ikk hvorfor stedet ikk er blevet lukket endnu af myndighederne. Det er det samme lort som var for 3 år siden..

Det kan godt være det kun koster 1300 kr for en time, men heller betale 1300 halv time og få en ren smuk kvinde istedet for betale til sådan noget skrald.

Jeg vil holde langt væk fra stedet de næste pr år og giver den en chance og vender retur hvis stedet stadig lægger der og der er kommet nogle nye piger..

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fy fan, låter sygt. Jag undrer hvis det er en tillfällig kvalitets-dip under sommeren? Hade en liknande oplevelse der förre uge.

Jag har haft fine oplevelser der innan: Nataly, Nikita, Sandra, topbabsen Roxy, Dior, Tiara mfl. Riktigt pæne, søde piger med fin service.

Håber det bliver bedre til efteråret8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bordellet startede på skjulhøjs alle i Vanløse for ca 10 år siden, kender de fleste af pigerne, der havde de GB ons. og søn. til 800 med 4-5-6 piger på madresser

en mand af gangen lige så længe og gange du kunde (de skulle havde beholdt konseptet vi var tit 15 mand.

Så flyttede de ud i herlev, det var fede lokaler men dyrt.

Og derpå til Rødovre hver jeg kun har været 1 gang !! men kender stort set alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med GB's lyder fedt! Nu virker søndage vare deres rolige dag, de arbejder tidt til 06 om morgenen fre-lør har flere av pigerne berättat for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...