Hop til indhold
Gabel

Nielstrup ved Frederikshavn

Recommended Posts

Var forbi stedet sidste søndag omkring kl 16.00, og måtte lige give stedet en anmeldelse. 

Dejlig diskret parkering og indgang. 

Da døren blev åbnet, blev jeg modtaget af en mørk ung pige. Det er slet ikke nogen af pigerne fra annoncerne, og det er synd. For hende der tog mod mig, kunne sagtes bruge hendes egne billeder. Men måske de ikke ønsker billeder af dem selv på annoncerne. 

Når men ind i rummet som lægger længst ud mod den store hovedvej mod Skagen, og blev præsenteret for et menukort. Priserne er meget lave, og skulle kun bruge et hurtigt knald. Så bad om dansk til 500 kr, og da prisen er i den ende, så gad jeg ikke engang at presse hende lidt i pris. 

Vi smed tøjet, og en fantastisk lækker krop kom frem. 

Beskrivelse af pigen:

ca 160 cm høj, gode faste bryster som jeg vil gætte på er en 70B. Dog ikke de største, men en rigtig god lille håndfuld. vægt omkring de 55 kg. Hun er dejlig stram og lever sig virkeligt ind i sexen. Kemien var god, og super sød at snakke med. Hun havde ikke travlt. Hun er glat, og elskede at man legede med hundes klit.

Pigen vil jeg give 9 ud af 10.

Det er sjælden jeg møder sådan en fantastisk pige, på sådanne steder som bruger falske reklamer. Men måske jeg var heldig denne dag, og glemte at spørge hvor længe hun ville være på adressen. For vil helt sikkert kigge forbi en anden dag igen. 

Sidste gang jeg mødte sådan en lækker mørk pige var Fleur i Østervrå, og hende her var af samme klasse. 

Håber hun vil være på adressen i noget tid endnu, så jeg kan få lov til at besøge hende igen.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...