Hop til indhold
Guest SuStudine

Nyt - Uden det koster?

Recommended Posts

Guest SuStudine

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej SuStudine.

Jeg synes ikke du skulle gøre det gratis, i hvert fald ikke annoncere med det gratis, da jeg ville betænkelig ved om det er et "forkert" klientel du får besøg af.

Jeg er sikker på at hvis du skriver at du er nybegynder og under oplærling, ville du stadig få nogle gode besøg af mand der er villige til at lære dig nogle tricks. :-)   så kan du altid give lidt rabat  case-by-case  hvis du får lyst og følger du også fik noget ud af det.

just my 2 cent´s....

 

hilsen Tarec, som ikke lige er helt med på beatet med BDSM. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuStudine skrev, for 17 minutter siden:

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

Måske du skulle samarbejde med en erfaren Domina og lade hende lære dig op. 

Som din gæst ville jeg nok både være glad, men også lidt "vantro" hvis jeg pludselig fik en ydelse gratis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
SuStudine skrev, for 22 minutter siden:

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

Det synes jeg ikke det gør - jeg er også under uddannelse hvor jeg har med mennesket at gøre som får glæde at den tid jeg bruger på det. Det tager jeg Heller ikke noget - fordi det går begge veje 

De får noget brugbar hjælp 

Jeg får en ny kompetance 

så det mener jeg går lige op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror bestemt ikke det vil være til skade for dig med de gratis ydelser. 

Jeg tænker på at du kunne annoncere under et andet navn til de gratis BDSM ydelser for ikke at blande de to 'kasketter' sammen.

Synes også det er en god ide at prøve at kontakte en erfaren domina. Måske kunne du også få lov at være 'føl' hos hende. 

Held og lykke med din oplæring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal adskille din prof og amatør opgave og undgå en erfaren domina. Hvor mange jomfruknald har været i føl hos andre? Du skal lære i eget tempo og erfaringer da du let kan påvirkes til ting du ikke er klar til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hold de to ting adskilt. 

Kommer du på et tidspunkt i tanke om, at du vil værre ren Domina og ikke tilbyde sex længer er det også meget nemmer når der ikke er sammenhæng. ;)

Men ideen med, at finde erfarende slaver, der vil hjælpe dig på vej er god. Men det er dig der skal finde dem og ikke omvendt. Kik rundt på Div. sider, læs og find dem du har mest lyst til, skriv dem en PB.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal bestemt i lære hos en proff. Domina som føl!

Du leger med ting som du skal have erfaring i, du kan komme rigtig galt af sted og din gæst/slave også hvis du bare, er lidt usikker på det du laver.

At være domina er ikke bare at have et par lakstøvler og en ridepisk fra Harald Nyborg og kan råbe;" KNÆL SLAVE!"!

Det du laver skal være sikkert, trygt og velovervejet og din gæst kan ikke hjælpe dig hvis du har bastet og bundet ham.

Du skal være bevist om dine egne grænser før du kaster dig ud i en sport som den erfarene slave kan vende rundt på en tallerken og du pluselig står i situation du ikke havde ventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Jeg vil også foreslå at du søger "undervisning "hos en meget erfaren dominans. . 

Men jeg lægger da gerne krop til hvis du mangler en til at binde op i forskellige stillinger og øve knop på. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Angående dine overvejelser af , om du skal tilbyde nogen noget gratis grundet din mangel på erfaring, så ville jeg afgjort råde dig til, at adskille din gratisydelse med din annonce med betaling.(altså,lave to forskellige annoncer med hver sin "ting" )

Hvad så ,når du har fået erfaring?

Vil du så begynde at  kræve betaling fra dem,  som du før tilbød det gratis til, nu da du har erfaring? Eller hvordan vil du håndtere det? 

 så husk samtidigt, at  tænke fremadrettet og konstruktivt - både for din egen , men også for dine gæsters skyld.

Synes afgjort at det lyder farligt, at skabe denne erfaring på egen hånd, da det lyder til at være et begreb der er langt mere risikabelt , end mange andre begreber.

Derfor : lyt til  de erfarne dominaere der råder dig her i tråden ( altså ikke mig - jeg aner INTET om det ) 

 Det virker til, at det ville være klogt af dig, at bifalde deres  foreslag at være føl hos en, der har den rette erfaring

At være domina er ikke bare at have et par lakstøvler og en ridepisk fra Harald Nyborg og kan råbe;" KNÆL SLAVE!"!

den kommentar fra @Lady cherie, er jeg helt pjattet med :D 

Både fordi den fik mig til at grine ( :D ) men også fordi, at hvis den sætning kan fortælle en der er så "dum " som jeg er på det område,  HVOR vigtigt det er at man får sin erfaring af de erfarne, så burde den også fortælle det samme til dig.

Ønsker dig god vind, uanset hvad du beslutter dig for :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Oplæring og betaling for ydelser, er dem professionelle tilgang, alt andet er amatører, sørg for god grundig oplæring....til dominans, Vanilie sex kan du nok klare, ellers er det en forkert business du vil ind i....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest skal du gøre op med dig selv, om det i det hele taget er et område du føler dig hjemme i. Du skal have både hjerte og sjæl med i SM. Som Kamilla K ganske rigtigt skriver, så bliver man ikke domina af, at kunne råbe Knæl slave. Det at dominere er mere hårdt end "bare" at dyrke vanillesex. Det er hårdt psykisk. Det kræver en dybere empati og er ikke blot et klask i røven og en enkelt kommando.

Mit råd til dig, hvis du beslutter dig for, at gå ned ad denne sti vil være, at få råd og vejledning fra de erfarne dominaer. Forsøge at få en "læreplads" hos en af dem. 

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuStudine skrev, for 4 timer siden:

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

Det næste kapitel i seancen venter vi spændt på. Hvem bliver læremester med sans for økonomiske detaljer når slaven skal piskes af eleven?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med de andre. Vil du selv besøge en læge som tilbød gratis behandling på samme grundlag? 

 

Redigeret af AdamKBH
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuStudine skrev, for 23 timer siden:

Hello på siden.

Jeg har tænkt en tanke, men når jeg planlægger det, så lyder det mere amatør agtigt, end professionelt.
Jeg annoncerer rundt omkring, og tager naturligvis imod penge, men jeg tænker nyt:

For nogle uger siden var jeg sammen med denne mand, som ønskede en BDSM seance. Jeg tog ham ind, men krævede ikke betaling, for jeg er ikke prof.

Mit spørgsmål til jer, mænd som kvinder.

Ville det ødelægge hele mit ego, hvis jeg i nogle måneder tog mænd gratis ind, til en BDSM seance, udelukkende for at træne mig selv? 

http://www.swingeren.dk/klubber/xxdark

Jeg er kommet i xxdark i over 10 år !!! der er der masser af BDSM og lig fedetisme under sociale former, der finder du let en at følge og deltage !!

Uden at du føler dig som føl.

Når du mælder ud hvad du yder skal du have betaling.

Ellers gode råd du har fået !!!

Og sød tråd !! Selv om jeg ikke er til klask i røven !! (el !! Røven i klaskehøjde)

Har dog set masser af det i xx og det er da bestemt enteresant

Go vind, og huskkkkk at berette dit forløb, vi vil elske at følge dig. JP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...