Hop til indhold

Amata Vejle - Østens Perle

Featured Replies

Skrevet

Ann er en super lækker tøs og hvis du behandler hende med kærlighed og respekt, så får du en uovertruffen oplevelse :-)
Det kan godt være at "thai markedet" er overbooket i Vejle lige for tiden, men så længe pris, ydelse og kvalitet hænger sammen, så lad være med at presse pigerne, ud over det rimelige. Jeg har mødt mange thai piger gennem tiden og Ann, er absolut en af de dejligste, en rigtig "østens perle" :-D  ( jeg ved det, smag og behag )
Jeg kommer gerne igen og betaler gerne, for endnu en time med Ann :-) 
Fra mig, får Ann 10 ud af 10 stjerner :-D

" Annoncelight" d. 22.7.2016
Amata - Havnegade 27, 7100 Vejle
Tel 52793348

Skrevet

jep super pige kan kunne holde med dig der jeg bruger også gerne lidt mere tid med ann

Skrevet
PeterPlan skrev, for 6 timer siden:

Ann er en super lækker tøs og hvis du behandler hende med kærlighed og respekt, så får du en uovertruffen oplevelse :-)
Det kan godt være at "thai markedet" er overbooket i Vejle lige for tiden, men så længe pris, ydelse og kvalitet hænger sammen, så lad være med at presse pigerne, ud over det rimelige. Jeg har mødt mange thai piger gennem tiden og Ann, er absolut en af de dejligste, en rigtig "østens perle" :-D  ( jeg ved det, smag og behag )
Jeg kommer gerne igen og betaler gerne, for endnu en time med Ann :-) 
Fra mig, får Ann 10 ud af 10 stjerner :-D

" Annoncelight" d. 22.7.2016
Amata - Havnegade 27, 7100 Vejle
Tel 52793348

Er det ikke dette link?

Skrevet
  • Author

Jeps :-) det er det rigtige link
Det er måske ikke det mest diskrete sted, det er ok rum og der er rent og pænt.
Bonus er at du bliver tilbudt et bad og noget at drikke, bagefter :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.