Hop til indhold
Beaver

GB uden gummi tirsdag d. 2. August i Birkerød

Recommended Posts

Guest anders Jensen

Synes der er alt for få GB's i Kbh. Men det bliver uden mig med dette opsæt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
KraceiYaw skrev, for 1 time siden:

Undskyld, men kan vi frabede os det evindelige skrigeri om at uden gummi er farligt? Det ved folk godt. Dette emne hører under https://www.eroguide.dk/forum/forum/52-generel-debat/

På forhånd tak

Naturligvis KY. 

Min kommentar handler på ingen måde om gummi så vi har jo ikke ligefrem gang i skrigeri men blot et enkelt indlæg fra en newbe. Der skal mere til for at vi kan kalde det skrigeri. I mit indlæg henviser jeg til setuppet i sin helhed - synes i sin helhed det er uacceptabelt og temmeligt frastødende. Og jeg vil ikke deltage i et sådan arrengement. Jeg skriger ikke spor om gummi og gør det ikke jvfr at det må være en general debat om man vi svine sin pik til på den måde i et GB helt uden påkrævet test :) det står folk frist for og det blander jeg mig naturligvis ikke i !! . Jeg er jo en informeret person som helt klart er imod GB uden gummi men synes køselvfølgeligt at du har fuldstændigt ret i vi bør diskutere det i andre steder som du helt korrekt henviser til. Og tusinde tak for at du giver linket til jensen6 

Jeg vil lige tilføje at Jeg synes vi skal give Jensen6 en chance for lige at falde til og skrive ordentligt til ham. han er helt ny herinde og hans reaktion er da super naturlig :) men det er korrekt at Jensen6 skal placere hans naturlige kommentar om at det er rusisk rulette at deltage i dette arregement i et helt andet forum - som jo er ligepræcist det link så har sendt til jensen6. 

Jensen6 - vil du bede Admin flytte dit indlæg om at det er russisk roulette at deltage i GB unden gummi? - dit indlæg er rigtigt godt og skal klart postes til andres hjælp - både pigen og andre deltagere. 

Og igen - Ky tak fordi du lige giver jensen6 et praj med på vejen så han kan skrive sine naturlige bekymringer de rigtige steder. 

Mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja vi er jo alle forskellige! Jeg ville ønske at jeg turde og eller havde råd. Vanvittigt fedt at få sovset pikken godt i en cream pie fisse! Det bliver da vist ikke meget bedre eller kinky eller måske stjernen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bukowsky Revival skrev, for 1 time siden:

Tja vi er jo alle forskellige! Jeg ville ønske at jeg turde og eller havde råd. Vanvittigt fedt at få sovset pikken godt i en cream pie fisse! Det bliver da vist ikke meget bedre eller kinky eller måske stjernen! 

Klart en pirrende oplevelse - men husk det er general debat det med det farlige ved gummimanglen uden test inden 

PS i øvrigt er jeg vild med dine bøger - har ville skrive det længe :)) 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære KY

Jeg synes sikkerhed er vigtigt, for at legen kan fortsætte så længe som muligt :-) - og synes ikke på nogen måde at have deltaget i skrigeri, blot en stilfærdig, spontan reaktion på et i øvrigt spændende arrangement.

Beklager at jeg ikke var opmærksom på, at forskellige typer indlæg skal placeres i de respektive fora! Jeg skal fremover forsøge at finde rigtigt rundt i de forskellige fora og regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jensen6 skrev, for 2 timer siden:

Kære KY

Jeg synes sikkerhed er vigtigt, for at legen kan fortsætte så længe som muligt :-) - og synes ikke på nogen måde at have deltaget i skrigeri, blot en stilfærdig, spontan reaktion på et i øvrigt spændende arrangement.

Beklager at jeg ikke var opmærksom på, at forskellige typer indlæg skal placeres i de respektive fora! Jeg skal fremover forsøge at finde rigtigt rundt i de forskellige fora og regler.

Sådan Jensen6 og velkommen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Advarsel

Nogle har snydt og bedraget!! Tryk på det øverste ling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TommyHansen skrev, for 26 minutter siden:

Den første der spermer får hendes bundløse trusser med hjem. Det er sgu da frækt.

LOL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager, hvis det lød hårdt hvad jeg skrev. Det var ikke møntet på nogen bestemt, men et forsøg på at undgå at indlægget bliver "forurenet" med de sædvanlige kommentarer om hvor farligt uden gummi er og hvor stor sandsynlighed der er for at få HIV, HIV-smittede der tager medicin vs. dem der ikke gør, hvilke læger der siger hvad osv. osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jp skrev, for 9 minutter siden:

 

Ved du hvad det handler om? 

Altså det der stå på linket som på mystisk vis er forsvundet :) 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 minut siden:

Ved du hvad det handler om? 

Altså det der stå på linket som på mystisk vis er forsvundet :) 

Mej ikke det der ligner !! skrev til profilen om indteresse og fik mail retur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...