Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet fra en alt for kort tur til Pattaya! I min verden den bedste by! 

Har vel besøgt byen 9 gange efterhånden alle gange jeg har været i landet! Har også besøgt andre steder af Thailand men ingen der kan måle sig med Pattaya! 

kar har denne gang brugt tid på et par go go bar og nogle Bar i byen samt et par diskoteker! Og vi skal ikke glemte deres sabai massage, full body sæbe massage! Klasse og super frækt! 

Ved kun at jeg meget snart må tilbage og opholde mig noget mere! 

Fandt et tilbud på agoda for hotel aya baywalk hotel tror jeg det hed! Ligger næsten helt på stranden og et 4 stjerner hotel med jeg oplevede ikke de noterede at man havde nogen af de dejlige piger med på værelset som mange af de andre gør! 

Mer som skrevet kommer i byen 9 gange over de sidste 15 år og kan se at den er forandret en del! Noget til det nedre og noget til det mere trælse! Det trælse vil jeg dog ikke komme ind på her men skriv en personlig besked så kan der snakkes der! 

Til det bedre vil jeg sige at jeg vil tage min familie med til byen og benytte mig af den på en anden måden end hvis jeg selv er afsted! 

Alt er i tæt afstand og det er nemt at komme rundt! 

Stranden ser for mig meget renere ud og det samme om vandet! 

Beachroad er ligeledes blevet mere åben og renere, med dejlige steder med skygge! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huleforskeren skrev, 1 time siden:

Skal jeg forstå ovenstående således , at hotellet noterer at man har besøg af en dejlig pige ?

ja ...og det er for din sikkerhed ... pigen liger sit id kort i receptionen.... og hvis det er et ok hotel ...vil de også ringe dig op efter en short time, hvis du ikke følger hende ud .... 

det er udlukkende for din skyld ... så det skal man bare være glad for .... 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ikke LK mansion eller de øvrige mansion hoteller der registreres intet. Har aldrig mødt en thai kvinder der har stjålet noget fra mig i pattaya eller Phuket for den sags skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

storslem skrev, for 9 timer siden:

Ikke LK mansion eller de øvrige mansion hoteller der registreres intet. Har aldrig mødt en thai kvinder der har stjålet noget fra mig i pattaya eller Phuket for den sags skyld.

Kan kun tilslutte mig har heller aldrig oplevet T det er blevet stjålet fra mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...