Hop til indhold
Guest John8200

Tilde i Bording. En tur op over skyerne

Recommended Posts

Guest John8200

Jeg var på besøg hos Tilde i Bording. Et hurtigt besøg, inden en lang ferie kalder. Det er ikke første gang – og helt sikkert heller ikke sidste gang, jeg besøger Tilde.

Jeg havde i god tid booket en halv time. Den første tid i morges, så jeg kunne nyde den sidste arbejdsdag bagefter.

Tilde har tidligere haft store problemer med tiden – og i dag også. Jeg fik cirka 10 minutter før aftalte tid en sød besked om, at hun nok ikke var helt klar – hun blev nok fem minutter forsinket. Hun ville sende en besked, når hun var klar. Og det passede – godt fem minutter efter aftale tid kom sms’en: “Kom søde, skynd dig”.

Jeg blev som sædvanligt overstrømmende og venligt modtaget i døren. Hun var lidt ked af det med tiden, men dejlig så hun ud – og helt færdig var hun ikke; hun havde ikke nået at få trusser på indenunder den tætte, blanke smarte sag, hun var krøbet i, som fremhævede hendes krops ynder.

Jeg fik en hurtig skyller – selvom det var tidligt og jeg kom lige fra bad hjemme, giver det i hvert fald mig en vis selvsikkerhed at vide, at jeg er ren – og ikke bare mig, men også pigen en bedre smag i munden.

Og så gik vi i gang med kyssen, slikken, sutten og pillen – alt det der hører med til de dejlige oplevelser med Tilde. Hun er en kvinde, der elsker at give – og elsker at tage. Og i dag ville hun også have, så jeg fik lov til at gå til hende med mund og læber, indtil hun synes det var godt nok. Og så var det efterfølgende virkeligt til gensidig glæde, da vi fik pakket tingen ind i gummi.

Til sidst tog hun gummien af og prøvede sin nye lækre kombinerede glidekrem og massageolie på penis, scrotum og anus – alt derimellem. Så blev der jo kvitteret med et lille grumset springvand.

Midt i det hele gik alarmen for den halve time. Den blev slukket – og så fik jeg den ekstra tid, jeg/vi skulle bruge for at gøre denne afslutning uforglemmelig. Så selvom jeg fik rabat, så fik jeg også rigelig kompensation i tid for de godt fem minutter, jeg måtte vente udenfor med stiv pik og tilbagestrøget hår. Nu håber jeg bare ikke, at det skubber hendes plan hele dagen.

Igen en skøn og dejlig oplevelse med en af branchens kønneste og dejligste piger. Helt nede på jorden og dejligt naturlig. Og et snakkehoved, med det har klart også sin charme.

Det rykker allerede lidt i skridtet at tænke på næste gang jeg skal besøge Tilde.

 

Jeg kunne godt lige prøve at høre, hvad folk siger om hendes kampagne med at give rabat. En hunds rabat for en halv time. Jeg synes i forvejen hendes priser er rimelige i forhold kvaliteten af stedet, de ydelser hun giver og den stemning hun skaber – de er noget lavere end hos piger med tilsvarende kvalitet i Hovedstaden. Jeg har selvfølgelig benyttet mig af det, men jeg synes det er et skråplan – og jeg synes vi som gæster, skal respektere de priser, pigerne sætter. De skal jo også leve af det – og betale for sted, skat, moms og hvad ved jeg, forlystelsesafgift?

Men benyt hendes tilbud i denne uge. Oplevelsen er klart pengene værd og mere til – også selvom du skal vente i bilen nogle minutter efter den aftale tid.

Advarsel: Hun er stærkt vanedannende.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med eller uden rabat så er oplevelserne med hende så rigelig pengene værd. Og ventetiden bidrager bare til en rigtig kæreste oplevelse :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at det er en kvalitetsoplevelse at besøge Tilde, men det er pi...... irriterende, at hun har så svært ved at overholde tiderne - det skaber problemer, hvis man har andre aftaler, der ikke kan skubbes. Jeg er heller ikke tilhænger at rabat - hendes priser er bestemt rimelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
John8200 skrev, for 6 timer siden:

Midt i det hele gik alarmen for den halve time. Den blev slukket – og så fik jeg den ekstra tid, jeg/vi skulle bruge for at gøre denne afslutning uforglemmelig. Så selvom jeg fik rabat, så fik jeg også rigelig kompensation i tid for de godt fem minutter, jeg måtte vente udenfor med stiv pik og tilbagestrøget hår. Nu håber jeg bare ikke, at det skubber hendes plan hele dagen.

lækkert John8200.. tak for anmeldelsen af din oplevelse ;-) der er et område som desværre for mig er "turn off" en alarm eller lign der pludselig hyler ...det kan virkelig pisse mig af, og det bliver af mig venligst frabedt inden der bliver flettet åreknuder...."så nu er du færdig, næste i køen" :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 14 timer siden:

lækkert John8200.. tak for anmeldelsen af din oplevelse ;-) der er et område som desværre for mig er "turn off" en alarm eller lign der pludselig hyler ...det kan virkelig pisse mig af, og det bliver af mig venligst frabedt inden der bliver flettet åreknuder...."så nu er du færdig, næste i køen" :-) 

Kan ikke forstå, at man ikke bruger et diskret lampetablu f.eks med en gul lampe der tænder når der er 5-8 min tilbage og en rød der tænder når tiden er gået. Hader også alarmer, banken på døren.

Har også oplevet et sted hvor de brugte musikken, de havde lavet lydfiler, der skiftede til en bestemt melodi når tiden var ved, af være gået.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
John8200 skrev, for 22 timer siden:

Jeg kunne godt lige prøve at høre, hvad folk siger om hendes kampagne med at give rabat

Elsker det, godt initiativ - det giver plads til at give drikkepenge for en god oplevelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...