Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fået en del erfaring med disse to piger, med ekstraordinært tre besøg på kort tid, hvilket jo kun kan lade sig gøre fordi prisen er ret lav.

Først besøgte jeg Maya, som var rigtig lækkert. Hun var sød, ung og i meget godt humør. Fedt.

Derefter besøgte jeg Amanda, som virkede mere erfaren end Maya. Ret speciel oplevelse med en energisk og overbevisende liderlig pige. Lækkert.

Tilsidst har jeg besøgt dem som par, altså begge piger på én gang. Det var mod forventning ingen succes. For det første var aftalen noget rodet; af en eller anden grund har de ikke telefondame på den telefon. Og for det andet har jeg sjældent oplevet nogen piger så ligegyldige med kunden. Jeg har lidt svært at gennemskue om de har været trætte, om de ikke burde tilbyde trekanter overhovedet eller...

Så konklusionen må være at jeg kan anbefale dem begge hver for sig men ikke samtidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Lyder super

Har du et link :) 

mer billederne ægte? Og hvis ikke er Amanda også lækker ? 

Kysser de med tunge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest henriksto

var der ikke en tlf dame? ville gerne prøve maya, men er bedst til at aftale over sms, men det lykkes ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
henriksto skrev, for 35 minutter siden:

var der ikke en tlf dame? ville gerne prøve maya, men er bedst til at aftale over sms, men det lykkes ikke...

Jeg var forbi Maya i dag, ægte billeder og som det fremgår af annoncen. Dansk talende tlf dame og sms besvares ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Sniper123 skrev, for 10 timer siden:

Jeg var forbi Maya i dag, ægte billeder og som det fremgår af annoncen. Dansk talende tlf dame og sms besvares ikke ;-)

Er amandas billeder også ægte 

:) alle annoncer skriver jo billederne er ægte så det kan vi ikke bruge til så meget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henriksto skrev, for 13 timer siden:

var der ikke en ? ville gerne prøve maya, men er bedst til at aftale over sms, men det lykkes ikke...

Der en dansk tlf dame/pige, du skal aftale en tid og får adressen på sms så ringer man op igen når du står foran døren, jeg sendte en sms nu er jeg her, svaret var ring op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah,

Maya ser interessant ud for mig og jeg har også skrevet SMS for kontakt. Desværre er den, iøvrigt søde og venlige telefondame, meget konsekvent med sit koncept om ikke at lave aftaler pr sms. jeg vil gerne undgå misforståelser og brudte aftaler, og har derfor besluttet kun at lave aftaler via sms og ikke ringe førend aftalen er "sms'et" på plads.

Respekt for at den venlige telefondame holder sit koncept, men lidt ærgerligt for Maya at gå glip af en kunde og for mig ikke at møde den søde pige. Godt der både findes andre kunder og piger :o)

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...