Hop til indhold
new

NEW STARTED SUPER HOT BLONDIE VEJLE

Recommended Posts

Guest Minlyst

yes .  hun har være i vejle mange og hun f..... bare dejlig. afsted og besøg hende

jeg har besøgt hende flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sgu ved at være træt af, at man aftaler et tidspunkt. Kort før tid bliver der sms'et, at Nathy er forsinket en time. Hører ikke mere efter dette. Øv. 40 km i bil og to timer spildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surt surt - havde 1 time med hende igår og hun er meget prof - og hold nu op et flot ansigt - dog er hun tyndere og brysterne vil jeg ikke sige var store og tunge - meget bløde og lidt lange for min smag - men super sød pige 

der er flere GP i den opgang og der blev banket flere gange på hendes dør - megatræls ! 

Et eller andet er gået i ged - hun er ikke fake 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det viste sig at fredagens genvordigheder skyldtes mobilproblemer. Nathalia har undskyldt pr. sms. Fik besøgt hende i går og det var en rigtig god oplevelse. Særdeles god til engelsk (sproget), nem og behagelig at tale med. 

Jeg synes ikke billederne yder hende retfærdighed. Nathalia er en rigtigt lille nips med en skøn ungpigekrop. Meget villig og aktiv i sengen med både superfransk, 69, dildo og super sex. 

Kan kun anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...