Hop til indhold
Dennis Nord

Aarhus/Brabrand Glamhøjvej 30

Recommended Posts

Guest Mester75

Hold da op for en rodebutik af en annonce. Undrer mig lidt over at man ikke kan bungy jumpe. ;)

Men er da nysgerrig efter at høre om stedet. Jeg er nok en lidt for privat person, til at svinger miljøet tiltaler mig. Men interesseret initiativ alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
HammerAarhus skrev, for 8 timer siden:

Hold da op. Det lyder som et sted man skal styre langt uden om. Tak for info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dennis Nord skrev, for 4 timer siden:

Kender du stedet og Yoldas

Nej kender ikke stedet, andet end af omtale. Tvivler på, at det overlever med den pladsering, lige ved siden af Grimhøjmoskeen. 

Yoldas kender jeg ikke personligt, men kender et par stykker, som har været i kløerne på ham og hans kammerater. Ikke ligefrem de bedste ting jeg har hørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
HammerAarhus skrev, for 2 timer siden:

Nej kender ikke stedet, andet end af omtale. Tvivler på, at det overlever med den pladsering, lige ved siden af Grimhøjmoskeen. 

Yoldas kender jeg ikke personligt, men kender et par stykker, som har været i kløerne på ham og hans kammerater. Ikke ligefrem de bedste ting jeg har hørt. 

Og jeg, som har kørt taxi i Århus i 15 år, har aldrig hørt om Glamhøjvej - mon ikke det rent faktisk er Grimhøjvej??

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 13 minutter siden:

Og jeg, som har kørt taxi i Århus i 15 år, har aldrig hørt om Glamhøjvej - mon ikke det rent faktisk er Grimhøjvej??

Måske du bare aldrig har haft en tur dertil?

Glamhøjvej er en fortsættelse af hhv Lyngbygaardsvej og Rosbjergvej... Ligger ude ved det store lager, som Dansk Supermarked har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

De har haft 2 små diskrete 2x10 meter bannere på hegnet til ejendommen, hvor der hhv. stod vejnavn og SVINGERKLUB. Nu er der kun det med vejnavn, så SVINGERKLUB er nok blæst over til naboen. Bannerne kunne i øvrigt ses fra E45. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...