Hop til indhold
Lemac

Sofie på Amager

Recommended Posts

Gæst

Har mødt Sofie og i mit tilfælde var hun en fornøjelse, i og uden for sengen. Man skal lede længe efter en pige med så meget overskud. Hun er taler rimelig meget både om sig selv, og spurgte meget ind til mig hvilet skaber en god stemning, men man bliver derfor nød til at skære lidt igennem nogle gange så vi kan komme til sagen. PSMan skal lige være klar på hendes flamboyante stil, selvtillid mangler hun ikke. Men på den anden side, er der så mange især fra østeuropa som virker meget uengageret, og det gør Sofie i hvert fald ikke. Hun sagde hun er mulat af Rumænien og og Venezuela. Og det mix er vellykket, hun er meget køn.

Noget andet er jeg er personligt rimelig høj omkring 200cm, og da jeg mødte Sofie fik jeg et mindre chock, hun er ikke meget lavere end mig. Jeg kom hurtigt over det, men det er selvfølgelig noget man lige skal vænne sig til. Man kan godt sammenligne hende med modellerne, da hun er meget slank og har højden. Hvad angår billederne er de fuldt legit, men nok 2-3 år gamle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige varet der, tog 1h til 1500kr. Det meste mikkelovic skriver stimmer. Billedene stemmer, måske nogle år gamle. Hon er lang, jag er 187cm og hon föltes nästen på højde med mig. Hon er meget social og glad, nem at snakke med. Måske snakkade hon lidt meget, så til den grad at man tappade den "sexy" følelse lidt. Sexet var riktigt god, ok blow og hon ligede at kneppe, kunde kneppe hende hårt i alle stillinger. MEN, nu til det negative. Jag hade bestimt mig för 30 min, men hon lykkedes hustle/overtale mig til at ta en time (mer min fejld än hendes :-P ). Hon var med i sexen, men när man fikk øgonkontakt med hende var det som at hon blev blyg/shy og spørgte "What?" på en lidt underlig måde. Flere gange. Jag tappade lusten lidt, og det var svårt at komme i stimming igen. Fikk lidt mere SF, sen när jag spørgte hvis hon kunde ride mig, ville hon det ikke fordi vi hade "fuck to hard, to much" allereden. Det var da gått 20-25min av min timme:-(

Hon gav lidt massage og kys meden jag spillede den av selv. En dusch, lidt mere snack da hon var ganske nysgerig og ville vete mer om Sverige og Danmark. Føltes lidt "stiff/stelt" og konstlet.

Gentagelse: njae...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

While u Was om Google translate typing, I nailed A whore. Well i Guess we are just om different levels - go home bruh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...