Hop til indhold

Recommended Posts

Guest chris 60
Knægten skrev, for 1 minut siden:

Kunne da være man skulle kigge forbi imorgen 

Skriv/ring først. Den forgående, ret flotte pige startede med 1800 for fuld service, da jeg skrev forrige uge - et par timer senere accepterede hun forslag på 1400! Uden diskussion!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derude i dag.

Havde ringet først, og fået ok til at komme kl 17.10.

Da jeg ankom, holdt der en bil.. jeg sendte en sms at jeg var der, om hun var fri. Hun svarede at jeg lige skulle vente 5min.

Efter 2 min kom en gut ud, og kørte. Efter endnu 2min kom en bil, og en gut gik ind..

Jeg ventede yderligere 5-10min, hvorefter jeg kørte hjem. Hun skrev sms kl 17.40 at nu var hun fri. Jeg skulle nok have returneret, istedet for det andet fejlskud jeg endte med at besøge.

Men vil da gerne høre hvordan pigen derude er for tiden, hvis det lykkes nogen herfra at få foden indenfor :-)

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes generelt at billederne ikke passer derude det er så hvad det er!! Bare de ligner.

Har prøvet et par gange og lave aftale med dem på engelsk som de selv foreslår. Men når jeg så kommer derud kan de ikke en brik engelsk og aner ikke hvad der er aftalt så er gået igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...