Hop til indhold

Candy - DaisyClub

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt CANDY hendes billeder virker ikke ægte, lidt for grynet/kornede i det, og ikke taget på stedet,

MEN, det kan jo stadig være pigen - men ville bare høre om der er nogen der har besøgt hende, og kan verificere billeder,
og evt. en lille beskrivelse af hendes bygning (krop/bryster/barberet?)

Skrevet
TboneDK skrev, for 4 minutter siden:

Nogen der har besøgt CANDY hendes billeder virker ikke ægte, lidt for grynet/kornede i det, og ikke taget på stedet,

MEN, det kan jo stadig være pigen - men ville bare høre om der er nogen der har besøgt hende, og kan verificere billeder,
og evt. en lille beskrivelse af hendes bygning (krop/bryster/barberet?)

Jeg har netop besøgt Candy i aften billederne forestiller helt sikkert Candy  . Hun er spinkel som de japanske piger nu er det . Det er derfor jeg besøger Daisyclub , de japanske piger er bare cute .

Bryster er standard størrelse  , men bryst vorterne er meget små .

Hun er ikke glatbarberet , men kønsbehåringen er ultrakort måske 1-2 cm . Man kunne vel kalde det for en green , det er slet ikke nogen rough  .

Jeg synes , hun er en rigtig sød lille pige  og hende kunne jeg godt besøge igen .

Skrevet

Lyder som noget, jeg også lige bør opleve :)

Skrevet

Candy har været der et par uger , måske er hun pludseligt væk . Der er en anmeldelse af hende på EG , den er meget positiv , jeg er helt enig. Pigen Yoki hos Daisyclub stopper ca 4/8 , så man skal ikke vente for længe hvis man ønsker at hilse på søde Yoki .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.