Hop til indhold
kingo40

har nogen været her

Recommended Posts

Fra Eroguide's FAQ; 

"Hvilke informationer bør min efterlysning indeholde?

Når du opretter en efterlysning, vil det være en stor hjælp for os andre med en præcis og sigende overskrift.

Opslagets overskrift kan indeholde pigens navn og gerne by. Hvis du eksempelvis søger informationer vedr. 'Maria' som arbejder i Støvring, kan din overskrift være: "Maria - Støvring".
Eller hvis du søger informationer vedr. en klinik, er det smart hvis overskriften indeholder klinikkens navn, eller adresse hvis den annonceres offentligt. Eksempelvis "Daisyclub - Kbh.", eller "Engtoften 16A - Viby". Undgå intetsigende overskrifter, som feks. "Kender nogen hende her?"."

Og blot til info, hvis man i søgefeltet skriver 'Odense Beauties', så kommer dette frem som resultat nummer 1;

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 time siden:

Og blot til info, hvis man i søgefeltet skriver 'Odense Beauties', så kommer dette frem som resultat nummer 1

Det er bare ikke Jennifer der er der lige nu.

Men det er et OK sted hvor billederne for det meste er ægte og priserne er absolut også fine med de ydelser :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 2 timer siden:

Det er bare ikke Jennifer der er der lige nu.

Men det er et OK sted hvor billederne for det meste er ægte og priserne er absolut også fine med de ydelser :)

 

Hej

Det med at billederne som regel er ægte er vist overstået. Vil vove den påstand at de som regel ikke er det længere. I hvert fald ikke de sidste gange jeg har været der. I bedste fald er det billeder af pigerne der er en del år gamle. Men ja, det er et fint sted og ydelserne er ok. Pigerne har der for mit vedkommende generelt heller ikke været noget at klage over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak til KF for ingenting og ja jeg kunne godt skrive en bedre overskrift men du kunne jo også svare på mit spørgsmål og så rette på min måde bagefter men det gjorde du så ikke.

tak til i andre jeg må jo tage en for holdet så vi kan finde ud af om det er ok piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende denne blonde har da været her et par gange før. Er der ingen anmeldelser af hende herinde? Den mørkhårede er ny. Men ja, tag en for holdet og beret bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...