Hop til indhold
black53

Sumas Thai wellness Fredericia

Recommended Posts

Besøgte stedet i dag en lille charmerende thaipige lukkede op, jeg blev hurtigt vist ind i et rum. Her spurgte hun hvad jeg ønskede, ikke noget om massage men hånd mund eller få, priserne kom også 1500 og nedad, hvilket jeg syntes er i overkanten, så vi blev enige om 1000, men så var det også slut når jeg var kommet, hun unlod ikke at sige jeg kunne give drikkepenge hvis jeg syntes hun var god.

Da jeg ville give hende en slikketur gjorde hun opmærksom på at det ikke var med i prisen, men hun har nok kunnet lide det for hun overgav sig, uden ekstra betaling

Da det hele var overstået lugtede jeg lige til håndklædet på briksen, det var ikke første gang det var brugt.

Jeg kommer der ikke igen, men charmerende var hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
black53 skrev, for 41 minutter siden:

så vi blev enige om 1000, men så var det også slut når jeg var kommet, hun unlod ikke at sige jeg kunne give drikkepenge hvis jeg syntes hun var god.

Endnu et eksempel på at thaiklinikkerne er alt for dyre - og det undre mig stadig at de vedbliver med at have deres eget forum, når de tilbyder sex ligesom alle de andre mørke, østeuropæiske, latinamerikanske og danske piger.

Skulle man endelig lave den opdeling, burde de hedde asiatiske piger - og vi burde også have et forum for muslimske piger :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...