Dennis Nord 51 Skrevet 26. Juli, 2016 Er der nogen der har haft held med at få kontakt til stedet ? https://annoncelight.dk/showad/209257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 27. Juli, 2016 Hold da op for en rodebutik af en annonce. Undrer mig lidt over at man ikke kan bungy jumpe. Men er da nysgerrig efter at høre om stedet. Jeg er nok en lidt for privat person, til at svinger miljøet tiltaler mig. Men interesseret initiativ alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 27. Juli, 2016 Dennis Nord skrev, for 9 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 27. Juli, 2016 HammerAarhus skrev, for 3 timer siden: Jeg takker for Advarsel og jeg vil holder mig langt væk fra stedet...... Kender du stedet og Yoldas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 27. Juli, 2016 HammerAarhus skrev, for 8 timer siden: Hold da op. Det lyder som et sted man skal styre langt uden om. Tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 27. Juli, 2016 Dennis Nord skrev, for 4 timer siden: Kender du stedet og Yoldas Nej kender ikke stedet, andet end af omtale. Tvivler på, at det overlever med den pladsering, lige ved siden af Grimhøjmoskeen. Yoldas kender jeg ikke personligt, men kender et par stykker, som har været i kløerne på ham og hans kammerater. Ikke ligefrem de bedste ting jeg har hørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 27. Juli, 2016 HammerAarhus skrev, for 2 timer siden: Nej kender ikke stedet, andet end af omtale. Tvivler på, at det overlever med den pladsering, lige ved siden af Grimhøjmoskeen. Yoldas kender jeg ikke personligt, men kender et par stykker, som har været i kløerne på ham og hans kammerater. Ikke ligefrem de bedste ting jeg har hørt. Og jeg, som har kørt taxi i Århus i 15 år, har aldrig hørt om Glamhøjvej - mon ikke det rent faktisk er Grimhøjvej?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 27. Juli, 2016 chris 60 skrev, for 13 minutter siden: Og jeg, som har kørt taxi i Århus i 15 år, har aldrig hørt om Glamhøjvej - mon ikke det rent faktisk er Grimhøjvej?? Måske du bare aldrig har haft en tur dertil? Glamhøjvej er en fortsættelse af hhv Lyngbygaardsvej og Rosbjergvej... Ligger ude ved det store lager, som Dansk Supermarked har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 27. Juli, 2016 Nå, okay. Jeg har godtnok heller ikke kørt siden 2003. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 28. Juli, 2016 Chris, vejen var da også den gang du har kørte, der er en gammel vej... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 28. Juli, 2016 De har haft 2 små diskrete 2x10 meter bannere på hegnet til ejendommen, hvor der hhv. stod vejnavn og SVINGERKLUB. Nu er der kun det med vejnavn, så SVINGERKLUB er nok blæst over til naboen. Bannerne kunne i øvrigt ses fra E45. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg