Hop til indhold

Recommended Posts

Ja så fik jeg også besøgt Daisy Club. Fandt hurtig adressen, kørte ned af en lille stille industrivej, lidt forbi adressen og så tilbage og parkerede ret tæt på, jeg sad lidt i bilen og ventede på helt fri bane, da indgangen ligger lige ved siden af et travlt auto værksted, hvor der stod en gruppe på 6-7 invandre og arbejdede på bilerne udenfor i solen. Jeg bemærkede, da jeg sad i bilen, en anden kunde smutte forbi bilen og ind af porten til Daisy Club. (Bare Candy nu ikke var optaget) Da der kun var et par stykker fra autoshoppen tilbage sneg jeg mig selv ud a bilen og ind af porten, de lod dog ikke til overhovedet at bekymre sig om hvad jeg skulle alligevel. Blev budt ind af en ældre asiatisk pige, blev derefter mødt af en dejlig, glad og smilene Candy. Billederne er ægte, fik tilbudt en øl og så igang med en dejlig time med Candy, det var længe siden at jeg havde været sammen med en pige så vi bollede non stop i ca. 50 min. Eller det vil sige jeg var den der ivrigt bollede derudaf, imens hun i samtlige 50 min. Stønnede højlyt. Ved ikke om ham den anden som jeg kort havde øjenkontakt med på vej til værelset kunne følge lidt med, eller sikkert selv havde travl med hans egen opration, men stille gik det ikke af sig. Det var skønt. Afsluttede med en ordenlig ladning i hendes mund hvorefter hun afspillede mig til et par dejlige orgasmer for at få tømt helt ud. Hurtigt bad og så afsted.

1300 for en time incl. Tungekys og megafransk er sku en god pris med så ung og sød en pige. 

Både stedet og Candy er thumbs up og kan klart anbefales.

Pas godt på hende og vær sød at behandel hende med respekt. Så kan vi håbe at hun kommer igen. Hun taler ikke så godt engelsk, men kunne forstå at hun var her 20-30 dage endnu eller sådan noget.

Jeg smider et par anmeldelser mere i løbet af et par dage, med oplevelser jeg har haft de sidste par uger :D 

Juhuuu dette er et fantastisk univers at udforske. Man kan virkeligt få udlevet alle sine hede drengerøvs sex fantasier. Mangler stadig at prøve en streng Domina når jeg en dag tør tage mig sammen.

Her er link: https://daisyclub.dk/pigerne de andre ser også inbydende ud.

 

Have fun ;) 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Tak for en dejlig anmeldelse - man kan ikke se maven på et eneste billede 

hvordan er den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh! Nu er det altså mig, der er DenNysgerrige. Du har haft flere oplevelser de sidste 2-3 uger, men det er længe siden du har været sammen med en pige ???

Så, enten er du EKSTREMT aktiv eller også er det ikke piger, du har været sammen med de sidste2-3 uger. Eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Anders

Candy er ret slank og meget hvid i huden. Hun er meget petit med en fast flad mave og små kramme venlige bryster, sådan lidt teenie agtig. Ved ikke om hun er ægte japaner eller hvad, men det siger hun og hun ligner meget godt de kønne piger jeg så i Tokyo, da jeg var der. (tænk man skulle vente til man kom hjem til KBH før man prøvede at være sammen med en) :P PS. Hun har et lille bredt ar over hendes lille dusk. ikke noget der generede mig.

@ Brutus

Det er rigtigt gættet, det er ikke piger jeg har været sammen med de sidste par uger ;) Jeg har haft en ret speciel og ret vild debut. :D 

Redigeret af DenNysgerrige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en grundig anmeldelse. Mit indtryk af DaisyClub er også meget positivt, og Candy har fået yderst positive ord med på vejen her på Eroguide. Jeg bliver nok nød til at rippe kontoen igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...