Hop til indhold
afløbsrenseren

ODENSE 100 METER

Recommended Posts

Hejsa.

ODENSE 100 METER , (   Stenløsevej 211.   )   den annonce har jo stået der i 100 år...........   Jeg har været der et par gange for 12 - 18 mdr. siden,  og oplevelsen må beskrives som IKKE super.

Nå men det her er jo en efterlysning , og det jeg efterlyser er:      der er stort set ingen omtale af dette sted, positiv som negativ selv om de altid har åbent og altid reklamerer i Ekstra Bladet .

Det er stort set altid den samme pige som er på billeder  selv om der somme tider stå ny pige i annoncen   ( ser ud som om hun bare har fået noget andet tøj på ) .

SÅ er der nogen som har været der for nydeligt og vil komme med en kommentar ...  De kan jo da for pokker ikke eksisterer hvis de ikke får besøg ....

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Jeg var der et par gange for en del tid siden, der var der to piger, og den ene var ny. Den anden var fast genganger, men jeg ved ikke om det fortsat er sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerFyn skrev, for 1 time siden:

Jeg var der et par gange for en del tid siden, der var der to piger, og den ene var ny. Den anden var fast genganger, men jeg ved ikke om det fortsat er sådan

Hejsa.

Og hvad var din mening om pigerne - service - ydelse  mm :) .       det kunne jo være det var blevet bedre siden jeg var der sidst ,   det er jo træls det er så ringe når man nu er glad for mørke oiger ;) .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Det er jo lidt tid siden, men eftersom jeg kom der flere gange må jeg jo have været ganske tilfreds. Det var en mørk pige, der kunne sutte og knalde (gengangeren). Jeg ved jo ikke om det stadig er de samme piger, der er der.

Jeg mener, jeg betalte 600 for sut uden gummi og sex med og ingen stress. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...