Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Nogen der har besøgt CANDY hendes billeder virker ikke ægte, lidt for grynet/kornede i det, og ikke taget på stedet,

MEN, det kan jo stadig være pigen - men ville bare høre om der er nogen der har besøgt hende, og kan verificere billeder,
og evt. en lille beskrivelse af hendes bygning (krop/bryster/barberet?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 4 minutter siden:

Nogen der har besøgt CANDY hendes billeder virker ikke ægte, lidt for grynet/kornede i det, og ikke taget på stedet,

MEN, det kan jo stadig være pigen - men ville bare høre om der er nogen der har besøgt hende, og kan verificere billeder,
og evt. en lille beskrivelse af hendes bygning (krop/bryster/barberet?)

Jeg har netop besøgt Candy i aften billederne forestiller helt sikkert Candy  . Hun er spinkel som de japanske piger nu er det . Det er derfor jeg besøger Daisyclub , de japanske piger er bare cute .

Bryster er standard størrelse  , men bryst vorterne er meget små .

Hun er ikke glatbarberet , men kønsbehåringen er ultrakort måske 1-2 cm . Man kunne vel kalde det for en green , det er slet ikke nogen rough  .

Jeg synes , hun er en rigtig sød lille pige  og hende kunne jeg godt besøge igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Candy har været der et par uger , måske er hun pludseligt væk . Der er en anmeldelse af hende på EG , den er meget positiv , jeg er helt enig. Pigen Yoki hos Daisyclub stopper ca 4/8 , så man skal ikke vente for længe hvis man ønsker at hilse på søde Yoki .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...