Hop til indhold
Guest Minlyst

https://sugardaters.dk/show?alias=Chira

Recommended Posts

Guest Minlyst

jeg tænker bøsøgt hende el har haft besøg af hende.

er ved at lave en aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Minlyst

Ja det var så den aftale 4 dejlig timer med hygge og sex. Så skal jeg ikke lede mere det er bare dejlig at havde en at ses fast med 

Hun er sku MIN nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Og heller ikke den sidste hun skrev i nat om jeg ville have besøg i dag he he 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Tiger kiss skrev, den 28. juli 2016 at 09:56:

Hun kommer da vist lidt omkring? Illusionen om at være deres eneste SD ryger ofte til himmels med duften af deres parfume.

men godt selvskab er hun :)

 

Det er jo for pokker det der er kvaliteten ved en dejligt sb - at hun kommer rundt :) ellers vil der jo være alt for få til alle os liderlige mænd :) 

så tak til hende for det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun skriver til mig at hun har haft 3 dinner daters, som ikke blev til mere

så klap hesten pralrøve og lad vær og sig noget om en i ikke har mødt, eller bare fantaserer om

det er nok en af dem som blev sur over jeg ikke villle have sex med dem, som skriver sådan noget, er hendes svar

på denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 1 time siden:

hun skriver til mig at hun har haft 3 dinner daters, som ikke blev til mere

så klap hesten pralrøve og lad vær og sig noget om en i ikke har mødt, eller bare fantaserer om

det er nok en af dem som blev sur over jeg ikke villle have sex med dem, som skriver sådan noget, er hendes svar

på denne tråd

Jamen så klapper VI hesten - for der er jo absolut ingen grund til at tro, at det er pigen der ikke taler sandt?

Jeg havde sgu løjet hurtigere end en hest kan rende, hvis en SD havde spurgt ind til mine tidligere møder...

Hvad lyder bedst:

"jeg har været på 3 dinnerdates" eller "indtil videre er 5 mænd kommet i min røv"?

 

Redigeret af ny SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

ny , det er du så fuldstændigt ude af stand til at udtale dig om da du ikke er en af dem som siger de har haft kontakt til hende

så klap ikke bare hesten her bare klap i , med dine overvurderede meninger og sure opstød

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 34 minutter siden:

ny , det er du så fuldstændigt ude af stand til at udtale dig om da du ikke er en af dem som siger de har haft kontakt til hende

så klap ikke bare hesten her bare klap i , med dine overvurderede meninger og sure opstød

4 indlæg og allerede nu syntes jeg du lyder som en klovn

Det var sgu hurtigt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...