Hop til indhold
Annette6

Administrator kontakt

Recommended Posts

Tager kontakt til en af moderatorene?.

Eller skriver hvad du har på hjerte, i et indlæg her under 'Feedback...', og evt. tagger Admin så han ser det.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 5 timer siden:

Hvordan hulan kommer man i forbindelse med Administrator når vedkommende ikke læser pb ???

Man venter tålmodigt på jeg når til din PM eller skriver til en af moderatorne.

Jeg modtager en del PM's hver dag, hvilket betyder der godt kan gå lidt tid før jeg får svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 50 minutter siden:

Man venter tålmodigt på jeg når til din PM eller skriver til en af moderatorne.

Jeg modtager en del PM's hver dag, hvilket betyder der godt kan gå lidt tid før jeg får svaret.

Det er fair nok, jeg kan sagtens forestille mig man får en del beskeder som administrator.

Men min tålmodighed er dog snart ved at være opbrugt, da jeg har sendt dig en besked sidste år 21 december, og intet hørt fra dig....  ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 timer siden:

Det er fair nok, jeg kan sagtens forestille mig man får en del beskeder som administrator.

Men min tålmodighed er dog snart ved at være opbrugt, da jeg har sendt dig en besked sidste år 21 december, og intet hørt fra dig....  ???

En skal jo være den sidste. Men træls er da.

Der må snart være råd til at aflønne en administrerende direktør  med fri bil og det hele. Nå - måske først i år 2027!!

Lidt humor kan måske findes mellem ordene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 6 timer siden:

Det er fair nok, jeg kan sagtens forestille mig man får en del beskeder som administrator.

Men min tålmodighed er dog snart ved at være opbrugt, da jeg har sendt dig en besked sidste år 21 december, og intet hørt fra dig....  ???

Det kan være jeg har misset den pågældende besked. Hvis det er så længe siden og det stadig er noget du søger svar på, skal du da være velkommen til at sende den til mig påny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 7 timer siden:

Det kan være jeg har misset den pågældende besked. Hvis det er så længe siden og det stadig er noget du søger svar på, skal du da være velkommen til at sende den til mig påny.

Det regnet jeg også med at den er misset.
Har sendt den til dig igen.

 

Søren59 skrev, for 7 timer siden:

Hahahaha, en besked sidste år den 21 december. Wauw, det må være en meget lang besked, hehe :-)

 

Næ, det er det ikke. Den er på 2 linjer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kontaktede i starten af September admin mht en bruger som chikanere en pige ved at sende screenshots af anmeldelser her fra eroguide til hendes familie og venner..

Jeg skrev og forklarede sagen, og med spørgsmålet om hvad pigen kunne gøre, om det var muligt at få disse anmeldelser slettet. 

Jeg fik et seriøst og venligt svar fra admin, med råd osv. De råd han kom med havde hun allerede fulgt på baggrund af andres opfordring.

Jeg svarede da derfor på admins besked i fht de spørgsmål han stillede, men siden da har jeg intet hørt fra admin, der er intet blevet gjort, og admin har ikke læst tråden siden da, trods jeg har skrevet flere beskeder og har adskillige gange har været online..!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
PerZ skrev, den 19/10/2016 at 08:00:

Jeg kontaktede i starten af September admin mht en bruger som chikanere en pige ved at sende screenshots af anmeldelser her fra eroguide til hendes familie og venner..

Jeg skrev og forklarede sagen, og med spørgsmålet om hvad pigen kunne gøre, om det var muligt at få disse anmeldelser slettet. 

Jeg fik et seriøst og venligt svar fra admin, med råd osv. De råd han kom med havde hun allerede fulgt på baggrund af andres opfordring.

Jeg svarede da derfor på admins besked i fht de spørgsmål han stillede, men siden da har jeg intet hørt fra admin, der er intet blevet gjort, og admin har ikke læst tråden siden da, trods jeg har skrevet flere beskeder og har adskillige gange har været online..!

 

Hej Per!

Kan du evt. sætte mig på som øvrig modtager i beskeden. Admin arbejder pt. i meget nedsat gear pga. sygdom.

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin er helt ukontaktbar.

Han sidder nemlig og drikker dyre årgangsvine sammen med guderne. Han er jo selv blevet en internetgud, så smovserierne levner ikke megen tid til at passe kerneforretningen.

Prøv i stedet at kontakte Frk. Hjælpsom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Admin er helt ukontaktbar.

Han sidder nemlig og drikker dyre årgangsvine sammen med guderne. Han er jo selv blevet en internetgud, så smovserierne levner ikke megen tid til at passe kerneforretningen.

Prøv i stedet at kontakte Frk. Hjælpsom

Admin er syg og derfor svarer han ikke. Jeg håber snart at han er stabil og på fode igen. Har ingen grund til at tro at han nyder livet. Desværre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for melding, og jeg håber naturligvis det bedste. Min beske kommentar var møntet på tidligere erfaringer, hvor Admin ikke var til at råbe op.

Godt, at vi har fået en Frk. Hjælpsom, som reagerer hurtigt på henvendelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Tak for melding, og jeg håber naturligvis det bedste. Min beske kommentar var møntet på tidligere erfaringer, hvor Admin ikke var til at råbe op.

Godt, at vi har fået en Frk. Hjælpsom, som reagerer hurtigt på henvendelser.

Jeg fatter simpelthen ikke dine udbrud her i nyere tid, Det er jo ren Videnskabeligt Tusmørke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Tak for melding, og jeg håber naturligvis det bedste. Min beske kommentar var møntet på tidligere erfaringer, hvor Admin ikke var til at råbe op.

Godt, at vi har fået en Frk. Hjælpsom, som reagerer hurtigt på henvendelser.

Admin har nu et flot hold bag sig, som pt. nok skal holde dem der ikke opfører sig ordentligt på plads. Jeg gør mit, moderatorerene gør deres og i gør jeres ved at rapportere når tingene ikke er i orden. Ingen er uundværlig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...