Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har tidligere holdt GB's (startede sidste efterår, og har holdt lidt siden)
Der har jeg været med til et enkelt, og det var en af de frækkere oplevelser jeg har haft.

Hun er gudeskøn, elsker sex og billederne er slet ikke nok til at vise hvor lækker hun er.

Det er dyrt, ja - men det er så også topklasse så det gør noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Lynx skrev, for 1 time siden:

Hun har tidligere holdt GB's (startede sidste efterår, og har holdt lidt siden)
Der har jeg været med til et enkelt, og det var en af de frækkere oplevelser jeg har haft.

Hun er gudeskøn, elsker sex og billederne er slet ikke nok til at vise hvor lækker hun er.

Det er dyrt, ja - men det er så også topklasse så det gør noget.

Det er sjældent man hører det - men, thumbs up. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest the rasmus

kan kun tilslutte mig, hvad "who knows what" skriver. Deltog i hendes GB i foråret. Til dato det frækkeste, jeg har prøvet. Hun er smuk og har den rette blanding af uskyld og være mega fræk. God fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stik lige piben ind. 

Dem der roser hende til skyerne er nye brugere, det er ikke troværdigt.

Pas på 100% en bagmand. Læs profilen ingen GP ville skrive sådan.

Kun aftale via SMS, det lugter langt væk af en bagmand.

Redigeret af trolden
fLERE OPL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
trolden skrev, for 11 minutter siden:

Stik lige piben ind. 

Dem der roser hende til skyerne er nye brugere, det er ikke troværdigt.

Pas på 100% en bagmand. Læs profilen ingen GP ville skrive sådan.

Kun aftale via SMS, det lugter langt væk af en bagmand.

Nej det er ikke korrekt - hendes GB er blevet anmeldt virkeligt fint af gamle slagere så jeg tror hun er helt så god som der skrives

personligt vil jeg dog aldrig besøge en pige der er så dyr at jeg selv ville lægge røv til for de samme penge

dey tænder mig ikke hvis pigen skal betales så meget - jeg synes på en eller anden måde det skaber en afstand. Det er sgu fint at blive betalt rigtigt godt for den tid man bruger men 2k for 30 minutter er efter min mening unaturligt højt 

men jeg tror sgu på man får en god oplevelse ved denne skønhed 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo umiddelbart spændende, lækkert og dyrt....har i sin tid haft fornøjelsen af Lea studinebaben....og hvis det er i samme liga er det nok pengene værd....stedet mellem Næstved og Slagelse lyder dog lidt langt væk og lyssky....er der nogen som kan berette lidt om dette uden at gå i detaljer og herunder om det er diskret og uden far og mor dukker op..

Lidt info om hvorvidt det er pænt og rent og evt bademuligheder vil også være rart og sidst men ikke mindst om Anna selv er velplejet og lækker....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest the rasmus

Luskede bagmænd var IKKE mit indtryk, da jeg besøgte hende. Ifb med GB var hun ledsaget af en venlig kæreste/partner, som virkede rigtig flink og venlig. Ved ikke om de er/var kæreste eller partnere??  Hun virkede både glad og oprigtig tændt ved dette arrangement. Dette er et vigtigt kriterie for mig. Vil beskrive hende som velplejet og lækker, ja. Hun er en liga for sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Rasmus....det lyder fint og som noget der bør prøves, er der nogen som kan pejle lidt ind på hvor stedet er....langt ude på landet eller i en af de nævnte byer, og ikke mindst om det er pænt og diskret....er lidt kræsen og ikke til "underlige" steder...:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
Chrismic skrev, for 2 timer siden:

Tak Rasmus....det lyder fint og som noget der bør prøves, er der nogen som kan pejle lidt ind på hvor stedet er....langt ude på landet eller i en af de nævnte byer, og ikke mindst om det er pænt og diskret....er lidt kræsen og ikke til "underlige" steder...:-D

Hun er ikke spor farlig - udover du bliver afhængig :) send hende en SMS og du får helt sikkert svar :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for god feedback

nogen der har besøgt hende fornydeligt, og evt kan berette lidt mere om hende og hendes sex?

hvordan knepper hun? Og hendes blow, samt er hun nem at få til at "komme"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
hotshot skrev, for 4 minutter siden:

Mange tak for god feedback

nogen der har besøgt hende fornydeligt, og evt kan berette lidt mere om hende og hendes sex?

hvordan knepper hun? Og hendes blow, samt er hun nem at få til at "komme"?

Hun knepper, som en drøm - og blowet tog mindre tid end jeg betalte for. 

Hun "kom"  med det samme, da jeg ringede på døren.

Hmm... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort og godt:

Anna er tophot.

Har mødt hende ved Slagelse.

Prisen var en anden. Fordelen ved at være 'first mover' ;-) 

Men hun var på alle måder en lækker pige. Både givende og modtagende og med en usædvanlig stor og ægte indlevelse.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flotfyr25

Hun er dog ikke sådan liiiige til at komme i kontakt med :? Meeen.... Mon ikke der pludselig er gevinst :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dykker

Fantastisk pige, har mødt hende både til GB og som alenepige, fantastisk indlevelse og super smuk, med masser af humør.

Hele tiden øjenkontakt.....dyrt men fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, den 31/7/2016 at 12:27:

Hun knepper, som en drøm - og blowet tog mindre tid end jeg betalte for. 

Hun "kom"  med det samme, da jeg ringede på døren.

Hmm... 

Hun lyder sød men privat hjem hvor man knaller hende på værelset, så må man håbe far og mor ikke kommer tidligt hjem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare rolig det er som jeg opfatter det ikke hjemme hos far og mor....pæn pige men lettere "overrated" ift det som jeg forstår ved modellook....men alt er jo relativt....afhængigt af øjet der ser...og det er vist mest gangbang folket som har været højt oppe på karakterskalaen....men fræk og sød ganske bestemt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...